2016-03-13, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Ingen man skulle ha något emot att en kvinna gjorde det mot honom.

Det tror jag knappast.
Citera
2016-03-13, 16:43
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Det tror jag knappast.

Ja om kvinnan är fet och ful det tänkte jag inte på. Jag menar om kvinnan är snygg eller average. På samma sätt har kvinnor ingenting emot att bli våldtagna för att det är i princip att hålla handen med en average man.
Citera
2016-03-13, 17:13
Medlem
Citat:
Ja om kvinnan är fet och ful det tänkte jag inte på. Jag menar om kvinnan är snygg eller average. På samma sätt har kvinnor ingenting emot att bli våldtagna för att det är i princip att hålla handen med en average man.

Kvinnor som saknar integritet kanske, som du.
Citera
2016-03-13, 17:23
Medlem
Babianens avatar
Citat:

1) Du är bara butthurt för att ingen man vill våldta dig. Det är vad våldtäkts hysterin egentligen handlar om.

2) Ingen skulle klaga på en man som gillade att bli våldtagen av en kvinna.
Citera
2016-03-13, 17:28
Medlem
Citat:
1) Du är bara butthurt för att ingen man vill våldta dig. Det är vad våldtäkts hysterin egentligen handlar om.

2) Ingen skulle klaga på en man som gillade att bli våldtagen av en kvinna.

Ingen integritet alls som sagt.
Citera
2016-03-13, 17:29
Medlem
TheOnlyYodas avatar
Citat:

Alltså allvarligt talat. Hur låg IQ måste man inte ha för att seriöst inte förstå att babianen är ett troll? Han är inte ens ett gränstroll, han trollar mer extremt än någon annan på flashback.
Citera
2016-03-13, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheOnlyYoda
Alltså allvarligt talat. Hur låg IQ måste man inte ha för att seriöst inte förstå att babianen är ett troll? Han är inte ens ett gränstroll, han trollar mer extremt än någon annan på flashback.

Så länge den postar roliga youtube klipp tillbaka så är det värt det.
Citera
2016-03-22, 02:03
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Att det känns skönt precis som vid vanlig sex. Varför tror du att kvinnor inte njuter när de blir våldtagna?

Om kvinnan a) har frivilligt sex med sin man b) blir fasthållen och penetrerad mot sin vilja av en annan man då känns det på samma sätt. Hon kommer sannolikt att bli mer upphetsad av att bli fasthållen och tagen mot sin vilja.

Jag är kvinna.
Intressant att Babianen numera hävdar att sex med män inte är skönt....
Citera
2016-03-22, 02:11
Medlem
Psyko Dads avatar
Så om det nu skulle vara sådan njutning att bli tagen, är det därför så många tar sina liv efteråt? Är det av den skam de känner över att de "njöt" av våldtäkten?

Sicket jävla bs.
Finns säkert ngn kvinna som går igång på tanken att bli rejpad men då ev av ngn snygg skådis el sin man i ngn fantasi när de ligger och mastar. men knappast irl.
Citera
2016-03-22, 02:21
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko Dad
Så om det nu skulle vara sådan njutning att bli tagen, är det därför så många tar sina liv efteråt? Är det av den skam de känner över att de "njöt" av våldtäkten?

Sicket jävla bs.
Finns säkert ngn kvinna som går igång på tanken att bli rejpad men då ev av ngn snygg skådis el sin man i ngn fantasi när de ligger och mastar. men knappast irl.
Respons till Babianens inlägg om att våldtäkt är skönt hoppas jag.

Som sagt, ingen kan vilja bli våldtagen då våldtäkt sker mot ens vilja. T.o.m Babianen själv har ju skrivit "jag kan tänka mig det med rätt man om det sker på en strand så jag slipper ligga blöt i en vattenpöl" typ. Grejen är ju att när det sker är offret helt utlämnad i gms våld. Våldtäkt är verkligen vidrigt.
Citera
2016-03-22, 15:58
Medlem
Överliggarens avatar
Citat:
1) Du måste ju tänka på kvinnor inte som typ Disney-prinsessor och mer som perversa män typ Ron Jeremy. Så om du tänker att Ron Jeremy blir våldtagen av en kvinna är han då ett offer? Nej han är en creepy dude som lurade kvinnan till att göra det.

2) Till exempel jag är Max Hardcore i en liten kvinnas kropp. En av mina vänner är Ron Jeremy. Min asiatiska vän är Hung Lo och en av mina andra vänner är pirat killen (Surewood). Tror du att någon blir imponerad av en lirare som försöker tvinga till sig vaginal sex i 10 minuter?

Blev tvungen att kolla upp vem den här Ron Jeremy var, men fattar var du vill komma.

Nej, min generation växte inte upp med flickiga och samtidigt självrättfärdiga Disney-prinsessor. Den enda Disney-prinsessa jag konfronterades med var den gamla versionen av Askungen (1950). Och för att ändå gå längst i oskuldsfull offermentalitet är ju hon ändå mera av en ung, tjusig och charmig dam. Min tids barndomshjältinnor var mer av den här typen (1976):
https://www.youtube.com/watch?v=ulEG7bd1H60

Citat:
3) Det är "fear of the dick" de är rädda för att kuken ska göra ont, förnedra dem, eller få dem att må dåligt.

Sexualskräck med andra ord, och helt i linje med den typiska feministkvinnans överspända Pippi Långstrump-tjejighet (att inte vilja bli stur), gälla röstläge och allmänna åldersmentala underutveckling, alltså hennes kolossala brist på damighet.

Citat:
4) Allt det här beror på att de får komma ut ur huset och göra vad de vill. Kvinnor kan inte hantera det. Kvinnor kan inte hantera att sitta och tänka för att de blir förvirrade och får för sig saker.

Nej, med tanke på vad den har lett till i form av massinvandring var kvinnlig rösträtt nog ett av vår civilisations stora misstag och samtidigt en förolämpning mot den äkta kvinnans djupt qvinnliga insiktsfullhet. Kvinnans psykologi tenderar ju att röra sig antingen i den omedelbara privata sfären eller på en slags global, universellt moralistisk nivå. Den är inte vidare ägnad att fatta långsiktigt ansvar för den macchiavelliska mellannivån, dvs medborgerlighet, folkstammen, pragmatisk formalism och res publica.

Om det nu vore så att du har rätt och våldtäkt inte är så jävla allvarligt för kvinnan, så får man leta efter andra förklaringar till varför det historiskt ändå har setts som ett allvarligt brott. Kan det vara så här att våldtäkt förr inte minst uppfattades som en kränkning av det manliga kollektivet? Kvinnan tillhörde ju i allmänhet någon, en make, en far, en familj etc och gärningen får då ses som ett allvarligt övergrepp, inte bara mot hennes personliga heder, utan även mot det vidare sammanhanget. Om förövaren var en svarting eller annan rasfrämling/Untermensch blir det ju förstås så mycket värre och där har vi i så fall lynchningharna i det gamla södern, som bekant ofta föregångna av negrers impulsiva sexualdrift.

När patriarkatet sedan förlorade allt berättigande som social agent under 1900-talet så blev det plötsligt nödvändigt - för en alltid lika erotikfientlig och asketisk väckelsereligiositet/feminism - att istället uppfinna våldtäkten som ett fasansfullt fysiskt och psykiskt övergrepp och den enskilda kvinnan som värnlöst offer. Och därmed har vi idag utvecklat den överspända inställning till våldtäkten där kastrering av (vita) män ofta ses som ett minimum av lämplig påföljd. (Svartingar räknas ju inte dit till följd av en kombination av outtalad rasistisk nedlåtenhet (de förväntas inte kunna ta ansvar för sina handlingar) samt kvinnors ädle vilde-idealisering och alltid under ytan bubblande sexualfantasier om den läckre främlingen).
Senast redigerad av Överliggaren 2016-03-22 kl. 16:48.
Citera
2016-03-22, 16:36
Medlem
Överliggarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko Dad
Sicket jävla bs.

Lär ju till och med vara en av de absolut vanligaste sexfantasierna hos kvinnor. Men som sagt, det involverar väl i regel bara riktiga snyggingar till män, inte vilken betahanne som helst. Och vad det genetiska skräpet av FB:s relativt typiska incel omegamansklientel (ungefär de lägre 50% av männen utseendemässigt), så göre de sig självklart icke besvär, vare sig i fantasin eller IRL. Men det gäller ju för dem i alla andra av livets hänseenden också.
Senast redigerad av Överliggaren 2016-03-22 kl. 16:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in