Citat:
Ursprungligen postat av
kiss74
Tack för källan. Den bevisar att de FLESTA kvinnor inte ljuger om våldtäkt. Kanske 10%, typ. Den som kan procent vet att 10%, utav 100, inte är "de flesta". Ska vi också räkna med mörkertalet, så rasar det ännu mer. Våltökter som sker i krig, eller i länder dör det inte "går" att anmäla.
Om en kvinna inte vågar anmäla, så är det troligtvis för att hon är rädd för våldtäktsmannen, inte för att våldtäkten "inte var så farlig"

1) Nej den bevisar att 50% erkänner att de ljuger när de erbjuds lögndetektor test. Sen måste du lägga till de 49% till som fortsäter att ljuga och hoppas på det bästa.
2) Det är bara 2% av alla våldtäkts-anmälningar som leder till fällande dom. Ta bort 50% av det som trams och du är kvar med 1% riktiga våldtäkter och 99% lögner, attention whoring, hysteri, fantasier, drama.
3) Om man inte anmäler en våldtäkt som man har blivit utsatt för då var det ingen big deal.
4) Att kvinnor inte vågar anmäla är trams. Det anmäls i genomsnitt typ 15 falska våldtäkter
per dag i Sverige.
Citat:
Ursprungligen postat av
Naknekejsaren
För mig så är våldtäkt enbart att bli penetrerad, jag erkänner inte att det är samma sak att penetrera som att bli penetrerad.
Kvinnor är sexuellt mycket mer komplicerade, vet väl alla som haft en relation med en kvinna.
Då du är en sexuellt undantag och inte haft relation med andra kvinnor, så kanske jag förstår saken bättre än dig.
Sluta slingra dig och erkänn att jag har rätt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Cineasten
Nu tar vi det igen. Diskussionen gäller våldtagna kvinnor, inte män som blir avsugna. Det är helt off topic.
En killkompis till mig blev som barn våldtagen av en kvinna. Det är ingenting som han mått bra av.
1) Svara på argumentet, hur är det värre att bli våldtagen som kvinna än vad det är att få en avsugning mot sin vilja som man?
2) Vi talar inte om barn vi talar om vuxna. Menar du att gymnasie-killar som har sex med sina kvinnliga lärare mår dåligt av det efteråt?