2016-03-03, 21:59
Medlem
KringExs avatar
Log dos MDMA ca 100mg, gav inte så mkt. Tänkte ta en halv Elvamce nu 70 mg.
Är det Safe?

Snabbt svar tack
Citera
2016-03-04, 15:09
Medlem
Tjenare gott folk!

Har senaste dagar tagit Ksalol och bensedine lite då o då tillsammans med polare. Vill gärna ha en fredagsmys i kombination med ksalol och alkohol. Innan jag väljer att blanda så frågar jag er experter om det skulle vara farligt att ta 2mg ksalol och 2 folk två folk öl 3,5% för liten kvällsmys?

Glömde tillägga att jag tog 200mg Tramadol igår med tidigt
Senast redigerad av Nemesiz8139 2016-03-04 kl. 15:42.
Citera
2016-03-04, 15:59
Medlem
R.Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesiz8139
Tjenare gott folk!

Har senaste dagar tagit Ksalol och bensedine lite då o då tillsammans med polare. Vill gärna ha en fredagsmys i kombination med ksalol och alkohol. Innan jag väljer att blanda så frågar jag er experter om det skulle vara farligt att ta 2mg ksalol och 2 folk två folk öl 3,5% för liten kvällsmys?

Glömde tillägga att jag tog 200mg Tramadol igår med tidigt

Farligt, nej. Finns väl någon risk för att du somnar tidigt eller inte minns kvällen så väl beroende på din tolerans för benso. Utgår då från att du tar de mängder du nämner. En del käkar ju upp hela pillerburken och hittar på dumheter ganska så omgående, alkohol ger benso en väldig skjuss.
Citera
2016-03-04, 16:05
Medlem
R.Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thasweshis
Har en mindre mängd Sertralin(50mg á 55 tabletter), Ciradin(2mg á 10 tabletter) och Atarax(25mg á 120 tabletter) hemma och undrar bara vad ni tror att det kommer ge för effekt om man blandar det med alkohol, typ vodka. Vet att medicinerna är rätt mesiga i sig men är fortfarande intresserad av effekterna!

Jag skulle tro att du blir riktigt trött. Antihistaminer och alkohol tenderar ju att ha den effekten. Circadin används väl vid insomningsbesvär? Så kanske också bidrar. Antidepressiva har såvitt jag vet ingen rolig effekt vid högre doser och är bara dumt att stoppa i sig mer än du har utskrivet. Med andra ord en ganska värdelös blandning.
Citera
2016-03-04, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.R
Farligt, nej. Finns väl någon risk för att du somnar tidigt eller inte minns kvällen så väl beroende på din tolerans för benso. Utgår då från att du tar de mängder du nämner. En del käkar ju upp hela pillerburken och hittar på dumheter ganska så omgående, alkohol ger benso en väldig skjuss.

Tackar! bra att vara medveten om!
Citera
2016-03-04, 16:52
Medlem
Sallinskiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesiz8139
Tackar! bra att vara medveten om!

Håller med föregående personens svar och instämmer från egna erfarenheter att ta de JÄVLIGT LUGNT med att blanda benso och alkohol, börja hellre med 1 ksalol och 2 öl, släng in 1mg till om du känner de behövs. Är väldigt enkelt att de spårar ur från ingenstans när man kör den kombinationen.

Mvh.
Citera
2016-03-04, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sallinskii
Håller med föregående personens svar och instämmer från egna erfarenheter att ta de JÄVLIGT LUGNT med att blanda benso och alkohol, börja hellre med 1 ksalol och 2 öl, släng in 1mg till om du känner de behövs. Är väldigt enkelt att de spårar ur från ingenstans när man kör den kombinationen.

Mvh.

Tack för ditt svar, köpte 2st folk öl 2,1% 33cl.. Nu blir det fest och Wii U !! så taggad!!!!
Citera
2016-03-04, 23:31
Medlem
Sistachansennus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirsmokesalot
Kan sluta riktigt jävla illa. Jag blandade tjack o lergigan (theralen oxå¨) och runt 5 tiden nyårsnatten tappade jag kontakten med min kropp totalt. kunde inte resa mig fast jag försökte. Kunde gå o helt plötsligt bara trilla helt handlöst. Hade sår i huvet o blåmärken över hela kroppen när jag tillslut kom till liv vid 11 tiden DAGEN EFTER nyårsdagen.
Jag var även inne i en sinnessjuk hallisar. inga lsd eller svamphallisar. Detta var som att jag verkligen satt framför min mamma o pratade med henne (kompisarna har beröttat), jag stod o sniffade på väggen osv osv (o detta har jag givetvis INGET minne av).

Iofs hade jag druckit massor, dratt 2 g kola, 1 g tjack, 15-20 xanor o massa massa lergigan o theralen)

Det var den absolut sjukaste kvällen, natten, morgonen dagen, o sedan kvällen igen i mitt liv. Minnet är helt svart från typ 05.00 nyårsnatten tills typ 23.00 den 2/1.

Nu är det långt gånget nu men skit samma, va inga problem för mig att blanda lergigan och tjack den kvällen. Ifs intog jag bara cirka 0,6-0,7 g tjack och kände inget skumt. Men med din gott och drogblandat kan jag tänka mig det spårar.

Men lite tjack och lergigan? Tror det är lugna puckar så länge det inte är hur grova doser på bägge samtidigt.
Citera
2016-03-04, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sistachansennu
Nu är det långt gånget nu men skit samma, va inga problem för mig att blanda lergigan och tjack den kvällen. Ifs intog jag bara cirka 0,6-0,7 g tjack och kände inget skumt. Men med din gott och drogblandat kan jag tänka mig det spårar.

Men lite tjack och lergigan? Tror det är lugna puckar så länge det inte är hur grova doser på bägge samtidigt.

Heroin, och sedan mirtazapin för att kunna somna, några problem?
Även intagit subutex för ca 10 timmar sen men det vet jag är lugnt med mirtazapin..
Citera
2016-03-05, 00:09
Medlem
Sistachansennus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
Heroin, och sedan mirtazapin för att kunna somna, några problem?
Även intagit subutex för ca 10 timmar sen men det vet jag är lugnt med mirtazapin..

Vet inte varför du frågar mig. (Aldrig kört Heroin nånsin)

Men va snäll och sökte upp lite information om att blanda dessa substanser: https://drugs-forum.com/forum/showthread.php?t=148380

http://www.drugs.com/drug-interactions/heroin-with-remeron-2759-0-1640-1015.html
Citat:
Using heroin (Schedule I substance) together with mirtazapine may increase side effects such as dizziness, drowsiness, confusion, and difficulty concentrating. Some people, especially the elderly, may also experience impairment in thinking, judgment, and motor coordination. You should avoid or limit the use of alcohol while being treated with these medications. Also avoid activities requiring mental alertness such as driving or operating hazardous machinery until you know how the medications affect you. Talk to your doctor if you have any questions or concerns. It is important to tell your doctor about all other medications you use, including vitamins and herbs. Do not stop using any medications without first talking to your doctor
Citera
2016-03-05, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sistachansennu
Vet inte varför du frågar mig. (Aldrig kört Heroin nånsin)

Men va snäll och sökte upp lite information om att blanda dessa substanser: https://drugs-forum.com/forum/showthread.php?t=148380

http://www.drugs.com/drug-interactions/heroin-with-remeron-2759-0-1640-1015.html

Vad gulligt av dig, haha vet inte varför jag valde att fråga dig
Citera
2016-03-05, 00:19
Medlem
Sistachansennus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
Vad gulligt av dig, haha vet inte varför jag valde att fråga dig

Haha naaaaw! Nä hade inget bättre för mig en sån här fredag natt. Kan alltid vara bra att vara en räddare i nöden!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in