Citat:
Ursprungligen postat av
Jamienoble
Hjärndöd rasse media

Du framstår inte själv som något ljushuvud. I en mening bestående av blott två ord har du inte bara lyckas särskriva det ena ordet utan dessutom glömt punkten efter meningen. Sten i glashus?
---
För övrigt är Avpixlat en av de sämre alternativmedierna. Den har sina ljuspunkter men det mesta är ganska taffligt utfört. Att man dessutom lägger så stor vikt vid den pissliberale femtekolonnaren Sjunnesson är synd. Den mannen är inget annat än en kulturmarxist vars huvudfokus ligger på att provocera. Sen i vems namn han viftar med provokationens flagga spelar mindre roll, så länge han får synas och höras.
En annan tydlig miss är att man överhuvudtaget pratar med tjock-Henrik på hatbloggen IRM. Det borde finnas någon nedre gräns för vilka kretiner man pratar med. Det är bara att upplysa Henrik om att man inte har något intresse av att prata med honom och sen lägger man på luren. Man ska inte ge extremister som Henrik någon uppmärksamhet alls. Att man som Dagerlind nu sitter och träter med honom över telefon gör bara att Dagerlind själv framstår som korkad (vilket säkert inte är jättelångt från sanningen). Pang på med luren i örat och sen är det bra så.
Avpixlat fyllde ett syfte en gång i tiden när man var den första alternativmedian som nådde ut stort via sin föregångare Politiskt Inkorrekt, men det känns som att tiden hunnit ifatt och förbi dem. I mina sociala medier märker jag att Avpixlat förekommer allt mindre. Fria Tider, Nya Tider och till del även Motgift har tagit över åtminstone mina flöden. Det kan ju förvisso bero på vem man följer, men dock...
Jag ser för övrigt inga problem med att namnge kvinnan. Ut med namnet på blattemadrassen bara. Namn, Facebook, LinkedIn osv. Det ska svida i det sociala stigmat att agera spermahink åt svartskallar.