Citat:
Ursprungligen postat av
fiftyforfifty
Mongo. Du tror inte det kan vara så att hon inte vill ha ryktesspridning för hon tänker framåt och på alla andra, icke anhöriga och iblandade att skaffa sig en uppfattning om Sophie som inte stämmer? Tror hon är måttligt intresserad av att läsa här även då man som människan är intresserad om vad som skrivs om en. Stressen över att ha sitt barn på sjukhus utan känsel i benen samtidigt som en massa idioter sitter här och skriver syfy-historier och delar ut personuppgifter hut och dit är nog rätt stressande. Tror du inte? Vi har inte en blekaste vad det handlar om och vi kommer inte få något bekräftat förens en dom faller. Så sluta gräv i hurvidare hennes farsa ser utländsk ut och som att det skulle vara ett motiv. Högst troligt att det inte är så och även om det skulle vara det, hur förändrar det ditt liv?
Det jag tycker är märkligt är att en tjej blir misshandlad och ett dygn senare kommer namn och bild upp på AB och en mamma som låter uppåt och positiv i intervjun därtill. Om nu familjen mått så dåligt av spekulationer så kan man väl meddela sånt på facebook t.ex eller media utan bild. Varför vill de outa sig själva menar jag när det inte hade behövts för att uppnå samma effekt, nu blir det bara tvärtom att hela familjen får ännu mer uppmärksamhet, varför kan man ju undra.
Skulle media skriva om alla tonåringar som riskerar ryktesspridning av olika händelser skulle inte platsen räcka långt så vad är det för extraordinärt som lett media till slutsatsen att publicera allt i detta fallet? Det handlar om en misshandel, ingen är död.
Feta får du skriva om, det måste vara menat till någon annan utgår jag ifrån.