2016-02-26, 11:50
Medlem
baldersballe1s avatar
Inget jätteradikalt direkt, utan mestadels rätt "normala" grejer. Gick på stan med mamma när jag var runt 8-9 bast. Glad i hågen, gissningsvis tack vare nyinhandlade Pokemonkort eller Go-Gosar, ser jag hur stans a-lag sitter vid bänkarna som strategiskt är placerade utanför Systembolaget. Där finns även en fontän, där en av de försupna herrarna badar iförd endast ett par vita kalsonger. Fundersamt frågade jag varför han badade i fontänen, och manma svarade lugnt och sakligt att han kanske var badsugen men inte hade något badkar hemma.

Var ute och festade i Wroclaw förra sommaren. När man korsade stadens torg gick det omkring lättklädda och välsminkade kvinnor överallt och erbjöd oss exklusiva gratisbiljetter ("only för you guys!") till olika porrklubbar eller bordeller. Lite surrealistiskt på något vis. En av oss drog hem till en brud den kvällen. Riksbakis med ändå nöjd med nattens verk, smyger han upp på morgonen för att ta en cigg på hennes balkong. Hans möts då av en räv som sitter på vardagsrumsbordet. Det visar sig att tjejen har en tam räv som husdjur. Denna kille som dessutom är några år äldre har ett aldrig sinande förråd av diverse osannolika historier som man ändå vet är minst 95% sanning... Intressant umgänge.
Citera
2016-02-26, 14:34
Medlem
profanum.vulguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Periodic
Nej det kan vi inte. Det finns nämligen en uppsjö dekadenta skådisar- Persbrandt? Flinck? Uno?

Vill inte out:a någon, men kom igen. Stänga in sig i badrummet för att hålla monolog och bajsa i handfat. Det finns bara en.
Citera
2016-02-26, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kennethkvarting
Nä, folk gnäller på Araberna och deras Taharush och så beter sig Svenskar på det sättet.

Snutarna från Grekland agerade föffan resolut.

men vad är det du inte fattar, dom gjorde det på villiga kvinnor som var med på det, det är en jävla skillnad,

sen gjorde den där idioten johan det på någon som inte var villig, men jag tolkar det som resten av gänget gjorde det med villiga kvinnor
Citera
2016-02-26, 19:33
Medlem
Kennethkvartings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av topracing
men vad är det du inte fattar, dom gjorde det på villiga kvinnor som var med på det, det är en jävla skillnad,

sen gjorde den där idioten johan det på någon som inte var villig, men jag tolkar det som resten av gänget gjorde det med villiga kvinnor

Ja, jo, vi får väl hoppas att de flesta tjejerna var villiga, vilket de säkert var tror även jag.
Citera
2016-02-26, 23:49
Medlem
Venators avatar
Efter ett antal levnadsår har jag ju sett en del... Ett fyllo som blev påkörd av en spårvagn, det var rätt mycket blod och han låg kvar halvvägs in under spårvagnen. Han överlevde inte, enda gången jag sett en människa dö (även om jag sett flera döda).

Det sjukaste jag bevittnat var dock när jag satt på puben i en brittisk hamnstad för kanske 20 år sedan och det har fastnat i minnet. Typiskt brittisk pub med blandat klientel, både pensionärer, välklätt folk i slips och kavaj, grabbar i t-shirt och några tjejer som såg ut att uppfylla alla förväntningar på brittisk underklass. Där fanns också ett sällskap amerikaner och jag gissar att de var sjömän. En av dem chattade upp en tjej vid bardisken. De andra amerikanerna drog vidare medan men han stannade med tjejen. Vi tänkte inget vidare på det utöver att vi funderade på hon var fnask eller bara sådär underhållande brittiskt slampig - vi gissade på det senare utifrån vad som hände sedan. Det kom nämligen tre killar som uppenbart tyckte att han skulle ge fan i de lokala tjejerna och att hon skulle ge fan i utländska sjömän. De började framför allt tjafsa med henne. De tre killarna blev tillsagda av mannen bakom disken att det var dags att sticka och de lydde med några mörka blickar åt paret. Mannen bakom disken tilltalade de tre med förnamn så han kände sina grabbar. Den här händelsen märktes tydligt för det var behaglig och lugn stämning i övrigt. Efter någon halvtimme gick amerikanen och tjejen. Nu satt vi vid ett fönsterbord och det var en ljus sommarkväll så vi såg vad som hände. De tre väntade på paret utanför och började tjafsa och amerikanen sa något som nog inte var så artigt och han backade definitivt inte. En av de tre gav sig på honom och det smällde omedelbart utan någon förvarning. Killen fick en rak höger över näsan av amerikanen och killen bara säckade ihop och stod på alla fyra med blodet rinnande, det såg ut som om han hulkade. Kille nummer två drog upp en fällkniv och tjejen skrek, amerikanen gick in direkt, blockerade kniven, vred den ur handen på honom och knäade killen två gånger i skrevet. När killen vek sig tog han tag i nacken på honom, drog ner hans huvud och knäade honom i ansiktet. Offret bara rullade undan och låg och vred sig, också med blodet rinnande från munnen och/eller näsan. Under tiden hade den tredje killen hoppat på amerikanen bakifrån men tjejen hade gett sig på den tredje i sin tur och skrek och sparkade och revs. Amerikanen fick tag i tredje killens arm och vred om så killen gallskrek och armen bara hängde medan han stapplade undan. Amerikanen gick efter och gav honom en högerkrok i magen så killen vek sig och stapplade iväg till en bänk och föll ihop på den, och fortsatte tjuta om sin arm (eller kanske snarare axel). Så plockade amerikanen upp kniven och fällde ihop den och la den i fickan, tog tjejen under armen och gick iväg, något haltande (förmodligen efter att ha knäat knivmannen). Hon var rejält skakig och grät men amerikanen verkade helt lugn.

Det gick så fort så inte många inne på puben fattade vad som hände, i alla fall inte innan tjejen och sedan killen med armen skrek, men det kom ju folk och hjälpte dem upp och ringde polisen och de var snart där, ganska luttrade verkade det som. Polisen kände nog också grabbarna vid förnamn. Ambulans, viss omplåstring på plats och transport till sjukhuset.

Ytterligare några slagsmål har jag sett i mina dagar men det har varit fyllevevande och inget som varit i närheten av detta i effektivitet och kyla. Den här amerikanen förstod sig på våld.
Citera
2016-02-27, 01:09
Medlem
Tack för en otroligt rolig och underhållande tråd.
Citera
2016-02-27, 10:49
Medlem
Sinraths avatar
För några år sen när jag bodde hos en bekant i Stockholm innerstad så kommer jag ihåg att vi var på väg hem en dag och har en jävligt sliten gammal tant som går före oss in i trappuppgången. Redan utomhus kände man en svag doft av urin runt henne. När man väl kom in i trapphuset och hon hade hunnit in i sin lägenhet var det riktigt vidrigt. Det var gammalt piss, riktigt gammalt intorkat urin samt färsk och inte riktigt färskt gulvatten som stank något överjävligt. Utanför tantens dörr blev det tio gånger värre. Min kamrat trodde/hoppades hon skulle bli vräkt någon dag. Hur någon kan leva så dag in och dag ut är helt bortom min förståelse.

En annan grej jag minns är vi skulle köpa lite mat ute på stan så kom vi fram till något slags mystiskt korvstånd där det var lika många i publik som i kön. Enligt skylten hade gubben i ståndet 4 olika korvar. Mes mild, svensson stark, riktigt jävla stark och "världens starkaste" korv. Själva vara vi nöjda med var sin svensson stark men efter ett tag kom ett gäng tuffa grabbar och hejjade fram ett offer som skulle köra den starkaste såklart. Tydligen får man en tshirt om man klarar utmaningen att äta upp allt utan att kräkas. Först åker plasthandskarna på, korven läggs i ett bröd och täcks av en sås som såg ut att förvaras som om det vore batterisyra. Snubben börjar käka, han hade bara en viss tid på sig för att klara utmaningen också. Svettig och sprallig blev han och korvgubben försökte diska honom gång på gång för såsen rann lite över hans fingrar. Dock så kämpar han som en best, med stora ögon och förvånansvärt lite bekymmer sätter han i sig korven och slickar sina fingrar. Han klarade biffen! Det sista jag hör han säga efter publiken applåderat är "Någon som...vill bjuda på en dricka?" Sen stormar han iväg i jakt på något sådant skulle jag tro. Det verkade inte vara en riktig bedrift när man stod där men efter sökt upp diverse inspelningar på youtube så är den vanligaste reaktionen att man faller på knä, blir sprängröd i ansiktet, gråter värre än en fontän och vägrar äta mer ihop med diverse svordomar och böner till en högre makt. Sen får man ingen tshirt heller.
Citera
2016-02-27, 18:29
Medlem
sneakydudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinrath
För några år sen när jag bodde hos en bekant i Stockholm innerstad så kommer jag ihåg att vi var på väg hem en dag och har en jävligt sliten gammal tant som går före oss in i trappuppgången. Redan utomhus kände man en svag doft av urin runt henne. När man väl kom in i trapphuset och hon hade hunnit in i sin lägenhet var det riktigt vidrigt. Det var gammalt piss, riktigt gammalt intorkat urin samt färsk och inte riktigt färskt gulvatten som stank något överjävligt. Utanför tantens dörr blev det tio gånger värre. Min kamrat trodde/hoppades hon skulle bli vräkt någon dag. Hur någon kan leva så dag in och dag ut är helt bortom min förståelse.

En annan grej jag minns är vi skulle köpa lite mat ute på stan så kom vi fram till något slags mystiskt korvstånd där det var lika många i publik som i kön. Enligt skylten hade gubben i ståndet 4 olika korvar. Mes mild, svensson stark, riktigt jävla stark och "världens starkaste" korv. Själva vara vi nöjda med var sin svensson stark men efter ett tag kom ett gäng tuffa grabbar och hejjade fram ett offer som skulle köra den starkaste såklart. Tydligen får man en tshirt om man klarar utmaningen att äta upp allt utan att kräkas. Först åker plasthandskarna på, korven läggs i ett bröd och täcks av en sås som såg ut att förvaras som om det vore batterisyra. Snubben börjar käka, han hade bara en viss tid på sig för att klara utmaningen också. Svettig och sprallig blev han och korvgubben försökte diska honom gång på gång för såsen rann lite över hans fingrar. Dock så kämpar han som en best, med stora ögon och förvånansvärt lite bekymmer sätter han i sig korven och slickar sina fingrar. Han klarade biffen! Det sista jag hör han säga efter publiken applåderat är "Någon som...vill bjuda på en dricka?" Sen stormar han iväg i jakt på något sådant skulle jag tro. Det verkade inte vara en riktig bedrift när man stod där men efter sökt upp diverse inspelningar på youtube så är den vanligaste reaktionen att man faller på knä, blir sprängröd i ansiktet, gråter värre än en fontän och vägrar äta mer ihop med diverse svordomar och böner till en högre makt. Sen får man ingen tshirt heller.

Japp, den där Harakirikorven var ett hett diskussionsämne när det begav sig. (FB) Harakiri - världens starkaste korv (video på ätförsök) Anta utmaningen!
Citera
2016-02-27, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bsquad
Sjukaste är nog när min kompis lyckades övertala mig att följa med till hans pappas sommarstuga och fira midsommarafton med hans familj och flickvän.
Dagen började med det klassiska du vet, äta mat,supa och delta i fåniga lekar.

Hur som helst så vart det en hel del alkohol och små timmarna började smyga sig på och alla hade gått och lagt sig förutom Polarens farsa och polarens flickvän.
Vi satt och snackade en jävla massa skit mellan himmel och jord.
Efter tag så säger polarens brud att hon ska gå hämta sin tröja i bilen så jag passade på att gå på toa en snabbis. När jag kommer tillbaka till bordet (partytältet)så märker jag att både polarens tjej och far var borta, tänkte inte mer på det och satte mig och väntade in dom. Efter ca 5 minuter så tänker jag för mig själv vart fan dom tog vägen så jag promenerar ner mot bilen som stog på deras grusplan (20meter från huset). När jag är halvvägs dit ser jag hur hon ligger med röven upp i luften och blir påsatt av sin pojkvän pappa. Chockad som jag är så står jag kvar i säkert 5 sekunder och ser på dom. Jag springer snabbt upp till huset där polaren ligger och sover så jag väcker han och berättar vad jag sett, han springer full och helvete ner och då har dom precis avslutat akten och blånekar. Slutade med att polaren och jag får snilleblixt och åker hem fulla som kastruller ca 4 mil med hans cross från tidigt 90tal.

Hur som helst så är inte dom ett par längre och sonen och farsan umgås fortfarande som far och son men han medger att det är inget man pratar högt om och han tycker att han far fick smaka sin egen medicin för han blev dumpad av sin dåvarande i samma veva.

jag må va en golare men Bro's Before hoes...right?

Jag hörde hur en saxofon började spela... jag hade velat vara där och se spektaklet!
Citera
2016-02-28, 01:18
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinrath

korvjäveln är ju en klassiker. Snubben står vid gamla stan precis vid vattnet utanför After där på helgerna. Vore kul å veta hur många offer som blivit framtvingade eller dyl under lite rusdrycker tycker "starkskalorna" du skrev var riktigt kul :P
Citera
2016-02-28, 07:53
Medlem
Andersdamaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av profanum.vulgus
Vill inte out:a någon, men kom igen. Stänga in sig i badrummet för att hålla monolog och bajsa i handfat. Det finns bara en.
Det låter helt klart som Lillbabs!

Det sjukaste som jag har sett var nog en svartrockarbrud som jag hade en blinddate med. Orkar inte skriva ned hela historien igen men jag har redan beskrivit den i tråden om mardrömsdejter om ni är intresserade: (FB) Mardrömsdate (sammanfogad)

Som en sammanfattning så kan jag berätta att hon fick en någon sorts psykos mitt under hånglet och började att bete sig som om hon var besatt av Belsebub just när det hela började att hetta till. Min vanligtvis småkåta personlighet var inte sig själv på flera veckor efter den upplevelsen!
Citera
2016-02-28, 13:07
Medlem
Inte jag men min moder såg när en senil gammal tant åt sin egen skit
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här