2016-03-04, 19:16
Medlem
snillet_1s avatar
Laget:

Belec

Danilo - Alex - Glik - Astori

Candreva - Biglia - Bertolacci - Marchisio

Perotti - Mandzukic

Bänk: Marchetti, De Sciglio, Lichtsteiner, Parolo, Rigoni, Toni, Mertens

Alla till IP Buffone, för inte kan vi väl låta AC Bosman vinna igen?!

---

Deadline 20:15 ikväll!
Senast redigerad av snillet_1 2016-03-04 kl. 19:21.
Citera
2016-03-04, 23:19
Medlem
Amors avatar
Salah ger mig en kanonstart, välbehövligt. Jag är desperat efter en seger, annars hamnar jag rejält på efterkälken igen.
Citera
2016-03-05, 12:37
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Salah ger mig en kanonstart, välbehövligt. Jag är desperat efter en seger, annars hamnar jag rejält på efterkälken igen.

Det ser bra ut för dig i den här kampen. Jag ser min chans dock med tanke på Roncaglias betyg. Det är aldrig bra att få ett sånt lågt backbetyg. Men jag behöver mål. Säkert två stycken från mina spelare - fler ifall dina löser några till.
Citera
2016-03-06, 16:48
Medlem
Ferry31s avatar
Fan, det svider att man inte tog fyrbacklinje den här omgången. I så fall hade jag spelat med Blanchard och det hade sannolikt kunnat rädda en poäng.

Nu är uppförsbacken brant. Risorgimento har mig.
Citera
2016-03-06, 19:59
Medlem
anteri17s avatar
Jag behöver två mål på mina Inter-spelare ikväll. Annars trolig förlust. Det till trots har jag gjort en riktigt bra insats. Troligt resultat är typ 4-2 till Amor och hans eurogol.
Citera
2016-03-07, 11:29
Medlem
snillet_1s avatar
eurogol - I Selvaggi 4-2
Go Ahead Farmers - Risorgimento 2-3
GAF U21 - Dawkins övning 0-2
Il Buffone - AC Bosman 2-0

---

Detta innebär att Risorgimento tar tag i ledartröjan.
Citera
2016-03-07, 17:59
Medlem
Ferry31s avatar
Inte min omgång detta. 73 poäng är ok och brukar vara runt där som mitt genomsnitt ligger på. Det räcker dock inte om motståndaren helt enkelt är bättre. Hela ezzelinos anfall gör mål och då är det inte så mycket att göra.

Förlorar mycket själv på att jag har två målskyttar på bänken, varav en av dem mycket väl hade kunnat spela om jag valt en annan formation. Men kanske lika kostsamt är Bolognas dåliga insats.
Citera
2016-03-07, 21:11
Medlem
Smerchs avatar
Skönt att få en trepoängare, hoppas få en till i hemmamötet mot u21-laget. Mer än så vågar jag inte hoppas på, men ska försöka bjuda på något slags motstånd ändå.
Citera
2016-03-11, 18:47
Medlem
anteri17s avatar
Mirante

Rodriguez Manolas Miranda Murillo Romagnoli

Donsah De Roon Soriano

Cerci Insigne

Stark elva trots en del avbräck. Bra matcher för Insigne, Cerci och Soriano att leverera poäng i. De andra ska kunna lägga en bra grund.
Citera
2016-03-11, 20:24
Medlem
snillet_1s avatar
Någon mer än jag som missade att ändra i elvan? De här fredagsmatcherna är lite störande ur det avseendet. Nåväl, jag möter U21-gänget så det är ingen fara.
Citera
2016-03-12, 01:53
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Någon mer än jag som missade att ändra i elvan? De här fredagsmatcherna är lite störande ur det avseendet. Nåväl, jag möter U21-gänget så det är ingen fara.

Japp, för jag missade det också. Däremot har jag som vana att ändra elvan 1-2 gånger innan det slutliga beslutet så det är väl ett tips jag kan ge. Brukar gå in en gång när resultaten kommit och ändra till min spontana elva. Fast i början är ju många spelare rödmarkerade. Sedan går jag in en gång mitt i veckan och kollar in mer noggrant och analyserar djupare. Sedan gör jag en sista koll samma dag som deadline för att se om det behöver göras några sista förändringar.
Citera
2016-03-13, 18:02
Medlem
anteri17s avatar
Läget är bra för mitt gäng att ta tre poäng mot ezzelinos lag. Cercis dubbel från straffpunkten kommer att bli viktig, tillsammans med fina betyg till min fembackslinje.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in