Citat:
Ursprungligen postat av
Y2W
Att kvinnan ljuger och att jag i hemlighet är en kulturmarxist - det skulle jag kalla för konspiration. Det är till och med själva definitionen av en konspiration.
Du vet alltså inte vad en konspiration är, och du är f.ö. inte kulturmarxist i hemlighet, utan väldigt väldigt öppet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Y2W
Vidare, du påstår att du har bevis för att kvinnan ljuger - då bör du gå till polisen med dessa direkt tycker jag.
Var har jag påstått att jag har bevis för att Linnea ljuger? Du kan inte läsa innantill.
Och varför, om så vore fallet, skulle jag gå till polisen? För hon gick ju aldrig till polisen (vilket är intressant i sig). Har du fått för dig att det är olagligt att ljuga i största allmänhet?
Den som läser innantill ser att jag så här långt inte har uttalat mig specifikt om fallet, utan bara om det faktum att din feminismdogm säger att om man tvivlar på sanningsvärdet i en kvinnas anklagelse (och note bene: detta alldeles oavsett om man har goda grunder eller inte) så är man precis lika ond själv som en kvinnomisshandlare.
Det är kulturmarxism i sin prydno det, serru!