2016-03-12, 22:43
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xaniix
Fan vad frbannad jag blev r riktig arg just nu Hur fan rsta svenska folket? Franz vann enbart fr att alla tjejer mellan 12-17 r rstade med sina vta trosor. Fyfan ass

Finns tyvrr ocks knlsa snubbar som rstat p den hr lten, ngot Sverige har gott om (mn utan ryggrad och karaktr).
2016-03-12, 22:46
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zerxez
Finns tyvrr ocks knlsa snubbar som rstat p den hr lten, ngot Sverige har gott om (mn utan ryggrad och karaktr).
Vad har ryggrad med den hr lten att gra? Lten var bst, det kan vl ingen ryggrad frneka, bara tondvhet. Vad hade mn med ryggrad rstat p? Jokkmokks-Jocke?
2016-03-12, 22:46
Medlem
Citat:
Jag pratar om melodi och harmoni, ngot som bra ltar har haft sedan medeltiden eller nnu lngre tillbaka, och som Frans INTE HAR, det finns ingen intressant dynamik i lten, inte den smsta lten i startfltet (Molly Sandn, Lisa Ajax och David Lindgren var smre) men totalt medioker och lttglmd.

Du tyckte allts att "bada nakna" var bttre?=)
2016-03-12, 22:47
Medlem
FSharps avatar
Citat:

Vad skulle man rstat p? De metrosexuella producerade kopiorna, afrikanerna, paradise hotell eller idol-balladerna? Frans var vl den enda som hade lite ryggrad i gnget. Lten r vl inte topp topp, men artisten tycker jag levererar ngot inte helt producerat i alla fall.
2016-03-12, 22:47
Medlem
TarzansFarsas avatar
Problemet med Frans r att han inte har kraft i rsten.
2016-03-12, 22:48
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Vad har ryggrad med den hr lten att gra? Lten var bst, det kan vl ingen ryggrad frneka, bara tondvhet. Vad hade mn med ryggrad rstat p? Jokkmokks-Jocke?

Nej, men enbart omusikalitet kan hvda att den hr lten var bst, har dremot inget med tondvhet att gra.
2016-03-12, 22:48
Bannlyst
Citat:
G in p kndisskvallertrden din skvallerkrring, hr diskuteras programmet i sig.

Molly berttade ju det i aftonbladets livesndning ? Tycker att det passar bra hr ? Det diskuteras ju om allt mjligt hr.
2016-03-12, 22:49
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FSharp
Vad skulle man rstat p? De metrosexuella producerade kopiorna, afrikanerna, paradise hotell eller idol-balladerna? Frans var vl den enda som hade lite ryggrad i gnget. Lten r vl inte topp topp, men artisten tycker jag levererar ngot inte helt producerat i alla fall.

Nej afrikanerna kan vi givetvis inte rsta p eller hur?
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TarzansFarsa
Problemet med Frans r att han inte har kraft i rsten.
Lten r ju avskalad, d passar kraftlshet bttre.
Medlem
Har det varit ngon som spelat helt live ir ?
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jordgubbsfil
Hahah hat dr
Hr fr han en 12a av Australien.

"S st (jag r sker p att alla skulle vilja kyssa fdelsemrket vid sidan av hans mun), riktigt bra melodi och trallvnlig".

Sajten trffade vldigt rtt i vrigt.

http://www.expressen.se/noje/melodif...inner-finalen/
Senast redigerad av Rad-i-Kalle 2016-03-12 kl. 22:54.
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
Molly berttade ju det i aftonbladets livesndning ? Tycker att det passar bra hr ? Det diskuteras ju om allt mjligt hr.

Ja och varfr sger hon det precis nu? Fr att de r r kndiskta och uppmrksamhetsdesperata, svlj inte betet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in