Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-03-03, 17:37
Medlem
EarlTurners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Och ändå blev det Iran-avtal. Konstigt va?

Judarna har inte total makt över allt och alla hela tiden, de har än så länge "bara" makt över det mesta och de flesta merparten av tiden. AIPAC, ADL och diverse högprofiljudar gick också i taket och anklagde bl.a. Obama för att vara "som Hitler" i samband med Iranavtalet. Att gå emot judarna i denna fråga var kanske det enda bra som Obama gjorde under sina 8 år som president.

Citat:
Medan Obama är motsatsen menar du? Hillary har sagt att hon är för Iran-avtalet.

Obama, Clinton och alla andra utom Trump är i de avgörande frågorna och till största delen fogliga redskap i judarnas händer.

Citat:
Han "säger att". Ok lycka till med det. Visste du att Trump kampanjade för Netanyahu?

Ja. Visste du att Putin har haft på sig en kippa och pratat med judar?

Citat:
Allt ditt trams handlar varken om Trump eller vad AIPAC tycker. Det handlar om dig. Och sådant du är besatt av.

Detta är en klassisk och typiskt judisk projektion. Att anklaga andra för det man själv gör och för att vara på det sätt man själv är.
Senast redigerad av EarlTurner 2016-03-03 kl. 17:40.
2016-03-03, 17:38
Medlem
Fy fan tittar på Romneys tal de har hyrt in publik som ska klappa och skrika fy fan.

http://video.foxnews.com/v/2554140788001/mitt-romney-speaks-on-state-of-gop-race-trump-campaign/?#sp=watch-live
2016-03-03, 17:42
Medlem
http://www.time4tv.com/2011/06/fox-news.php

Romney kör hårt mot Trump nu....
2016-03-03, 18:00
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
Fy fan tittar på Romneys tal de har hyrt in publik som ska klappa och skrika fy fan.

http://video.foxnews.com/v/2554140788001/mitt-romney-speaks-on-state-of-gop-race-trump-campaign/?#sp=watch-live

Fy faan vilken falskspelare, men inte oväntat från en yrkespolitiker som är totalt köpt.
2012 hyllade han Trump till skyarna.https://www.youtube.com/watch?v=xGUlHidiJt8
2016-03-03, 18:00
Medlem
Savoys avatar
Men vilket jävla tjat det var om judar här då. Men vi låtsas att ni har rätt och att Trump är ute efter att sänka en viss etnoreligiös grupp, och/eller tvärtom för all del, de är ute efter honom, och att ni hejar på Trump - tycker ni då att det är smart att argumentera med det här öppet eller tror ni det finns risk för att Trump alltmer ses som tokig i de breda folklagren när de ser vad hans supportrar skriver, samtidigt som han, givet att han kommer till makten, faktiskt skulle kunna uträtta intressanta grejer när han väl är i Vita Huset? Ni verkar inte direkt resultatorienterade, för att uttrycka det milt.

Det här omdömet får mig att tvivla på om ni är något att lita på i övrigt heller. Vilket mina anekdoter av i vilka sammanhang nämnd etnoreligiös grupp befinner sig bara bekräftar.

Trump blottar maktstrukturer i Washington på ett otroligt intressant och utmanande sätt, låt honom fortsätta med det utan att placera honom i dårpippifacket innan han ens är nominerad.
2016-03-03, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av freeriderXII
Vresrosen hur ser du på den illegala invandringen till USA?

Det är en svår fråga, som förtjänar en debatt. En debatt vi inte har i Sverige, men som Trump lyft fram.

Jag är emot all muslimsk invandring till den civiliserade världen, då allt med islam är odemokratiskt och går ut på att förstöra vår demokratiska värdegrund. Jag har den uppfattningen att den mesta kriminaliteten och otryggheten vi upplever nu kan härledas till islam. Och all terrorism har med islam att göra och islamisternas hat av det vi står för.

Jag gillade Trump efter San Bernadino, för han hade rätt!

Sen uppfattade Trump fördomar som ett vinnande koncept, och då ändrade jag uppfattning om honom. Det är det som är styrkan med USA, och deras öppenhet. Man köper inte politiker som i Sverige, där vi alltid får grisar i säcken! Journalistkåren i USA frågar både dumma och kloka frågor och till slut vet vi alla vad dessa politiker går för.

Invandringen från Latin Amerika och Mexiko är ett problem, men samtidigt så är det inte så!

Man kan inte generalisera om fattiga människor, bara för att Mexikos regering inte klarar av att få bort knarkindustrin. Det som måste till är militära insatser mot narkotikaindustrin och hårda straff. Att alla vill till USA visar ju också på vilket underbart land det är!

Jag tror många gör misstaget med att jämföra USA med den katastrofen som invällningen till Europa innebär just nu. I Sverige tvingas vi integreras med alla, och vi får kriminella och terrorister in i våra bostadsområden. I USA får immigranter jobba sig upp till lugna bostadsområden. I USA behöver man inte plågas av arga ensamkommande muslimska män överallt, i varje hörn av landet.

Om jag fick bestämma så skulle jag välja en president som var aktiv och avslutade det Busharna påbörjade, och såg till att dessa flyktingar vi har i Europa inte hade asylskäl. På min önskelista står det överst en aktiv utrikespolitik, med militärer på plats i arabvärlden. Där ISIS och Al Qaida slås sönder och samman. Nya gränser och starka stater dit Sveriges och övriga Europas islamister kan utvisas till.
2016-03-03, 18:03
Medlem
Känner på mig att Trump har något stort tillkännagivande i kväll 19.30.
2016-03-03, 18:08
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EarlTurner
En brittisk jude (Oliver påstås på Wikipedia inte vara jude men ser man så extremt judisk ut så, tja...) har ett ganska långt och "komiskt" angrepp mot Trump och hela monologen skrevs av en annan jude som heter Josh Gondelman.

http://www.dailystormer.com/youll-never-guess-who-wrote-the-john-oliver-hit-piece-on-trump/

Jaha. Och vad har det öht med någonting att göra?

Menar du att man ska lita mer på judehatande riksmongon som du?
2016-03-03, 18:10
Medlem
Magnet83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Den som har mest anledning att vara nervös är Donald Trump som har passerat gränsen för hur han kan uttala sig om människor i USA. Det är ovärdigt för USAs nästa president. It ain't gonna fly!

Det Trump har åstadkommit är att han har fått fart på debatten om hur skadligt islam är för världsfreden. Men han skulle inte ha gett sig på latinos och svarta i generaliserande ordalag.
Islam är bara en religion, det är ras, etnicitet och gener som utgör det basala problemet och är grundläggande för hur folk uppför sig. Fast det är väl knappast uppseendeväckande att ett koshertroll tycker att den enda acceptabla kritiken mot icke-vita är mot en religion som vissa av dem har, i det här fallet då islam som blivit kritiserad och granskad av politiker och i massmedia i åratal redan. Tyvärr för er del så har fler och fler vita gojim insett att problemet är större och mer omfattande och vågar röra sig utanför de ramar som det utvalda folket satt ut.
2016-03-03, 18:15
Medlem
E.Merckxs avatar
Donald J. Trump Verifierat konto ‏@realDonaldTrump

Will miss @RealBenCarson tonight at the #GOPDebate. I hope all of Ben's followers will join the #TrumpTrain. We will never forget.

2016-03-03, 18:15
Bannlyst
Vad ska nu Mitt Romney gå ut och attackera Trump för? Den jävla nollan ska representera etablissemanget som vill bli av med Trump?
2016-03-03, 18:21
Medlem
EarlTurners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Savoy
Men vilket jävla tjat det var om judar här då. Men vi låtsas att ni har rätt och att Trump är ute efter att sänka en viss etnoreligiös grupp, och/eller tvärtom för all del, de är ute efter honom, och att ni hejar på Trump - tycker ni då att det är smart att argumentera med det här öppet eller tror ni det finns risk för att Trump alltmer ses som tokig i de breda folklagren när de ser vad hans supportrar skriver, samtidigt som han, givet att han kommer till makten, faktiskt skulle kunna uträtta intressanta grejer när han väl är i Vita Huset? Ni verkar inte direkt resultatorienterade, för att uttrycka det milt.

Det här omdömet får mig att tvivla på om ni är något att lita på i övrigt heller. Vilket mina anekdoter av i vilka sammanhang nämnd etnoreligiös grupp befinner sig bara bekräftar.

Trump blottar maktstrukturer i Washington på ett otroligt intressant och utmanande sätt, låt honom fortsätta med det utan att placera honom i dårpippifacket innan han ens är nominerad.

Judarna exponerar sitt hat mot Trump helt öppet. Vårt jobb är att visa på dessa exempel och visa för vanligt folk att de som beter sig på detta vis är judar och att anledningen till att de beter sig som de gör är att de är just judar.

Här har vi en livslång gammal republikan och Der Stürmer-karikatyr till jude som nu går ut med att han tänker rösta på Clinton och demokraterna om Trump blir republikanernas kandidat.

I’ve never voted for a Democrat’: Ben Stein flips support to Hillary and Bernie because of Trump

http://www.rawstory.com/2016/03/ive-never-voted-for-a-democrat-ben-stein-flips-support-to-hillary-and-bernie-because-of-trump/?utm_source=im&utm_medium=referral&utm_campaign=ra wstory

En framträdande neokonservativ jude som länge stått den republikanska eliten nära går ut med att han också tänker lämna partiet och stödja Hillary Clinton istället.

Bill Kristol: I Would Rather See Hillary Win Than Trump

http://www.newsmax.com/Newsfront/bill-kristol-donald-trump-president-weekly-standard/2016/03/02/id/717115/

Megajuden Robert Kagan går loss i judiska tidningen Washington Post.

Trump is the GOP’s Frankenstein monster. Now he’s strong enough to destroy the party.

https://www.washingtonpost.com/opinions/trump-is-the-gops-frankenstein-monster-now-hes-strong-enough-to-destroy-the-party/2016/02/25/3e443f28-dbc1-11e5-925f-1d10062cc82d_story.html

Såhär håller de på, judarna. Det blir fler och grövre judiska angrepp mot Trump för varje dag som går.
Senast redigerad av EarlTurner 2016-03-03 kl. 18:28.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in