2016-02-27, 13:28
Medlem
Babianens avatar
Här är en kvinna som säger samma sak som jag,

Citat:
The 63-year-old actress said when she was younger she was forced to have sex against her will and was too "naive" to say no.

Asked if she reported the incidents to the police, she told GQ magazine: "No, you couldn't do that in those days.

"It's such a tricky area, isn't it? Especially if there is no violence. I mean, look at Mike Tyson. I don't think he was a rapist."

If a woman voluntarily ends up in a man's bedroom, takes all her clothes off and engages in sexual activity in bed with him she has the right to say "no" at the last second, Dame Helen said.

If the man ignored her it was rape, Dame Helen said.

But she said: "I don't think she can have that man into court under those circumstances.

"I guess it is one of the many subtle parts of the men/women relationship that has to be negotiated and worked out between them.

Citat:
She said of her own experiences: "I was (date-raped), yes. A couple of times.

"Not with excessive violence, or being hit, but rather being locked in a room and made to have sex against my will."

ni kan se att hon tycker att "date rape" är OK om mannen inte använder våld. För att hon vet att kvinnor gillar det.
Citera
2016-02-27, 13:34
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Ja och nej, sexet får mer värde för dem när de så selektivt väljer bort det så ofta.

Tänk själv på homosexuella män som har hundratals partner i deras liv, jämfört med lesbiska som har några fåtal (man kan räkna på fingrarna).

Homo män har maniskt sex hela tiden, men kanske sexet blir nästan trivialt för bögarna av att ha det så ofta.

Sex är viktigare för kvinnor vid sin topp, det kan ta längre tid mellan topparna för kvinnor. Lite av en paradox alltså.

Kvinnor kan ha sex när som helst det är lika värdefullt som att borsta tänderna.

Citat:
Ett tentakel monster är en sak, ett harem av somalier som våldtar dig är något annat.

Ska jag posta kvinnan som blev grupp-våldtagen i Somalia och sen åkte tillbaka dit för att "hjälpa" somalier?

Citat:
Det är alltså liten chans att just din perversa fantasifoster kommer att våldta dig.

Det är mer tabu för kvinnor att vara den som förför mannen än att vara den som blir förförd.
Citera
2016-02-27, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Here you go,

ni kan se att kvinnor blev sexuellt upphetsade av att lyssna på beskrivningar av våldtäkt medan män inte blev det

2) Here you go från en galen feminist,

ni kan se att kvinnor blir automatiskt våta när de blir våldtagna.

3) Män gillar att bli våldtagna av kvinnor så varför skulle kvinnor inte gilla att bli våldtagna av män?

4) I dunno det finns massor med folk som tar livet av sig utan att bli våldtagna.
Hur kvinnor reagerar när dom lyssnar på en historia om våldtäkt är ganska ointressant.
Och du skrev att kvinnir ALLTID är våta. Det är det jag vill ha källa på.

4) Vad har det med saken att göra? Vi pratade om en viss kvinna, inte om självmord rent generellt.
Citera
2016-02-27, 14:17
Medlem
Citat:
Kvinnor kan ha sex när som helst det är lika värdefullt som att borsta tänderna.

Ska jag posta kvinnan som blev grupp-våldtagen i Somalia och sen åkte tillbaka dit för att "hjälpa" somalier?

Det är mer tabu för kvinnor att vara den som förför mannen än att vara den som blir förförd.
Jag borstar helst tänderna med vilje. Kan inte tänka mig att det vore skönt om någon/några höll fast mig och borstade mina tänder. Kanske med en tandborste med div. sjukdomar....

Posta det om du vill, men jag förstår inte hur det ska bevisa att ALLA kvinnor gillar att bli våldtagna.
Citera
2016-02-27, 14:23
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiss74
Hur kvinnor reagerar när dom lyssnar på en historia om våldtäkt är ganska ointressant.
Och du skrev att kvinnir ALLTID är våta. Det är det jag vill ha källa på.

1) Det visar att kvinnor tänder på sexuellt våld.

2) Det är common knowledge?

Citat:
The Healthy Vagina - The vagina serves as a passageway between the outside of the body and the inner reproductive organs. The pH balance of the vagina is acidic, which discourages infections from occurring. This acidic environment is created by normally-occurring bacteria. A healthy vagina produces secretions to cleanse and regulate itself, similar to how saliva cleanses and regulates the environment of the mouth. These vaginal secretions are normal vaginal discharge. Any interference with the delicate balance of vaginal secretions sets up an environment conducive to infection.

Normal Vaginal Discharge - All women have some vaginal discharge. Normal discharge may appear clear, cloudy white, and/or yellowish when dry on clothing. It may also contain white flecks and at times may be thin and stringy. Changes in normal discharge can occur for many reasons, including menstrual cycle, emotional stressors, nutritional status, pregnancy, usage of medications - including birth control pills, and sexual arousal.

man är alltid våt inuti hur trodde du att det funkar?

Citat:
4) Vad har det med saken att göra? Vi pratade om en viss kvinna, inte om självmord rent generellt.

1) Det var du som påstod att hon tog livet av sig för att hon blev våldtagen då är det upp till dig att bevisa det.

2) Jag vill påpeka att det finns massor med kvinnor som blir våldtagna utan att ta livet av sig så du kan inte hävda att våldtäkt leder till självmord.

Citat:
Jag borstar helst tänderna med vilje. Kan inte tänka mig att det vore skönt om någon/några höll fast mig och borstade mina tänder. Kanske med en tandborste med div. sjukdomar....

Posta det om du vill, men jag förstår inte hur det ska bevisa att ALLA kvinnor gillar att bli våldtagna.

1) Men det är ingen big deal att borsta tänderna oavsett.

2) Det är automatiskt skönt att bli penetrerad därför tycker kvinnor om det.
Senast redigerad av Babianen 2016-02-27 kl. 14:25.
Citera
2016-02-27, 14:25
Medlem
Citat:
1) Det visar att kvinnor tänder på sexuellt våld.

2) Det är common knowledge?

man är alltid våt inuti hur trodde du att det funkar?

1) Det var du som påstod att hon tog livet av sig för att hon blev våldtagen då är det upp till dig att bevisa det.

2) Jag vill påpeka att det finns massor med kvinnor som blir våldtagna utan att ta livet av sig så du kan inte hävda att våldtäkt leder till självmord.
1) Nej det har jag inte påstått. Jag har bara undrat hur du visste att våldtäkt inte var orsaken.
2) Har jag heller inte påstått.

Hur är det med lösförståelsen?
Citera
2016-02-27, 14:29
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1) Nej det har jag inte påstått. Jag har bara undrat hur du visste att våldtäkt inte var orsaken.
2) Har jag heller inte påstått.

Hur är det med lösförståelsen?

Därför att det är ingen big deal att bli våldtagen. Det är som att en kvinna rider på en mans kuk i 10 minuter.
Citera
2016-02-27, 14:42
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
1) Nope. Det är legit att jämföra kvinnors upplevelse av våldtäkt med mäns upplevelse av våldtäkt.

2) Att bli penetrerad som kvinna är samma sak som att penetrera någon som man. Man känner sig som att man knullar mannen inte som att man blir knullad av honom.

3) Ja exakt majoriteten av alla våldtäkts mål har inga skador på kvinnan därför är det bullshit. Det enda sättet för en man att våldta en kvinna är att han slår henne gul och blå först.

4) Det beror på personen. En del har många sex-brott en del har väldigt få.
Det är inte vad tråden handlar om ditt jävla spånhuvud.
Nej, en man kan utan tvekan skrämma sitt kvinnliga offer utan att använda våld. Hot om våld räcker långt.
Citera
2016-02-27, 14:43
Medlem
Överliggarens avatar
Babianen för alltjämt sin ensamma kamp mot såväl feministers som antifeministers kompakta motstånd. Finner det lätt heroiskt.

Antag att hon har rätt. Det är skönt att bli våldtagen, "ingen big deal", m.m. Är ju inte kvinna själv, så vad vet jag...

Vad tror du, Babbis, att feministers och andra kvinnors massiva skräck för våldtäkt och avgrundsdjupa hat mot (enbart vita/svenska) våldtäktsmän i så fall beror på? Kan det vara fråga om en djup sexualskräck som kanske även har påverkat valet att bli feminist?
Senast redigerad av Överliggaren 2016-02-27 kl. 14:46.
Citera
2016-02-27, 14:46
Medlem
Citat:
Därför att det är ingen big deal att bli våldtagen. Det är som att en kvinna rider på en mans kuk i 10 minuter.
Eller blir fasthållen och knullad i flera timmar, mot sin vilja. Och slagen samtidigt. Hon vet inte ens om mannen "bara" är ute efter sex, eller kommer mörda henne.
Citera
2016-02-27, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Överliggaren
Babianen för alltjämt sin ensamma kamp mot såväl feministers som antifeministers kompakta motstånd. Finner det lätt heroiskt.

Antag att hon har rätt. Det är skönt att bli våldtagen, "ingen big deal", m.m. Är ju inte kvinna själv, så vad vet jag...

Vad tror du, Babbis, att feministers och andra kvinnors massiva skräck för våldtäkt och avgrundsdjupa hat mot (enbart vita/svenska) våldtäktsmän i så fall beror på? Kan det vara fråga om en djup sexualskräck som kanske även har påverkat valet att bli feminist?
Hon har inte rätt. Det röcker att hitta EN kvinna som inte njutit av att bli våldtagen. Då spricker resonemanget att ALLA kvinnor gillar att bli våldtagen.
Citera
2016-02-27, 14:53
Medlem
Överliggarens avatar
Citat:
Hon har inte rätt. Det röcker att hitta EN kvinna som inte njutit av att bli våldtagen. Då spricker resonemanget att ALLA kvinnor gillar att bli våldtagen.

Så om vi hittar en karl som inte njuter av sex, så betyder det att män inte gillar sex? It's a number's game, uppenbarligen. Så försök undvika den typen av idiotargument i fortsättningen.

Förresten frågade jag henne, inte dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in