Citat:
Ursprungligen postat av
Blueskillen
Det tog inte lång tid efter att vi hade träffats som hon berättade att hon njöt av att vara undergiven och ville att vi skulle köra rollspel där jag var den dominerande mannen i förhållandet. Vi har talat mycket om hur vi vill ha det och var gränserna går.
Ingen av oss har praktiserat detta i våra tidigare äktenskap så för oss är det både spännande och nytt. Men det har funnits i våra fantasier länge men vi har inte haft någon att utveckla det med.
Vi båda mår fantastikt bra av detta och känner en väldig lust nu när vi kan leva ut det till fullo.
Vad härligt att äntligen få vara i en relation där ni båda kan få leva ut era sexuella fantasier!

Att det inte tog lång tid innan ämnet kom på tal tror jag beror på att längtan och fantasierna hos henne blivit så starka att hon kände att hon bara måste få leva ut dem.
Citat:
Ursprungligen postat av
Stivali
Har hon motiverat varför? För det låter jävligt konstigt. Jag fattar inte grejen.
Bdsm innehåller många nyanser och dimensioner. Ofta inom bdsm är det en känsla man är ute efter men man (och sannerligen inte som utomstående) behöver inte "fatta grejen". Det gör man troligen inte heller såvida man inte har samma kink eller fetisch - men man bör repektera dem utan att fördöma eller få partnern att skämmas över sin sexuella läggning eller fantasi.
Känner man att det inte är något för dig så fine, då är det inget man behöver acceptera men som i TS fall så hade han liknande fantasier, blev nyfiken och en öppen och ärlig kommunikation lade grunden för deras nya befriande sexliv.