2016-02-27, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Förra gången hoppade jag över pga Schyfferts medverkan. Då har jag en anledning att skippa melodifestivalen ikväll också. Finns annat att slösa tid på. Vill jag höra arabiska behöver jag bara ta av mina noise cancelling-lurar, så får jag arabiska skrik i surround från grannlägenheterna.

Edit: Vi borde göra rondellhundar av Gina som blir tagen bakifrån av rondellhunden Muhammed. Som en hyllning till islamiseringen i Sverige.
Skyfferts skämt om mångfalf var svårsmält... Så jag kan faktiskt förstå dig. Vad gäller kvällens tävling hoppas jag att låtarna i alla fall går att lyssna på utan att bli illamående. Och bara av att titta på Molly Sanden gör ju att man får ståfräs Synd att hon är upptagen.
2016-02-27, 11:58
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Skyfferts skämt om mångfalf var svårsmält... Så jag kan faktiskt förstå dig. Vad gäller kvällens tävling hoppas jag att låtarna i alla fall går att lyssna på utan att bli illamående. Och bara av att titta på Molly Sanden gör ju att man får ståfräs Synd att hon är upptagen.
Ja, kanske ska kolla ändå, bara man blir varnad i god tid innan arabiskan börjar strömma ur Ginas strupe så man hinner byta kanal.
2016-02-27, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Ja, kanske ska kolla ändå, bara man blir varnad i god tid innan arabiskan börjar strömma ur Ginas strupe så man hinner byta kanal.
Jag tycker faktiskt att frånsett första deltävlingen så har låtarna faktiskt varit rätt bra, men som du säger pausunderhållningen blir man inte direkt upphetsad av. Men om du endast lyssnar på låtarna och bortser från allt det andra så är du säkert nöjd.
2016-02-27, 14:43
Efter att ha lyssnat igenom (2 minuter 30 sekunder) alla låtar här så är det rätt självklart att Molly Sandén kommer springa hem dagens deltävling tämligen enkelt. Att hon kommer komma i topp i finalen är också rätt självklart. Ser inte vem som kan slå henne ett så här mediokert år.
2016-02-27, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ensamhet.
Efter att ha lyssnat igenom (2 minuter 30 sekunder) alla låtar här så är det rätt självklart att Molly Sandén kommer springa hem dagens deltävling tämligen enkelt. Att hon kommer komma i topp i finalen är också rätt självklart. Ser inte vem som kan slå henne ett så här mediokert år.
Är det verkligen så himla konstigt i så fall? Det har ju känts självklart ändå från början att vi inte vill vinna Eurovision i år igen.
2016-02-27, 15:30
Medlem
Tycker faktiskt att Molly Sandéns låt är rätt medioker. Dålig refräng och väldigt trist. Om den tar sig till final så beror det bara på att det är Molly som framför den. Ska jag utse någon personlig favorit så får det bli Lisa Ajax.
2016-02-27, 15:30
Medlem
johanjosefssons avatar
Frans och Panetoz går vidare direkt.

Molly och Dolly går till andra chansen.

Jag kommer inte slösa min tid på den här PK-skiten. Hejdå.
2016-02-27, 17:15
Medlem
Trumpeters avatar
Jupp, Molly bör ta sig till finalen enkelt och väl där är hon också favorit att vinna rubbet. Svårt att se vem som ska kunna utmana.
2016-02-27, 17:37
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Till final: Molly och Dolly Style
Andra chansen: Frans och Panetoz

Tips till SVT om pausunderhållning som även anspelar på aktuell svensk inrikespolitik: En homosexuell ISIS-krigare som sätter på ett lik. Allt medan Gina löser böner ur koranen.
2016-02-27, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr H
Vad tycks om att nationalsången ska sjungas på Hebreiska och med ändrad text i kvällens program!
SVT går all in för mångkulturen.

Den ska väl sjungas på arabiska står det i Expressen. Lika illa det.
2016-02-27, 18:11
Medlem
Bara att lägga birorna på kylning så man har något att dämpa plågorna med. Lär få huvudvärk ikväll. Men om inte Molly går vidare kan hela tävlingen läggas ner.
2016-02-27, 18:58
Medlem
Snubchurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Jupp, Molly bör ta sig till finalen enkelt och väl där är hon också favorit att vinna rubbet. Svårt att se vem som ska kunna utmana.

Jag är tveksam till henne som vinnare. Hennes låt är OK men inte mer, definitivt inte mer. Jag tror och hoppas att nån annan, typ Ozia eller LisAjax vinner.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in