2016-03-13, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zerxez
Nej, eftersom jag redan konstaterat att den stora majoriteten inordnar sig enligt ett flockbeteende och inte har förmåga att tänka objektivt. Det är en "skäms-hit" dvs en låt som folk inte vågar erkänna att de nynnar på, och inte vill rösta på heller för den delen, men det är den låt som folk kommer att ihåg från årets melodifestival. Det är redan en hitlåt vare sig du vill eller inte.

Varför ska de tänka objektivt när de röstar i melodifestivalen? Man röstar väl på den låt man tycker är bäst? Och uppenbarligen tyckte folk att "bada nakna" var sämst? Dina teorier om hur media orkestrerat det hela är bara patetiska. Och vem fan bryr sig om "bada nakna" är en hit eller inte när den är dålig och alltså inte en mer värdig vinnare än Frans? Isolera 100 personer från omvärlden i ett år och låt dem sedan lyssna på Frans och Samir. Jag är övertygad om att resultat inte skulle vara annorlunda då.
2016-03-13, 00:29
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sisoedaersoet
Sånt fixar man lätt med autotune och red bull i en studio = radiolåt

Ja det är lustigt att alla dessa feministikoner skall vara så snygga och perfekta också (Zara Larsson, Taylor Swift etc, men de visar ju att de har mens osv inte att förglömma), det förstärker ju enbart gamla utseendebaserade normer.
2016-03-13, 00:30
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GillarKebabtallrik
Varför ska de tänka objektivt när de röstar i melodifestivalen? Man röstar väl på den låt man tycker är bäst? Och uppenbarligen tyckte folk att "bada nakna" var sämst? Dina teorier om hur media orkestrerat det hela är bara patetiska. Och vem fan bryr sig om "bada nakna" är en hit eller inte när den är dålig och alltså inte en mer värdig vinnare än Frans? Isolera 100 personer från omvärlden i ett år och låt dem sedan lyssna på Frans och Samir. Jag är övertygad om att resultat inte skulle vara annorlunda då.

Tror inte du har förstått riktigt det jag försöker säga, se filmen Idiocracy istället så kanske du kopplar.
2016-03-13, 00:31
Medlem
Citat:
Tror inte du har förstått riktigt det jag försöker säga, se filmen Idiocracy istället så kanske du kopplar.

Jo jag fattar precis vad du menar, men anser ändå att du har fel.
2016-03-13, 00:32
Medlem
zerxezs avatar
Citat:

Något annat hade jag inte förväntat mig.
2016-03-13, 00:33
Medlem
Citat:

Skönt tänkande du har kompis han har fel bara för att han har en annan åsikt
2016-03-13, 00:35
Medlem
Hunden007s avatar
Sicken Legend han är! https://www.youtube.com/watch?v=BI1JQX8mAc4
2016-03-13, 00:37
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007

Teckenspråkssändningen har ju blivit ett nästan lika stort jippo som huvudsändningen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crew009
Skönt tänkande du har kompis han har fel bara för att han har en annan åsikt

Ehm va?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007

Skön sa det tidigare frans kommer vara bort glömd snart ingen som kommer komma ihåg hans refräng men bada låten är redan en grym party låt.
2016-03-13, 00:39
Medlem
Citat:
Teckenspråkssändningen har ju blivit ett nästan lika stort jippo som huvudsändningen.

Ja 4 miljoner såg huvudsändningen, de resterande 6 såg teckenspråkssändningen.
2016-03-13, 00:40
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Ja 4 miljoner såg huvudsändningen, de resterande 6 såg teckenspråkssändningen.

Vad jag menar är ett internet-mem-youtube-jippo.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in