Citat:
Ursprungligen postat av
Troian
Jag vet inte om det brukar finnas annat folk på platsen. Men just då kanske det var folktomt, och hade det inte varit det så hade de inte misshandlat henne?
Men det jag tycker är mest märkligt är avsaknaden av motiv (i alla fall vad vi vet om). Att flera män ger sig på en yngre tjej och misshandlar henne grovt utan rimligt motiv tror jag inte är så vanligt. Hade BO varit kille hade det varit en helt annan sak, då behövs inte alltid något motiv överhuvudtaget – det räcker med att det är kul att slåss eller att man gärningsmännen vill visa upp sig för varandra.
Bara för att det till synes inte finns något motiv så betyder inte detta att det inte finns ett... Samtidigt så importerar vi genom massinvällningen flera fenomen som cirkulerat i Belgien, Nederländerna, Frankrike, USA etc. där manliga (nåja) kretiner oprovocerat slår ner både kvinnor, män, flickor och pojkar. Inget konstigt alls att det inte finns något motiv, eller bevis för ev motiv, då det mest troligt inte finns.
Detta är något vi kommer få uppleva mycket utav nu och framgent. Alla dessa apor som vägrar repatrieras och går under jorden och lever på brottslighet - vad tror du dessa lågintelligenta amöbor sysselsätter sig med när de vill ha "roligt"? Detta finns säkert på någons mobilkamera - redo att hamna på Youtube, när saker och ting lugnat ner sig, var så säker...
Edit: Att jag sedan inte är säker på om något skett, eller inte, det är en annan diskussion...