2016-03-02, 12:39
Medlem
anvandarnawns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xpll
Så hur gick det för dig? Även om du bara tagit sub ökar toleransen på opioider ändå. Jag vet inte om du har läst mina inlägg ett par sidor tillbaks men jag tog oxy tredje, fjärde och sjätte dagen efter att ha intagit 2,5mg sub. Fick ingen effekt första två gångerna och märkbart mindre effekt än vanligt sjätte dagen.

ingen effekt alls! har ingen riktig AT men jag fryser som en idiot och knaprar kryss2or som om de vore godis! skulle ha väntat, hade varit gott med lite värme nu!
Citera
2016-03-02, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sumangar
Jag har aldrig tidigare tagit Subutex, har många gånger tagit Oxyconting och tramadol men just tramadol funkar ganska dåligt på mig. Måste ta ca 500mg tram för att känna av skön effekt.

Läste nyligen FAQ:en (Mycket bra skrivet vill ja tillägga ) Läste i nämnda FAQ att ca 1mg är bra dos första gången när jag läste att dosen är så liten så undrar jag hur vet man att det är just 1mg man snortar i sig.

Dom subutex jag har tillgång till att köpa ligger på 8mg, hur gör ni för att få 1mg lina?

Jag har tidigare tagit t.ex 4-aco-dmt (psykedelisk drog) som är i pulver och jag har en 0.001g våg och bara 4mg när jag väger det ser otroligt lite ut.

Du ska väga hela tabletten först och sen väga upp en åttondel av den mängden. De tabletter jag haft sist vägde 0,4g styck, så 1 mg ska vara 0,050 på vågen. Det blir ungefär lika mycket som om du skulle ta en lina cola.
Senast redigerad av xpll 2016-03-02 kl. 14:49.
Citera
2016-03-02, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anvandarnawn
ingen effekt alls! har ingen riktig AT men jag fryser som en idiot och knaprar kryss2or som om de vore godis! skulle ha väntat, hade varit gott med lite värme nu!

A jag förstår, slösade själv 160mg oxy och det verkar som om det har höjt min tolerans till oxyn också.
Provade att ta igen i förrigår alltså två veckor totalt efter bupen och fortfarande inte full effekt.
Citera
2016-03-02, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boredoms
Hej, då du aldrig har blandat förut och sub sitter i såpass länge bör du vänta med bemzon till imorgon (torsdag)

Tack för svaret! Väntsr tills imorgon!
Citera
2016-03-02, 19:24
Medlem
anvandarnawns avatar
Citat:
A jag förstår, slösade själv 160mg oxy och det verkar som om det har höjt min tolerans till oxyn också.
Provade att ta igen i förrigår alltså två veckor totalt efter bupen och fortfarande inte full effekt.

visst är det förjävligt! önskar dig all lycka!
Citera
2016-03-02, 21:48
Medlem
Åhhhh.. tråkig nykter dag
Nu måste jag vänta minst 2v tills jag tar sub igen, sjukt att jag slapp AT senast efter 3 månaders bruk, men lät det gå 8 dagar sen tog jag sub igen haha sen när den subben var slut så väntade jag 4 dagar och från lördags fram tills natten till idag körde jag 3 båtar.
har ju massa benso att fördriva tiden med men gillar egentligen inte benso så mycket, brukar må illa på dom.
tips? Haha hoppas det är bra med er alla
Citera
2016-03-02, 22:45
Medlem
Är det verkligen så jäkla mycket rysk roulette över att ta en-två benso när man tagit massa sub?
visserligen handlar det om stora mängder sub för min del senaste dagarna men man borde väl kunna klämma i sig en ikto på 2mg, har dock aldrig blandat förut och snart är det 24 timmar sen senast jag tog sub. är jävligt sugen på att klämma en ikto och en xanor samtidigt brukar va skönt att bli mongo i huvet på 10min sådär.
min kran sa att det är helt lugnt att blanda ikto med sub, haha..fast jag vet ju att det inte är helt lugnt men han menade i små doser.
hur gör folk för att blanda? dom spelar rysk roulette eller har dom tolerans sen innan?
men är väl säkert bäst att vänta till imorgon ändå men det är så jäkla tråkigt.
Citera
2016-03-03, 02:11
Medlem
DenverDinosaur.s avatar
Har införskaffat mig några B8or, det som fångade min uppmärksamhet var dock att dom inte hade svärdmärket på baksidan utan var helt blanka, är detta något nytt eller? Eller kan det vara så illa så man blivit blåst? för köpte dom oblistrade denna gång...
Mvh
Citera
2016-03-03, 04:54
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenverDinosaur.
Har införskaffat mig några B8or, det som fångade min uppmärksamhet var dock att dom inte hade svärdmärket på baksidan utan var helt blanka, är detta något nytt eller? Eller kan det vara så illa så man blivit blåst? för köpte dom oblistrade denna gång...
Mvh

Svärdet har försvunnit på svenska subutex, kanske utlänska också. Kolla bilden på FASS
Citera
2016-03-03, 09:35
Medlem
boredomss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solbacka
Åhhhh.. tråkig nykter dag
Nu måste jag vänta minst 2v tills jag tar sub igen, sjukt att jag slapp AT senast efter 3 månaders bruk, men lät det gå 8 dagar sen tog jag sub igen haha sen när den subben var slut så väntade jag 4 dagar och från lördags fram tills natten till idag körde jag 3 båtar.
har ju massa benso att fördriva tiden med men gillar egentligen inte benso så mycket, brukar må illa på dom.
tips? Haha hoppas det är bra med er alla

Nä alltså jag tar aldrig opiater utan att samtidigt ta benzo till. Det handlar om att man är van och känner sin kropp, samt att testa sig fram.
Citera
2016-03-03, 15:37
Medlem
anvandarnawns avatar
Citat:

drygt läge kompis! snortade nyss 80mg oxy lannacher eller va dom hette, jääävlar va hårda dom va att krossa! fick fram med en tång! , men nu fryser jag inte iaf! mår faktiskt ganska så fint!
Citera
2016-03-04, 12:36
Medlem
eddiepeddies avatar
Är det nån idé att fylla på med 4mg Buprenorfin till nu om jag tog 4mg vid kl.10 imorse?
Tog 8mg igår morse och 4mg på kvällen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in