2012-06-04, 16:34
Medlem
Direktlogiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastard2
Helsingborgs Dagblad är enligt din definition gammelmedia och därför ska dom inte skriva om den här händelsen?

Varken Aftonbladet, DN eller Expressen har skrivit om den här händelsen. Misshandeln är så brutal att det kan förfan jämföras med misshandeln av 61-åringen i Göteborg. Det är exakt samma sak men ej utfört av invandrare, och i en annan miljö. Det handlar om människor i grupp som brutalt misshandlar och sparkar & stampar i huvudet på en ensam liggande person.

Inte nog med att misshandeln är av i princip samma grad, det finns till och med en bild på det hela som gör nyhetsvärdet ännu mer intressant.
Fotbollshuliganvåld är så vanligt att inte många reagerar,dom vill slåss helt enkelt på båda sidor.

Men att du fortfarande inte förstår att Avpixlat generellt publicerar den nakna sanningen som gammelmedia mörkar,om dom ens skriver något alls är förvånadsvärt.

Ge mig den rätta bilden av vårt samhälle tack!
Sen måste du väl förstå att Avpxlat är ett komplement?
Om gammelmedia inte vitpixlat och hitta på vilseledande namn samt alla generella mörkningar,har Avpixlat inte funnits.
Likaså om sjuklövern lagt korten på bordet och inte mörkat om all skit,så har inte SD suttit i riksdagen.
Enkelt va?
Citera
2012-06-04, 16:36
Medlem
Direktlogiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KulturNazist
Snarare är det väl så att Avpixlat nästan bara skriver om det "gammelmedia" skriver om, med undantag för partipolitisk information som SD och deras förträdare vill få fram.
Avpixlat tar inte fram några egna nyheter. Det stjäl dem från etablerade medier och lägger på politisk propaganda av den grobianvulgära sorten - man vill ju inte riskera att mottagarna skulle råka tycka fel.
Du menar att de benar ut det vilseledande och ger det hela en klar och sanningsenlig bild?
Svar ja.
Citera
2012-06-04, 17:22
Medlem
Ett-Nolls avatar
Citat:
Om jag får konspirera lite så tror jag på det KulturNazist skrev. Att Avpixlat inte är särskilt intresserade av att publicera nyheter som begås av svenskar i samma grad som invandrare. Visst ibland kryddar dom till med en nyhet med svenskar inblandade för att behålla skenet uppe, men här har vi ju ett tydligt exempel på hur deras agenda egentligen ser ut.

Fan vad tröttsamma ni AP-kritiker är.
Det står ju till och med på bloggen vad deras mål är: "Avpixlat levererar obekväma sanningar och åsikter om svensk invandrings- och migrationspolitik och den bakomliggande kulturrelativism som styr de politiska besluten och journalisternas pennor. "
Om detta är målet med bloggen varför i helvete tycker ni att dom ska ta upp andra nyheter för?
Citera
2012-06-04, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ett-Noll
Fan vad tröttsamma ni AP-kritiker är.
Det står ju till och med på bloggen vad deras mål är: "Avpixlat levererar obekväma sanningar och åsikter om svensk invandrings- och migrationspolitik och den bakomliggande kulturrelativism som styr de politiska besluten och journalisternas pennor. "
Om detta är målet med bloggen varför i helvete tycker ni att dom ska ta upp andra nyheter för?
För att dom inte har några riktiga argument. Dom är desperata för mindre och mindre människor bryr sig om när ordet "rasist" hit och "rasist" kastas omkring.

Avpixlat rapporterar bara sanningen och den sanningen gillar dom inte.
Citera
2012-06-04, 18:33
Medlem
Direktlogiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KulturNazist
Avpixlat tar inte upp händelsen eftersom att gärningsmännen inte är invandrare.
De vill bara visa kriminella invandrare i syfte att spä på främlingsfientligheten och rasismen i samhället.
Och du förespråkar att allt skit som begås av invandrare skall mörkläggas,vitpixlas samt lägga till vilseledande namn?
Varför vill man dölja sanningen?
Är det några mer saker i samhället du inte vill veta sanningen om,eller vill att våra medborgare inte bör veta?
Citera
2012-06-04, 19:46
Medlem
EnemyDowns avatar
Tydligen blockad av Trend Micro. Nån som vet varför?

http://imgur.com/QfvK9
Citera
2012-06-04, 19:52
Medlem
RonaldoUtds avatar
Kommer man åt avpixlat i skolor? Om inte, vad har de ansvariga för argument?
Citera
2012-06-04, 22:07
Medlem
Ådärkomdenjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taags
För att dom inte har några riktiga argument. Dom är desperata för "mindre och mindre" människor bryr sig om när ordet "rasist" hit och "rasist" kastas omkring.

Menar du dvärgar?

'Färre' heter det. I sak håller jag med dig fullt ut.
Citera
2012-06-05, 01:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av taags
För att dom inte har några riktiga argument. Dom är desperata för mindre och mindre människor bryr sig om när ordet "rasist" hit och "rasist" kastas omkring.

Så det är inte sanningen om den händelsen i Helsinborg som jag länkade till?

Jag är en kritiker av det mesta. Sanningen är att jag diggar det Avpixlat gör, att man vågar rapportera vad etablerad media inte vågar. Däremot tycker jag att det är väldigt fult av Avpixlat att medvetet och selektivt ignorera vissa grova brott i samhället som dem inte tycker förtjänar lika mycket uppmärksamhet, bara för att det inte är invandrare inblandade.
Citera
2012-06-05, 11:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Direktlogik
Och du förespråkar att allt skit som begås av invandrare skall mörkläggas,vitpixlas samt lägga till vilseledande namn?
Varför vill man dölja sanningen?
Är det några mer saker i samhället du inte vill veta sanningen om,eller vill att våra medborgare inte bör veta?
Gör jag?
Sluta hitta på.
Citera
2012-06-05, 14:04
Medlem
Citat:
Så det är inte sanningen om den händelsen i Helsinborg som jag länkade till?

Jag är en kritiker av det mesta. Sanningen är att jag diggar det Avpixlat gör, att man vågar rapportera vad etablerad media inte vågar. Däremot tycker jag att det är väldigt fult av Avpixlat att medvetet och selektivt ignorera vissa grova brott i samhället som dem inte tycker förtjänar lika mycket uppmärksamhet, bara för att det inte är invandrare inblandade.

AP, Friatider mfl är trots allt väldigt små aktörer med begränsade resurser. De har aldrig sagt sig ge HELA bilden. Om du bara läser AP får du en vinklad bild, men vem läser bara AP? Normalpersonen fullständigt dränks ju i multikultipropaganda från regimen, det är ju liksom aldrig problemet.

Att vita, svenskar begår brott får vi ju redan veta eftersom AB och Expressen gör en poäng av att hänga ut dessa. Men visar de på sambanden mellan MENA och våldtäkter? Romer och åldringsrån?

I våra grannländer så skrivs det faktiskt om detta, visste du det? Vanliga norska tidningar skriver artiklar om utomeuropéer som överfallsvåldtar norskor och om romska ligor som rånar norska gamlingar, kände du till det? Svensk press är obalanserad och förljugen och behöver kompletteras.

Tycker du inte själv att det är rimligt att begränsade resurser läggs på att berätta det som förtigs i första hand?
Citera
2012-06-05, 14:36
Medlem
Råkorkade (jo!) Avpixlat hyllar en av de främsta proponenterna för NWO:

http://avpixlat.info/2012/06/05/jase...erigedemokrat/

Man vet inte riktigt var dumheten slutar och ondskan tar vid när det gäller Avpixlat, men att det de förespråkar är otäckt råder det ingen tvekan om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in