Citat:
Ursprungligen postat av
Scapula
Haha, ja precis. Jag skrev hastigt medan jag körde, tänkte inte riktigt klart. Synd!
Don´t dri..write and drive
Frasse! Klockrent!

Youtube har kraschat, får se om jag orkar starta om datorn, och då ska jag lyssna på låten som några påstår att Frasses team har plankat. (men det verkar ju inte så på de som lyssnat på den, och kommenterat).
Bara några sidor kvar att läsa innan jag är ikapp, men
tack som fan alla för 103 sköna asgarv åt era roliga kommentarer under kvällen!! All komprimerad negativitet och cynism blir så jäkla kul att sträckläsa!
Och just det: Gina Dirawi var nog helt jävla sämst. Ej sett kvällens program, men hon brukar vara helt jävla sämst så det skulle inte förvåna mig om hon lyckades ikväll igen, och av tråden att döma så var hon helt jävla sämst även ikväll. Starkt Gina
Edit: Hunden 006,9 - i Fotbolls-EM i sommar så lär ju fansen använda Bada Nakna På Sergels Torg som en potentiell FIRA-
EM-Guldet-låt!

(inte för att vi lär ta guld, men fansen lär ju öla o skråla den låten hela vägen från första dagen till vi åker ut i typ kvarten eller nå´t. Hur som helst sommarens stora dänga för hobbyn hivaenmassaölochskråla).