2016-03-10, 20:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Klitoris ftw. Den har dubbelt så många nervceller som ollonet och breder ut sig i skänklar, som kan ge sensationer på insidan av låren och djupt i vaginan. Dessa kan stimuleras även vid penetration.

åå fy fan vad det där lät vidrigt.

Kan. Visst..

Saken är at tkuken blir stimulerad per automatik när den äntrar hallongrottan, tjejen behöver massa sidoaktiviteter. Vilket den kan få av en vibrerande sexleksak lika bra som av en man.
Citera
2016-03-10, 20:13
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jegoooooo
Mer en runkfantasi. Om en man ska gifta sig rikt måste det vara en kvinna som ärvt en massa och inte jobbar så hårt att den nästan springer in i väggen jämt och ständigt.

Tricket är att ha låga omkostnader så att kvinnan kan jobba deltid. Då kan man både försörja mannen + hinna med att träna och ha sex.

Citat:
Ursprungligen postat av zuluwanker
Då ville hon ju inte ha sex hela tiden? Men visst man tröttnar ju på att knulla samma kvinna så det duger inte men man knullar hellre en kvinna mot sin vilja varje dag än att gå till jobbet 8h varje dag mot sin vilja.

Om kvinnan är attraktiv kan du byt-låna med andra män och få ligga med många fler kvinnor.
Citera
2016-03-10, 20:15
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingabromsar
Jaha? Då bjuder jag på det. Personligen får jag det jag behöver så de kan skälla bäst fan de vill
Några hänger ju här enbart i syfte att trolla.
Citera
2016-03-10, 20:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jegoooooo
Det är hårt arbete att vara en porrskådis om det nu inte är "amatörporr" som filmar allt utan pauser. Märks vad lite du vet. Sedan är det inte så bra betalt alltid för män så vissa gör gayporr fast de kanske egentligen inte vill.

Du trollar uppför fel träd, min vän

Finns studier.

Det finns en liten klick porrskådisar (män) som har riktigt bra betalt och som både blir miljonärer och själsligt och fysiskt stimulerad.
Att en man sedan kan knulla hela livet å film (Ron Jeremy) gör det till en pretty much fast inkomstkälla tills dagen man dör.

Du är helt enkelt kass på att knulla.
Citera
2016-03-10, 20:16
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aktuellnutid
åå fy fan vad det där lät vidrigt.

Kan. Visst..

Saken är at tkuken blir stimulerad per automatik när den äntrar hallongrottan, tjejen behöver massa sidoaktiviteter. Vilket den kan få av en vibrerande sexleksak lika bra som av en man.
Vidrigt? Har du den inställningen till kvinnans njutningscentrum så blir det nog inte så kul för henne
Själv föredrar jag en man som vet vad han gör, framför leksaker, och ibland är en morgonsnabbis precis vad som behövs, inte alltid utdragna förspel. Variation är bra!
Citera
2016-03-10, 20:16
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klopek
Det beror på att kvinnoyrken många gånger är kommunala. Lönen betalas genom skatter och just skatter finns det inte oändligt mycket utav utan det ska fördelas inom en mängd områden. Medans män oftare jobbar inom privat sektor. Menar du att en manlig undersköterska tjänar bättre än en kvinnlig?

Det är inte kvinnoyrken som är underbetalda utan sanningen är att det är kommunala yrken har lägre löner p.g.a att de är statligt finansierade och då får både kvinnor som män lägre lön inom just kommunal. Kvinnor som grupp har lägre löner eftersom ni i större utsträckning söker er till kommunalt det säger sig självt.
Vad bra att du upprepar det jag redan skrivit om offantliga (medveten felstavning) sektorn...
Citera
2016-03-10, 20:18
Bannlyst
Citat:
Vidrigt? Har du den inställningen till kvinnans njutningscentrum så blir det nog inte så kul för henne
Själv föredrar jag en man som vet vad han gör, framför leksaker, och ibland är en morgonsnabbis precis vad som behövs, inte alltid utdragna förspel. Variation är bra!

skänkler... nää nu glömmer vi det.

Babianen krossar som vanligt. Nu kommer cineasten in i tråden som vanligt. Men mer än personangrepp klarar han inte av.
Citera
2016-03-10, 20:21
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OldFashioned
1) Nej, jag kan inte ha sex med män ändå. Om du inte tycker att män är attraktiva så är det kanske för att: A) du är ett troll B) du är lesbisk

1) Varför inte?

2) Du kan inte tänka dig att män objektivt inte är attraktiva?

Citat:
2) Du kanske har en liten kuk?

Man känner inte kuken överhuvudtaget.

Citat:
3) Ja.

Vad får dig att tro det? Jag kan berätta att bara för att man har en kvinnlig krop betyder det inte at man tänder på män. Om du skaffar silikon-bröst imorgon då kommer inte du att börja tända på män heller right?

Citat:
4) Jo, det gör de

Har du tetsat att ha sex med en man så att du kan tala från erfarenhet?

Citat:
5) Du misslyckas

Då föreslår jag att du provar sex med män så att du kan se hur det är.
Senast redigerad av Babianen 2016-03-10 kl. 20:26.
Citera
2016-03-10, 20:23
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Klitoris ftw. Den har dubbelt så många nervceller som ollonet och breder ut sig i skänklar, som kan ge sensationer på insidan av låren och djupt i vaginan. Dessa kan stimuleras även vid penetration.

Nej det har du slagit upp i någon bok och missuppfattat. Inne i vaginan har man i princip ingen känsel. Så kvinnor får ingen njutning av penetration. Att man skulle känna något på låren är lol.
Citera
2016-03-10, 20:24
Medlem
Ingabromsars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Du kommer otvetydigt att bli kallad för lögnare av Babianen mfl som anser att kvinnor inte är intresserade av sex. Lika tröttsamt varje gång.

Haha! Du hade rätt! Nån apa som inte begrep. Härligt folk här
Citera
2016-03-10, 20:26
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Nej det har du slagit upp i någon bok och missuppfattat. Inne i vaginan har man i princip ingen känsel. Så kvinnor får ingen njutning av penetration.
Nej du. Det här är ny forskning då klitoris är större än man tidigare trott, det ser lite olika ut för olika kvinnor hur det är beläget. Vissa kvinnor behöver mer handfast klitorisstimulans utanpå, och vissa har betydligt lättare att komma av en kombination av penetrativt sex och yttre stimulans. De behöver känna sig fyllda.
Citera
2016-03-10, 20:30
Medlem
OldFashioneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Varför inte?

2) Du kan inte tänka dig att män objektivt inte är attraktiva?

Man känner inte kuken överhuvudtaget.

Vad får dig att tro det? Jag kan berätta att bara för att man har en kvinnlig krop betyder det inte at man tänder på män. Om du skaffar silikon-bröst imorgon då kommer inte du att börja tända på män heller right?

Har du tetsat att ha sex med en man så att du kan tala från erfarenhet?

Då föreslår jag att du provar sex med män så att du kan se hur det är.

Haha, nerru, nu tror jag bestämt att det räcker Min hjärna klarar bara av så mycket dumheter på ett år och nu har jag fått hela 2016 års dosering.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in