2016-03-10, 19:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zuluwanker
Det är ju självklart drömmen för typ alla män, att ha en rik kvinna som betalar allt och vill ha sex hela tiden i utbyte.
Mer en runkfantasi. Om en man ska gifta sig rikt måste det vara en kvinna som ärvt en massa och inte jobbar så hårt att den nästan springer in i väggen jämt och ständigt.

Madonna(miljonär, kanske t o m miljardär) gifte sig med Guy Ritchie(på den tiden var han tusenär och inte miljonär) och att efter något år var sexlivet uruselt för hon träna och jobba hela tiden så det var alltid "neh, inte ikväll bla bla". Sedan var hon bossig och ett pretentiöst arsle och vem vill vara med en sådan person en längre tid? Lägg sedan på att Madonna är en galen kvinna.

Så drömmen bör nog inte bli verklighet.... just sayin.
Citera
2016-03-10, 19:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jegoooooo
Mer en runkfantasi. Om en man ska gifta sig rikt måste det vara en kvinna som ärvt en massa och inte jobbar så hårt att den nästan springer in i väggen jämt och ständigt.

Madonna(miljonär, kanske t o m miljardär) gifte sig med Guy Ritchie(på den tiden var han tusenär och inte miljonär) och att efter något år var sexlivet uruselt för hon träna och jobba hela tiden så det var alltid "neh, inte ikväll bla bla". Sedan var hon bossig och ett pretentiöst arsle och vem vill vara med en sådan person en längre tid? Lägg sedan på att Madonna är en galen kvinna.

Så drömmen bör nog inte bli verklighet.... just sayin.
Då ville hon ju inte ha sex hela tiden? Men visst man tröttnar ju på att knulla samma kvinna så det duger inte men man knullar hellre en kvinna mot sin vilja varje dag än att gå till jobbet 8h varje dag mot sin vilja.
Citera
2016-03-10, 19:57
Medlem
OldFashioneds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Kan du inte ha sex med män ändå? Så är det för kvinnor, vi tycker inte att män är mer attraktiva än vad du tycker att män är attraktiva, men gör det ändå.

2) Det spelar ingen roll hur myket du dunkar på för kvinnor känner i princip ingenting vid vaginalt sex.

3) Tror du att kvinnor tänder på män bara för att de råkar ha en annan kropp?

4) Så är det för kvinnor också, de tänder inte på män och de gillar inte att ha sex med män.

5) Jag försöker bara få dig att sätta dig in i kvinnors perspektiv.

1) Nej, jag kan inte ha sex med män ändå. Om du inte tycker att män är attraktiva så är det kanske för att: A) du är ett troll B) du är lesbisk

2) Du kanske har en liten kuk?

3) Ja.

4) Jo, det gör de

5) Du misslyckas
Citera
2016-03-10, 19:59
Bannlyst
Citat:
Om jag slår dig på pungen så lär ju jag få lika ont i min hand som du får i din pung?

Den mesta känseln sitter på klitoris inte i fittan så du kan inte jämföra riktigt så. Ollonet är killens känsligaste del och det kör man ju ut och in hela tiden vid samlag.

Det har du rätt i. Fel täntk av mig. Visst har läst många gånger att tjejer inte får orgasm av penetrationssex o.s.v..

Kuken gillar väl helt enkelt fittan mer än vad fittan gillar kuken.
Citera
2016-03-10, 20:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OldFashioned
1) Nej, jag kan inte ha sex med män ändå. Om du inte tycker att män är attraktiva så är det kanske för att: A) du är ett troll B) du är lesbisk

2) Du kanske har en liten kuk?

3) Ja.

4) Jo, det gör de

5) Du misslyckas

Väldigt väldigt många tjejer fejkar att det är skönt. Du har blivit blåst bro
Citera
2016-03-10, 20:01
Bannlyst
Citat:
Då ville hon ju inte ha sex hela tiden? Men visst man tröttnar ju på att knulla samma kvinna så det duger inte men man knullar hellre en kvinna mot sin vilja varje dag än att gå till jobbet 8h varje dag mot sin vilja.
Relativt. Jag hade hellre jobbat 8 h om dagen(fem dagars) med ett semitråkigt jobb än att knulla nonstop 8 h om dagen.

Men jag ser varför du drömmer som du gör för du är kvar i "DUDE, du måste vara bög om du inte vill knulla henne och henne jada jada dygnet runt"-stadiet
Citera
2016-03-10, 20:03
Avslutad
Citat:
Relativt. Jag hade hellre jobbat 8 h om dagen(fem dagars) med ett semitråkigt jobb än att knulla nonstop 8 h om dagen.

Men jag ser varför du drömmer som du gör för du är kvar i "DUDE, du måste vara bög om du inte vill knulla henne och henne jada jada dygnet runt"-stadiet
Men du ska inte knulla non stop utan typ 30 min om dagen vid läggdags.
Resten av dagen kan du göra vad du vill.
Citera
2016-03-10, 20:07
Bannlyst
Citat:

Då suger du på att knulla. Finns studier på att porrskådisar är de mest lyckliga människorna.
Knulla få betalt för det sen göra vad du vill resten av dagen. Där har du grunden för en perfekt individ.

Maslow håller med mig.
Citera
2016-03-10, 20:08
Bannlyst
Citat:
Men du ska inte knulla non stop utan typ 30 min om dagen vid läggdags.
Resten av dagen kan du göra vad du vill.
Jag valde mellan det du jämförde med varandra och jag hade valt det förstnämnda från mitt senaste inlägg.

Men visst är det knulla 30 min om dagen förändras allt.

Edit: jag läste fel
Citera
2016-03-10, 20:09
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aktuellnutid
Det har du rätt i. Fel täntk av mig. Visst har läst många gånger att tjejer inte får orgasm av penetrationssex o.s.v..

Kuken gillar väl helt enkelt fittan mer än vad fittan gillar kuken.

Klitoris ftw. Den har dubbelt så många nervceller som ollonet och breder ut sig i skänklar, som kan ge sensationer på insidan av låren och djupt i vaginan. Dessa kan stimuleras även vid penetration.
Citera
2016-03-10, 20:09
Medlem
Babianens avatar
Citat:
I allmänhet stödjer jag dig Babianen. Men är de tinte så att även män drabbas av rymliga håligheter hos kvinnor? Jag menar om inte kvinnan känner kuken kan väl inte mannen känna fittan?

1) Ja de flesta kvinnor har slappa fittor speciellt efter att de har fött barn.

2) Men det som jag vill visa här är att kvinor inte har någon (väldigt lite) känsel inne i fittan.

3) Det betyder att när kvinnor blir knullade då känner de ingenting (typ) fysiskt så för de flesta kvinnor är det lika roligt som att titta på när färg torkar.

4) Det är därför (bland annat) som kvinnor inte vill ha sex.
Citera
2016-03-10, 20:11
Bannlyst
Citat:
Då suger du på att knulla. Finns studier på att porrskådisar är de mest lyckliga människorna.
Knulla få betalt för det sen göra vad du vill resten av dagen. Där har du grunden för en perfekt individ.

Maslow håller med mig.
Det är hårt arbete att vara en porrskådis om det nu inte är "amatörporr" som filmar allt utan pauser. Märks vad lite du vet. Sedan är det inte så bra betalt alltid för män så vissa gör gayporr fast de kanske egentligen inte vill.

Du trollar uppför fel träd, min vän
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in