2015-03-23, 15:24
Medlem
lääz_kellys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gunners008
Sluta 4-5 dagar så får du ett skönt rus de 2 max 3 kommande dagarna, detta hände mig senast i Torsdags efter uppehåll sedan Lördagen.. Eller om du lägger av några månader så får du ett nice rus ca.2 veckor. Men du har väl kanske rätt i att det aldrig kommer kännas som första gången, men iaf liknande, blev t.o.m nojig för andningsdepp för att jag fick rus haha.

Men att jaga draken på Buprenorfin är omöjligt. Jag menar, med tanke på den vånda man utsätts för under så lång tid när man tänder av på just sub är inte värt det. Inte enligt mig iaf.
Citera
2015-03-23, 17:20
Medlem
Evocatuss avatar
Nu tänkte jag fråga om det finns någon kunnig här.
Har kollat i trådarna om Norspan men allt är skriver så luddigt där så det blir obegripligt för mig.

Det är så att jag har fått tag i några 20mg plåster och undrar om det finns nåt sätt att extrahera
ur bupen ur plåstret/plastfilmen och sedan använda en pump och köra upp i häcken för att sedan administrera det den vägen :P
För att tugga på det tar så lång tid plus att man förlorar väldigt mycket genom sublingual verkan.

Så alla tips och förklararingar är välkomna

Tack på förhand.
Citera
2015-03-23, 17:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 3-Negrer-Med-Kedja
Du kommer inte få någon direkt avtändning på 1-2 veckor.
Men det som är jävligt dumt är att bruka opioider okontrollerat. Kör 1-2 gånger i veckan och håll dig till det. Har du en gång provat bränner det sig fast i skallen kör man för mycket blir det tills slut ett beroende, istället för att ha det skönt någon dag i veckan. Kan gå fort om man inte har något bättre för sig.

Låter rimligt! Och så kör jag benso i mellan? Lika rimligt?
Citera
2015-03-23, 23:20
Medlem
KorpChristers avatar
Hallå, får inte riktigt något svar någon annanstans, så jag frågar här. Jag käkar 250 mg Lyrica dagligen och undrar ifall det funkar att ta Subutex på det? Läst på vissa ställen att det vara ok och på andra att ställen att det ej ska kombineras. Skulle i så fall bli första gången för mig!
Citera
2015-03-24, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lääz_kelly
Men att jaga draken på Buprenorfin är omöjligt. Jag menar, med tanke på den vånda man utsätts för under så lång tid när man tänder av på just sub är inte värt det. Inte enligt mig iaf.
Jo jaga draken går inte på det, men nej du har rätt i att man ska ge fan i att missbruka det för ATn är inte värt det. Går själv på det och vill bara sluta och tänker göra det inom en månad har jag bestämt mig för. Dock tycker jag om kvällarna när jag tar 1,5mg på en gång (tar 2,5mg under dagen) och sedan lägger mig och blundar och oftast så somnar jag inte utan ligger och njuter av tankarna (blandar också med benso, tagit benso 2 år). Men som du sa, det är inte värt det egentligen.
Citera
2015-03-24, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KorpChrister
Hallå, får inte riktigt något svar någon annanstans, så jag frågar här. Jag käkar 250 mg Lyrica dagligen och undrar ifall det funkar att ta Subutex på det? Läst på vissa ställen att det vara ok och på andra att ställen att det ej ska kombineras. Skulle i så fall bli första gången för mig!
Alltså utan subtolerans så kommer du få svårt att andas det jag kan lova, tog 300mg lyrica när jag tagit sub (korstolerant på sub) och fick väldigt svårt att andas faktiskt. Men andra gånger hade jag blandat med flera xanor än vanligt och lyrica och sub och det har fungerat utmärkt. Lever iaf idag..
Citera
2015-03-24, 15:39
Medlem
Jag har en viktig fråga som säkert fler här undrar över. Om jag slutar med subutex/subuxone och börjar ta oxynorm i 1 vecka istället och sen slutar helt och hållet efter det, kommer jag då knappt få någon abstinens med tanke på att de värsta av subutex atn är ju borta efter 1 vecka. Eller kommer jag ändå få gå igenom denna avtändning? Vilka opiater kan jag ta som reserv i 7-10 dagar ist för sub för att slippa atn? Tacksam för svar!
Citera
2015-03-24, 18:21
Medlem
PreaCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Existerar det subutex med bara en brytskåra och baksidan tom? den är lite oval under brytskåran.
Snabba svar uppskattas
Är den lite blåare än "vanliga"?

Ja, det är 8mg buprenorfin i dessa.
Citera
2015-03-24, 19:25
Medlem
3-Negrer-Med-Kedjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gunners008
Jag har en viktig fråga som säkert fler här undrar över. Om jag slutar med subutex/subuxone och börjar ta oxynorm i 1 vecka istället och sen slutar helt och hållet efter det, kommer jag då knappt få någon abstinens med tanke på att de värsta av subutex atn är ju borta efter 1 vecka. Eller kommer jag ändå få gå igenom denna avtändning? Vilka opiater kan jag ta som reserv i 7-10 dagar ist för sub för att slippa atn? Tacksam för svar!
Varför inte trappa ner på sub istället och sluta på noll? Oxynorm har en halveringstid på runt 3 timmar alltså kommer du behöva fylla på ofta. jämfört med sub på 20-40

Köp en låda skeppet och sup ner dig en vecka istället så blir det bra.
Citera
2015-03-25, 12:43
Medlem
går det att ta tjack dagen efter sub=
Citera
2015-03-25, 13:07
Medlem
Geggusveckuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NocCanDo
går det att ta tjack dagen efter sub=

Det går utmärkt att ta Amfetamin dagen efter tjack
Citera
2015-03-25, 15:09
Medlem
jo tjack vet jag man kan ta efter tjack, men tog sub igår och undrar om man kan ta tjack och bens dagen efet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in