2016-03-13, 07:35
Medlem
Hobbybondes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Det är roligt och upphetsande för kvinnor att bli våldtagna (genrellt). Det är inte annorlunda än att män skulle tycka att det var roligt och upphetsande om de blev våldtagna av en kvinna.

2) Exakt 0 personer i Sverige skulle tycka synd om "Gustav Andersson 19" som blev våldtagen av "Fatima, kåt 20 årig MENA tjej". Alla skulle tycka att Gustav borde vara tacksam över att han fick ligga.

3) Det är exakt samma sak med kvinnor. När ni hör att "Johanna" har blivit våldtagen av "Muhammed" bör ni tänka "kul för henne att hon fick ligga" och gå vidare med livet. Vad kvinnor tänker när de hör det är "vilken tur hon hade jag önskar att det hände mig".

4) Det är ingen födande kvinna som får orgasm. Det är nån sorts fulgubbe myt som finns på Internet.

Hur får du ihop punkt 3 "Vad kvinnor tänker när de hör det är "vilken tur hon hade jag önskar att det hände mig" med det du skriver i tråden "kvinnor vill inte ha sex" där du påstår att kvinnor inte njuter av sex med män.

Varför skulle de då gå och önska att de blev våldtagna om de förutom att bli tvingade inte heller känner någon njutning?
Citera
2016-03-13, 09:41
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orolig2000
Tror inte ett skit på att någon kvinna skulle njuta av att bli våldtagen.
Däremot finns det väldigt sjuka "kvinnor" som gärna har det som en skev och mycket konstig "cv" i sitt bagage för empatisökning, där våldtäkten skumt nog känns som en sekundär trauma då de sitter och pratar och pratar och tycker det är viktigare än att göra det som vore viktigast, att få hjälp för vad de har varit med om.
Men de kanske faller i gruppen skitsnackare som bara söker uppmärksamhet, jag vet inte.

Tror du på att en man skulle njuta av att bli våldtagen av en kvinna?
Citera
2016-03-13, 09:56
Medlem
orolig2000s avatar
Självklart inte.

Tillägg:
jag tror dock att män pga samhällsynen på vad som anses vara en våldtäkt många gånger inte uppfattar en situation där de blivit utnyttjade som våldtäkt.
Finns duktigt många män som varit pisspackade/påverkade utav droger som vaknat upp hos någon som de avböjt intimitet med sedan tidigare då de inte varit berusade.
Vi vet alla om att många kvinnor åker hem med en pisspackad snubbe för att de ska "ta hand om en vän"
Har själv vaknat upp av att jag blir avsugen av en bra tjejpolare och inte fattat hur jag kom hem till henne och det fick hon klart och tydligt veta att jag inte uppskattade.
Men även då inte så som man kanske borde känt egentligen, att man blev utnyttjad i en situation där man den svagare och att det var fult gjort, utan för att jag hade flickvän.

Vi är ju inlärda med att en våldtäkt enbart kan utföras utav män...

Citat:
Tror du på att en man skulle njuta av att bli våldtagen av en kvinna?
Senast redigerad av orolig2000 2016-03-13 kl. 10:15.
Citera
2016-03-13, 10:01
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hobbybonde
Hur får du ihop punkt 3 "Vad kvinnor tänker när de hör det är "vilken tur hon hade jag önskar att det hände mig" med det du skriver i tråden "kvinnor vill inte ha sex" där du påstår att kvinnor inte njuter av sex med män.

Varför skulle de då gå och önska att de blev våldtagna om de förutom att bli tvingade inte heller känner någon njutning?

1) Eftersom kvinnor inte får fysisk njutning av sex måste den mentala biten vara mer pervers.

2) Det är mer spännande att bli våldtagen än att ha vanligt sex.
Citera
2016-03-13, 10:17
Medlem
SvartChilis avatar
Citat:
1) Eftersom kvinnor inte får fysisk njutning av sex måste den mentala biten vara mer pervers.

Äch då! Du ditt troll där.
Citera
2016-03-13, 10:24
Medlem
orolig2000s avatar
du trollar på duktigt.
att känna att man inte har makt när man knullar och njuta av det är en kink.

men att njuta av en riktig våldtäkt? nej fan.
tror att du som individ är väldigt trasig och kanske inte fått känna på nått bättre i ditt liv som normaliserat sådant du inte borde eller extremt gränslös och inte kan skilja på vad som är ok eller inte...

kort och gott:
en våldtäkt är att man med våld/droger/mak/kontroll m.m. utför sexuell handling som individen inte vill...
njuta av att inte vilja något är två motpoler.

Citat:

Senast redigerad av orolig2000 2016-03-13 kl. 10:59.
Citera
2016-03-13, 11:40
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartChili
Äch då! Du ditt troll där.

Vad är det som du inte tror på?
Citera
2016-03-13, 11:43
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orolig2000
du trollar på duktigt.
att känna att man inte har makt när man knullar och njuta av det är en kink.

men att njuta av en riktig våldtäkt? nej fan.
tror att du som individ är väldigt trasig och kanske inte fått känna på nått bättre i ditt liv som normaliserat sådant du inte borde eller extremt gränslös och inte kan skilja på vad som är ok eller inte...

kort och gott:
en våldtäkt är att man med våld/droger/mak/kontroll m.m. utför sexuell handling som individen inte vill...
njuta av att inte vilja något är två motpoler.

1) Men vad i "en riktig våldtäkt" är det som är så farligt? Om vi undantar fall där kvinnan blir misshandlad.

2) Om en annan man kramar dig i 10 minuter mot din vilja är det att han använder makt för att utföra sex mot din vilja? Eller är det bara lite konstigt?
Citera
2016-03-13, 11:51
Medlem
pellenicklass avatar
Citat:
1) Men vad i "en riktig våldtäkt" är det som är så farligt? Om vi undantar fall där kvinnan blir misshandlad.

2) Om en annan man kramar dig i 10 minuter mot din vilja är det att han använder makt för att utföra sex mot din vilja? Eller är det bara lite konstigt?
Enkelt svar på din första fråga; för att kvinnan inte vill ha sex med dig? Du utnyttjar hennes kropp mot hennes vilja vilket ger kvinnan en stor känsla av maktlöshet, dessutom skulle jag vilja hävda att alla som blir våldtagna får psykiska men livet ut på grund av våldtäkten. Det är lätt för dig att säga som antagligen aldrig blivit våldtagen någonsin. Jävla idiot.
Citera
2016-03-13, 12:04
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pellenicklas
Enkelt svar på din första fråga; för att kvinnan inte vill ha sex med dig? Du utnyttjar hennes kropp mot hennes vilja vilket ger kvinnan en stor känsla av maktlöshet, dessutom skulle jag vilja hävda att alla som blir våldtagna får psykiska men livet ut på grund av våldtäkten. Det är lätt för dig att säga som antagligen aldrig blivit våldtagen någonsin. Jävla idiot.

1) Men tänk om sex är som att hålla handen?

2) "Du utnyttjar hennes hand mot hennes vilja vilket ger en stor känsla av maktlöshet, dessutom skulle jag vilja hävda att alla som tvingas att hålla handen får psykiska men livet ut på grund av att de tvingades att hålla en hand. Det är lätt för dig att säga som antagligen aldrig tvingats att hålla en hand någonsin. Jävla idiot"

3) Om en man tvingade mig att hålla hans hand mot min vilja skulle jag tycka att det var löjligt. Exakt likadant skulle jag tycka om jag blev våldtagen för det skulle inte vara någon skillnad.

4) Menar du att om en man tvingade dig att hålla hans hand mot din vilja då skulle du få psykiska men livet ut? Har du tagit dina mediciner?
Citera
2016-03-13, 14:39
Medlem
Citat:
1) Men tänk om sex är som att hålla handen?

2) "Du utnyttjar hennes hand mot hennes vilja vilket ger en stor känsla av maktlöshet, dessutom skulle jag vilja hävda att alla som tvingas att hålla handen får psykiska men livet ut på grund av att de tvingades att hålla en hand. Det är lätt för dig att säga som antagligen aldrig tvingats att hålla en hand någonsin. Jävla idiot"

3) Om en man tvingade mig att hålla hans hand mot min vilja skulle jag tycka att det var löjligt. Exakt likadant skulle jag tycka om jag blev våldtagen för det skulle inte vara någon skillnad.

4) Menar du att om en man tvingade dig att hålla hans hand mot din vilja då skulle du få psykiska men livet ut? Har du tagit dina mediciner?

Du kan ju pröva att gå fram till en främmande människa och hålla denne i handen för att se vad reaktionen blir.
Citera
2016-03-13, 16:26
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Du kan ju pröva att gå fram till en främmande människa och hålla denne i handen för att se vad reaktionen blir.

Vi talar om att en man gör det mot en kvinna. Ingen man skulle ha något emot att en kvinna gjorde det mot honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in