Jag måste säga att jag har missbedömt personer som Gingrich, Huckabee, Christie och andra GOP-höjdare. Det är oväntat att se hur starkt dessa personer försvarar Trump, och sättet de försvarar honom visar att de till viss del förstår vad det hela handlar om. Lyssna på Huckabee här:
Jag måste säga att jag har missbedömt personer som Gingrich, Huckabee, Christie och andra GOP-höjdare. Det är oväntat att se hur starkt dessa personer försvarar Trump, och sättet de försvarar honom visar att de till viss del förstår vad det hela handlar om. Lyssna på Huckabee här:
Han pratar om revolution mot den amerikanska regeringen och att folk har genomskådat och tröttnat på att "the donor class" (i praktiken = "judarna") styr den amerikanska politiken.
Lite som dokumentären igår, men väldigt mycket roligare.
Är t ex tydligen inte alls så att han finansierar sin egen kampanj.
En brittisk jude (Oliver påstås på Wikipedia inte vara jude men ser man så extremt judisk ut så, tja...) har ett ganska långt och "komiskt" angrepp mot Trump och hela monologen skrevs av en annan jude som heter Josh Gondelman.
Ju mer etablissemanget vänder sig mot Trump desto större bevis för att han är the real deal. Som inte är korrumperad och kontrollerad. Kina och Mexico som utnyttjat USA på flera sätt under lång tid måste vara nervösa.
Eller vänta... Det var visst ett "öppet brev" mot Trump från "republikanska ledare inom nationell säkerhet".
Jo tack. Judea declares war.... osv.
Det är nog snart dags att starta en egen och separat tråd som kan heta "Judarnas krig mot Donald Trump" eftersom det är så många olika judiska angrepp mot Trump hela tiden och eftersom de bara blir fler, hätskare och grövre för varje dag som går .