Citat:
Den grunden jag har är TS text. Han beskriver hur han säger åt henne att laga mat till honom, vilket hon gör - oavsett vilken maträtt eller tidpunkt det är. Nämen så jävla kärleksfullt det låter, eller hur? Klart att det saknas kärlek i ett känslolöst förhållande, det kan ju varenda unge räkna ut med lilltån. Jag analyserar deras förhållande, jag baserar slutsatsen på TS text, så det är inte fördomar. I texten ser jag en klar brist på kärlek. Eller vad vet jag, att en man tvingar en kvinna att ligga naken på golvet och frysa är kanske det mest kärleksfulla som finns? Haha, jo du.
Och det här handlar inte om min sexmoral. Jag skiter fullständigt i om två personer har dominant sex med könsroller. Det var därför jag sa att de kan hålla det i sängkammaren. Men bara därför måste man inte leva så i vardagen, varför skulle man behöva få ut sexuell tillfredsställelse hela tiden? Man behöver inte leva som folk gjorde för flera hundra år sedan, med könsroller, och göra sitt förhållande till ett rollspel. Man kan ju vakna upp och inse att vi lever i år 2016.
Och det här handlar inte om min sexmoral. Jag skiter fullständigt i om två personer har dominant sex med könsroller. Det var därför jag sa att de kan hålla det i sängkammaren. Men bara därför måste man inte leva så i vardagen, varför skulle man behöva få ut sexuell tillfredsställelse hela tiden? Man behöver inte leva som folk gjorde för flera hundra år sedan, med könsroller, och göra sitt förhållande till ett rollspel. Man kan ju vakna upp och inse att vi lever i år 2016.
Jag ser ingen brist på kärlek i att en kvinna lagar mat när hennes man önskar. Det är bara ännu en sak dina fördomar läser in. Och nu kan vi inte veta säkert hur det ser ut i just ts förhållande men en grund för ett förhållande med en tydlig dominans brukar ju vara att den dominanta inte utnyttjar situationen.
Dina åsikter och fördomar efter att ha läst en text som inte säger något av vad du vill att den ska säga är ingen grund.
Ts fru är ju välkommen att när som helst avbryta situationen och är inte tvingad på något sätt. Inte heller mår hon dåligt av det. Ser det absolut som kärleksfullt att ge sin partner det hen vill ha och mår bra av. Bara för att du själv inte skulle må bra i en situation betyder inte det att alla andra fungerar likadant.
Om du slutar leta efter bekräftelse till dina egna fördomar kan du faktiskt läsa vad ts skriver vilket bl.a. innehåller faktan att det inte handlar om sexuell tillfredställelse hela tiden. Tvärtom skriver han att det inte har något att göra med något sexuellt utanför sexkammaren. Dominans, undergivenhet och tydliga könsroller handlar inte enbart om något sexuellt.