Citat:
Ursprungligen postat av
sirsmokesalot
Kan sluta riktigt jävla illa. Jag blandade tjack o lergigan (theralen oxå¨) och runt 5 tiden nyårsnatten tappade jag kontakten med min kropp totalt. kunde inte resa mig fast jag försökte. Kunde gå o helt plötsligt bara trilla helt handlöst. Hade sår i huvet o blåmärken över hela kroppen när jag tillslut kom till liv vid 11 tiden DAGEN EFTER nyårsdagen.
Jag var även inne i en sinnessjuk hallisar. inga lsd eller svamphallisar. Detta var som att jag verkligen satt framför min mamma o pratade med henne (kompisarna har beröttat), jag stod o sniffade på väggen osv osv (o detta har jag givetvis INGET minne av).
Iofs hade jag druckit massor, dratt 2 g kola, 1 g tjack, 15-20 xanor o massa massa lergigan o theralen)
Det var den absolut sjukaste kvällen, natten, morgonen dagen, o sedan kvällen igen i mitt liv. Minnet är helt svart från typ 05.00 nyårsnatten tills typ 23.00 den 2/1.
Nu är det långt gånget nu men skit samma, va inga problem för mig att blanda lergigan och tjack den kvällen. Ifs intog jag bara cirka 0,6-0,7 g tjack och kände inget skumt. Men med din gott och drogblandat kan jag tänka mig det spårar.
Men lite tjack och lergigan? Tror det är lugna puckar så länge det inte är hur grova doser på bägge samtidigt.