2016-02-27, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Frra gngen hoppade jag ver pga Schyfferts medverkan. D har jag en anledning att skippa melodifestivalen ikvll ocks. Finns annat att slsa tid p. Vill jag hra arabiska behver jag bara ta av mina noise cancelling-lurar, s fr jag arabiska skrik i surround frn grannlgenheterna.

Edit: Vi borde gra rondellhundar av Gina som blir tagen bakifrn av rondellhunden Muhammed. Som en hyllning till islamiseringen i Sverige.
Skyfferts skmt om mngfalf var svrsmlt... S jag kan faktiskt frst dig. Vad gller kvllens tvling hoppas jag att ltarna i alla fall gr att lyssna p utan att bli illamende. Och bara av att titta p Molly Sanden gr ju att man fr stfrs Synd att hon r upptagen.
2016-02-27, 11:58
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Skyfferts skmt om mngfalf var svrsmlt... S jag kan faktiskt frst dig. Vad gller kvllens tvling hoppas jag att ltarna i alla fall gr att lyssna p utan att bli illamende. Och bara av att titta p Molly Sanden gr ju att man fr stfrs Synd att hon r upptagen.
Ja, kanske ska kolla nd, bara man blir varnad i god tid innan arabiskan brjar strmma ur Ginas strupe s man hinner byta kanal.
2016-02-27, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Ja, kanske ska kolla nd, bara man blir varnad i god tid innan arabiskan brjar strmma ur Ginas strupe s man hinner byta kanal.
Jag tycker faktiskt att frnsett frsta deltvlingen s har ltarna faktiskt varit rtt bra, men som du sger pausunderhllningen blir man inte direkt upphetsad av. Men om du endast lyssnar p ltarna och bortser frn allt det andra s r du skert njd.
2016-02-27, 14:43
Efter att ha lyssnat igenom (2 minuter 30 sekunder) alla ltar hr s r det rtt sjlvklart att Molly Sandn kommer springa hem dagens deltvling tmligen enkelt. Att hon kommer komma i topp i finalen r ocks rtt sjlvklart. Ser inte vem som kan sl henne ett s hr mediokert r.
2016-02-27, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ensamhet.
Efter att ha lyssnat igenom (2 minuter 30 sekunder) alla ltar hr s r det rtt sjlvklart att Molly Sandn kommer springa hem dagens deltvling tmligen enkelt. Att hon kommer komma i topp i finalen r ocks rtt sjlvklart. Ser inte vem som kan sl henne ett s hr mediokert r.
r det verkligen s himla konstigt i s fall? Det har ju knts sjlvklart nd frn brjan att vi inte vill vinna Eurovision i r igen.
2016-02-27, 15:30
Medlem
Tycker faktiskt att Molly Sandns lt r rtt medioker. Dlig refrng och vldigt trist. Om den tar sig till final s beror det bara p att det r Molly som framfr den. Ska jag utse ngon personlig favorit s fr det bli Lisa Ajax.
2016-02-27, 15:30
Medlem
johanjosefssons avatar
Frans och Panetoz gr vidare direkt.

Molly och Dolly gr till andra chansen.

Jag kommer inte slsa min tid p den hr PK-skiten. Hejd.
2016-02-27, 17:15
Medlem
Trumpeters avatar
Jupp, Molly br ta sig till finalen enkelt och vl dr r hon ocks favorit att vinna rubbet. Svrt att se vem som ska kunna utmana.
2016-02-27, 17:37
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Till final: Molly och Dolly Style
Andra chansen: Frans och Panetoz

Tips till SVT om pausunderhllning som ven anspelar p aktuell svensk inrikespolitik: En homosexuell ISIS-krigare som stter p ett lik. Allt medan Gina lser bner ur koranen.
2016-02-27, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr H
Vad tycks om att nationalsngen ska sjungas p Hebreiska och med ndrad text i kvllens program!
SVT gr all in fr mngkulturen.

Den ska vl sjungas p arabiska str det i Expressen. Lika illa det.
2016-02-27, 18:11
Medlem
Bara att lgga birorna p kylning s man har ngot att dmpa plgorna med. Lr f huvudvrk ikvll. Men om inte Molly gr vidare kan hela tvlingen lggas ner.
2016-02-27, 18:58
Medlem
Snubchurps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Jupp, Molly br ta sig till finalen enkelt och vl dr r hon ocks favorit att vinna rubbet. Svrt att se vem som ska kunna utmana.

Jag r tveksam till henne som vinnare. Hennes lt r OK men inte mer, definitivt inte mer. Jag tror och hoppas att nn annan, typ Ozia eller LisAjax vinner.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in