• 5
  • 6
2016-03-11, 10:10
Medlem
Blueskillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
BDSM tycks ju dominera er livsstil. Hur bär ni er åt för att hålla det hemligt för era barn, släkt och vänner?
Nej, det dominerar inte vårt liv. Detta gör vi inte 24/7 och definitivt inte då vi har barnen eller släkten i närheten. Kan hända några gånger i veckan. Ibland fler ibland färre gånger. Vi är av eller på i leken. Ibland korta och snabba inslag i samtalet eller en hel kväll. Vi kör som sagt inte detta 24/7.

Vad gäller BDSM och sex rent generellt tror jag det är ytters få som vet vad som försegår där i sängkammaren. Vet inte om du berättar för dina barn, släktingar eller vänner vad du går igång på med din partner. Jag gör det inte.
Citera
2016-03-12, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Tror du inte att du hade mått bättre i ett ömsesidigt förhållande? Vad ger det dig personligen att bossa och köra med en annan person hela tiden? Gör det dig till en bättre och mer intellektuell människa?

Vad har intellekt med detta att göra? Sex, kärlek och känslor har väldigt lite att göra med intellektet.
Citera
2016-03-12, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
This. Vad får hon ut av att laga mat till ts när han som helst vill eller ligga naken på golvet och vänta att han ska ge henne tillåtelse att komma upp i sängen? Jag har svårt att se att en person som mår bra psykiskt skulle vilja förnedra sig så.

Det är underkastelsen som är hela poängen. Många kvinnor njuter av att serva sin man och känner sig extra trygga och feminina i denna roll.
Citera
2016-03-20, 07:23
Medlem
Mi-Rakels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blueskillen
Det tog inte lång tid efter att vi hade träffats som hon berättade att hon njöt av att vara undergiven och ville att vi skulle köra rollspel där jag var den dominerande mannen i förhållandet. Vi har talat mycket om hur vi vill ha det och var gränserna går.

Ingen av oss har praktiserat detta i våra tidigare äktenskap så för oss är det både spännande och nytt. Men det har funnits i våra fantasier länge men vi har inte haft någon att utveckla det med.

Vi båda mår fantastikt bra av detta och känner en väldig lust nu när vi kan leva ut det till fullo.
Vad härligt att äntligen få vara i en relation där ni båda kan få leva ut era sexuella fantasier! Att det inte tog lång tid innan ämnet kom på tal tror jag beror på att längtan och fantasierna hos henne blivit så starka att hon kände att hon bara måste få leva ut dem.

Citat:
Ursprungligen postat av Stivali
Har hon motiverat varför? För det låter jävligt konstigt. Jag fattar inte grejen.
Bdsm innehåller många nyanser och dimensioner. Ofta inom bdsm är det en känsla man är ute efter men man (och sannerligen inte som utomstående) behöver inte "fatta grejen". Det gör man troligen inte heller såvida man inte har samma kink eller fetisch - men man bör repektera dem utan att fördöma eller få partnern att skämmas över sin sexuella läggning eller fantasi.

Känner man att det inte är något för dig så fine, då är det inget man behöver acceptera men som i TS fall så hade han liknande fantasier, blev nyfiken och en öppen och ärlig kommunikation lade grunden för deras nya befriande sexliv.
Citera
2016-03-20, 07:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitapumps
Oj vilket extremt könsrollspel. Visserligen vill jag vara lite undergiven i en relation. Men inte på detta sätt.Detta är inget som jag tänder på.
Topping from the bottom, alltså?
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in