Citat:
Ursprungligen postat av
Arne Bajse
Hur behandlade hon männen då ? Hon hade psykiska problem och led av depressioner. Kanske var hon bipolär. Att leva med en sån människa kan göra vem som helst galen.
Ja, känner man inte tillräckligt för en människa för att orka med att stötta när de är deprimerade, eller får rejält konstiga psykiska symtom, då ska man inte ge sig i lag med dem.
Många psykiskt instabila personer är väldigt känsliga och ett utbrott av en normalt"galen"partner kan de uttolka och lägga in saker i som är helt otroliga. En förvänd världsbild kort sagt.
Men det finns värme, generositet och impulsivitet imitt i tokerierna, det är lätt att bli attraherad.
Vad jag menar är att ge dig inte in i ett förhållande med en instabil person, med oärlighet och baktankar, men var beredd att skydda och ha tålamod. Ni kan ha ett jäkligt roligt förhållande, det kan jag lova.
OT, och jag känner inte JN. Men blev illa berörd av att depressioner, psykiska problem och ev bipoläritet skulle betyda andrasortering i
A Bajsesvärld. (Haha, jag har ingen diagnos. Men ofta en halvtom Southern Comfort i skåpet...)