2016-03-05, 00:59
Medlem
Zcapegoats avatar
Nu när J-O lagt av får han ju vara med om han vill. Skulle inte direkt tycka att det var tråkigt om han var med. Han har ju en riktigt tung meritlista.
Citera
2016-03-05, 10:45
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebabe
Den svenska tennishjälten hade varit högaktuell för SVT:s populära programserie Mästarnas Mästare – men berättar nu att han har tackat nej.

– Jag har tackat nej. Jag har inget större behov av att vara med och känner att det inte är någonting för mig. Det finns inte riktigt på kartan säger Stefan Edberg.

http://unvis.it/www.expressen.se/sport/tennis/edberg-om-mastarnas-mastare-tackar-nej/

På något sätt förstår jag honom. Konceptet för MM börjar kännas uttjatat och är knappast speciellt attraktivt för en person som Stefan Edberg.
Citera
2016-03-05, 13:58
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zcapegoat
Nu när J-O lagt av får han ju vara med om han vill. Skulle inte direkt tycka att det var tråkigt om han var med. Han har ju en riktigt tung meritlista.

Skulle varit intressant att se hur han skulle hantera vinkvällarna de har. Säkert inte bara meritlistan som skulle varit tung dagen efter.
Citera
2016-03-06, 15:52
Medlem
Giggsys avatar
I första gruppen håller jag nog på Foppa o Marklund.

Löjligt att Ferry och frugan hamnade i samma grupp, dom skulle ju aldrig i helvete nominera varandra upp till duell, hur tänkte SVT där?
Citera
2016-03-06, 17:01
Medlem
Trumpeters avatar
Undrar om inte Caroline Ek kommer att överraska. Kickboxare känns allmänt genomtränade och dessutom är hon väl yngst i församlingen. Något som knappast ska vara en nackdel.
Citera
2016-03-06, 18:30
Medlem
Svejks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
I första gruppen håller jag nog på Foppa o Marklund.

Löjligt att Ferry och frugan hamnade i samma grupp, dom skulle ju aldrig i helvete nominera varandra upp till duell, hur tänkte SVT där?
Ja, och när de medvetet lyfter in sådant här, där deras relation alldeles säkert kommer att ta plats, så inser man verkligen att programmet börjar vattnas ur och bli allt mer ointressant.

Det här är bara ett steg ifrån diket, där man i dyn finner program som ”Familjemästarna” där barn, syskon och föräldrar av olika mästargrad tävlar mot varandra.
Citera
2016-03-06, 18:36
Medlem
Jag har ofta tänkt att det vore mer rättvist att de två som ligger sist tvingas utkämpa nattduell. Men det kanske blir för tråkigt och förutsägbart om man tar bort momentet att välja motståndare?

Att vinnaren som är immun väljer vem som ska utkämpa nattduellen mot den som ligger sist är ju också ett alternativ.
Citera
2016-03-06, 19:29
Medlem
Tullamores avatar
Vem tror ni vinner? Vi ska betta på jobbet och jag skulle vilja ha lite tips.
Citera
2016-03-06, 19:34
Moderator
Dr Kings avatar
Skall bli mycket kul att se vad Foppa kan åstadkomma denna säsong. Jag räknar med att hans vinnarskalle fortfarande kommer vara till god nytta och hjälpa honom till många grensegrar. Dessutom tror jag han kommer att vara duktig på trash talk och att utsätta sina medtävlare för practical jokes.
Citera
2016-03-06, 20:06
Medlem
elpirros avatar
Nästan helt säker på att Caroline Ek fortfarande är aktiv. Fattar inte hur man tar med aktiva idrottare likt förra säsongens vinnare.
Citera
2016-03-06, 20:09
Medlem
pwbothas avatar
Niclas Jihde? Seriöst? Trodde det skulle vara mästare, inte utövare av pajassporter
Citera
2016-03-06, 20:09
Medlem
Knotknets avatar
Varför är en utvecklingsstörd innebandyspelare med?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in