Kom över 1 buprenorfin sublingual tablett på 2 mg idag!

Har ingen tolerans mot opioider, fast har kört på riktigt hårt förut så har lite resistans och behöver ta högre doser nu än för några år sedan utan tolerans.
Eftersom sublinguala tabletter lämpar sig rätt bra för IV så bestämde jag mig för att skjuta då jag vill vara ekonomisk med mina 2 mg!
Fick ingen kick alls, det ända jag märkte var att armen jag sköt i domnade bort..

Trodde att jag skulle känna något direkt i alla fall.
Själva ruset smög sig på efter 10-15 minuter och känns precis som när man snortar det. Blev lite besviken men det spelar ingen roll egentligen då jag kör IV för biotillgängligheten.
Har ca 1.5 mg kvar nu!
Det ska räcka hela söndagen plus en injektion måndag morgon. Är mest ute efter att orka göra massa jobbiga vardagsgrejer. Ska ta 1 kapsel med 50 mg Elvanse imorgon tillsammans med Buprenorfin, då lär jag få gjort en hel del med ett gott humör på köpet!
Är sublingual Buprenorfin lugnt att skjuta?
Jag vet att vanliga Subutex/Suboxone är riktigt dåligt att skjuta och innehåller en jävla massa bindemedel och skit. Men dessa går nästan att smula sönder.
Använde apotekets pillerkrossare och behövde bara skruva på löst en gång för att få den helt pulvriserad. Pulvret löser sig direkt i vattnet och man behöver knappt blanda.
Min magkänsla säger att det är lugnt, men skulle vara skönt med ett svar från någon kunnig!

Jag skjuter vanligtvis inte piller, men det här är allt jag har (hade inte råd med mer). Eftersom jag har abstinens från GABA-droger så vill jag gärna få ut så mycket som möjligt av det..