2016-02-13, 01:07
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilsnerpung
Gick ett rykte om en man som jagade folk om man plingade på dörren i min krets innan. Så vi tänkte testa detta en sommarkväll, så vi gick dit och lite halvrädd så jag och en annan vän fram o plingade och sprang sedan utav bara helvete. Dock ingen farlig gubbe som sprang efter. Tror vi sprang runt hela området bara för att vara säkra haha.
Gubben hade naturligt vis inte jagat oss så vi tänkte testa en gång till. Sagt o gjort så gick vi tillbaka till huset och stod o pratade o nojjade ca 50 meter från huset innan vi vågade oss fram. Alla (ca 6 pers kanske) stod på gatan medans 2 personer gick för att plinga. Precis när kompisen plingar på dörren så öppnar nån dörren och skriker som fan och håller samtidigt i en kniv. Alla som stod på gatan sprang utav bara helvete av rädsla. Vi hade naturligt vis inte tänk på vart alla andra sprang så vi trodde att de två som hade plingat hade blivit fångade och satt fast i hans källare. Vi hade då typ panik haha.
De svarade naturligt vis inte i sin telefon heller. Vi hittade varandra tillslut dock och alla hade klarat sig med livet i behåll. The flash som gubben kallas lyckades på nåt sätt tappa greppet om min kompis som då överlevde. Detta är tamigfan en av de bästa minnena man har haha <3
Detta kan vara en livsfarlig lek. Jag höll på att få tag i en kille i ett gäng som höll på med att kolla om någon glömt att låsa i trappuppgången. Det gick inte att se till halldörren från TV-rummet men just den här gången hade min flickvän uppmärksammat mig på att det var lite folk utanför vår dörr. När de var halvvägs nere med dörrhandtaget öppnade jag dörren åt dem och de stack som små svin. Jag fick dock tag på axeln på den ena men det var ju lite svårt att hålla kvar i det läget när han samtidigt sprang. Han slet sig och slog i ytterdörren med armen(rätt åt han) och tittade bakåt efter tio meter. Han såg fullkomligt vettskrämd ut efter det och sedan hade jag aldrig mer problem med folk som testade i dörrhandtagen. (Jag hade en gång 2 veckor innan testat att hänga en galge på insidan som damp ned på golvet när handtaget trycktes ned och den lilla dunsen hade fått dem till att springa också)
Citera
2016-02-13, 01:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av christallqhulaaa
det mest udda jag kan komma på är på solvallas toaletter en turk som stod och sniffade på ett par strumpor.har sett en hel del original i tunnelbanan genom åren oxå.en kvinna satt med en gammal 70 tals telefon och låtsades ringa!?

Hade hon händelsevis en kobratelefon?
Citera
2016-02-13, 01:15
Medlem
neuron-drones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hogge78
Jag har ett sånt där minne som jag ibland fnissar lite åt. Jag var runt 13 år gammal när det hände:

Var på väg till en kompis som bodde i ett sånt där tätbebyggt område (miljonprogrammet), men precis utanför hans hus fanns det lite skog i en riktigt brant backe. Även vi yngre undvek att ta oss upp och ner den vägen trots att man skulle ha sparat en hel massa tid.

När jag går på gångvägen nedanför så ser jag att en medelålders kvinna har bestämt sig för att ta sig ner för backen (eller vi kanske ska kalla det stupet), och efter bara något steg börjar hon glida neråt. När hon försöker återfå balansen så lutar hon sig för mycket framåt vilket betyder att hon får börja springa i en jävla fart. Nästan direkt börjar hon vråla rakt ut så det bara ekar mellan husen, samtidigt som hon desperat försöker stanna farten genom att greppa tag i små, tunna grenar från buskar i närheten. När hon når plan mark så slår hon i backen direkt och rullar några varv innan hon till slut stannar på gräsmattan nästan precis bredvid mig. Då slutar hon skrika.

Jag gick förbi och låtsades att jag inte sett nåt

Men guud!! Hahaha!
Citera
2016-02-13, 01:27
Bannlyst
Ja just det 3 guys 1 screwdriver + någon annan film där två bakbundna personer blir lemlästade i en skog är nog något riktigt sjukt jag bevittnat dock inte live då även om händelserna i sig var riktiga.

Sen får vi givetvis inte glömma klassikern 2 girls 1 cup...
Senast redigerad av Tibetanleguan 2016-02-13 kl. 01:33.
Citera
2016-02-13, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sleepyoh22
Hade en Väldigt Bra tjejkompis i tonåren, jag är man måste tilläggas. Fanns aldrig någon attraktion mellan oss, men vi var oskiljaktbara, vi gjorde allt tillsammans och stod upp/tog hand om varandra för allt i världen var värt så var det vi vs allt.

Hon bad mig följa med till hennes alkoholiserade far för att hämta några av hennes tillhörigheter, hennes far hade fått sparken från en 25+årig tjänst hos militären, hade fått elen avstängd och han la hela sin sista lön på trisslotter men förlorade allt. När vi kom dit hade han kissat i soffan, lagt dynorna på tork och sovit på golvet, då sängen också var nerkissad. Elen var avstängd, stod pillerburkar, theralen, bira, imovane, stilnoct, subutex, allt du kan tänka dig.

Han var helt körd, han sa , och jag citerar, 'Min dotter har jävligt fina ben, och du min herre är en bra man, Du får knulla min dotter som du vill, du får tillstånd, kör hårt och knulla henne hon är fin'. Vet än idag inte om han har våldfört sig på henne, men han fick ett stort avstånd från mig där.

Något år senare så såg jag han i centrum full på bänken med respektive andra alkis, han kom aldrig ihåg mig även om jag såg han jämnt, ett år efter det hade han fått en lägenhet, en nyrenoverad lägenhet av soc på Bottenvåningen med egen ingång. Jag var återigen där med min goda vän som stöd för henne, han hade träffat en rysk kärring som lagade Borsch soppa åt oss, han visade sin goda sida och försökte vara nykter o grejs, höll typ 4 månader innan han söp och ryskan flyttade till ryssland och han kastades ut, återigen träffades han jag och min vän i hans lägenhet i ett sista slag av desperation, återigen han full som fan, han har aldrig sett mig och undrar vem fan jag är, medans han förnedrar hans dotter och är allmänt ett jävla as. Jag och min kära kamrat drog därifrån, och hon hade/har extremt begränsad/íngen kontakt med mannen idag.

Jag har ingen kontakt med denna vän även om jag tänker på henne varje dag, jag bor kvar på samma plats men inte hon. Jag ser denna man varje vecka/månad, första åren efter hon gick vidare/flyttade så såg jag han stå utanför hennes mors lägenhet och banka på fönstret och undra var hon var, ingen öppnade men han var där då och då.

Nu har alla gått vidare och det är 5+ år, nu ser jag han på parkbänken bland alla andra alkisar, som köper 1öl åt gången på systemet och alltid är kalaspackade. Han super från morgon till kväll, sitter på bänken utanför bolaget alltid och försöker bli mer berusad än han var förut. Han har fortfarande inte en aning om vem jag är om jag passerar honom, men jag kommer ihåg vilket jäkla as han är. Han lider ju enormt nu, om det är förtjänat eller inte är svårt att säga, det ända jag kan säga är att han kommer ju inte bli gammal.

Ta kontakt med henne med detsamma! Det plågar mig att ni, som tydligen är så bra vänner, har skiljts ifrån och inte har någon kontakt, det fullständigt plågar mig! Bästa vänner är till för att stå upp för varandra, även om man inte behöver ha någon kontakt varje dag, eller varje vecka för den delen (då hon bor utomlands) så borde du definitivt höra av dig till henne! Varför inte spendera lite pengar och resa dit hon är för en weekend eller en vecka bara för att? Jag är egentligen ingen impulsiv människa, utan jag tänker ut varje beslut jag tar, men kemin du verkar ha med din själsfrände verkar vara helt enastående. Snälla.

Mvh flyoskar
(från en människa till en annan)
Citera
2016-02-13, 04:56
Medlem
TreatGirlsGentlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flyoskar
Ta kontakt med henne med detsamma!
[...]
Mvh flyoskar
(från en människa till en annan)

Fint och bra skrivet, flyoskar!

----------

Jäklar vad många intressanta historier man har fått läsa här - och vad bra många av er skriver!

En sak som kanske platsar här är när jag bodde ett år i Syrien och lärde känna en seriöst troende muslimsk familj. Den åldrade pappan hade varit ganska rik och betydelsefull och ihop med många ur storfamiljen, inklusive hans gamla rara fru, började man utan att tveka berätta för mig att han hade velat ha fler fruar än sin första.
Och jo då, ett par gånger hade han fått tag på någon yngre kvinna som han i tur och ordning installerat i ett sommarhus och slösat bort mycket av sina pengar på, men:
"På grund av hans diabetesproblem så var han impotent, så de gav sig av!"
"HAHAHAHAHA!" storskrattade alla utom pappan - inte minst mamman...

Det kändes bara så sjukt och främmande både vad han hade hållit på med och att prata om det sådär inför mamman och att dessutom berätta om och skratta åt hans "privata" problem.
Citera
2016-02-13, 08:56
Medlem
Kennethkvartings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpelstiltskina
Ni bestämde er alltså för en lek där ni sexuellt skulle ofreda kvinnor? Finner ingen humor i detta över huvud taget.

Nä, folk gnäller på Araberna och deras Taharush och så beter sig Svenskar på det sättet.

Snutarna från Grekland agerade föffan resolut.
Citera
2016-02-13, 10:56
Medlem
gsonjuniors avatar
Kanske inte riktigt passar in bland alla riktigt sjuka storys här men man får väl bidra med det man kan!

Varit först på plats när en snickare kapat av sig fingrarna, men han var ju inget original utan hade bara otur.

Så min story kommer handla om ett märkligt kompisgäng/en vidrig brud.

Var för kanske 5 år sedan ute på krogen med en polare. Lyckades tidigt under kvällen supa bort mitt bankkort och grämde mig enormt över detta slarv. Kvällen skulle dock räddas av tre tjejer från dalarna!

Dessa tjejer var på besök i staden och utmärkte sig direkt med sitt EXTREMT breda dalmål. Jag som älskar dalmål var inte sen med att försöka charma flickorna. Vi står alla fyra i baren och småpratar och givetvis kommer mitt försvunna bankkort på tal. En av tjejerna erbjuder sig riktigt snabbt att betala för mina drinkar/shots, vilket jag tackar för och hon beställer.

När klockan börjar närma sig stängning uppehåller jag mig fortfarande vid mina sugarladies (man ska inte bita den hand som föder en) och tjejerna har nu börjat "tävla" om vem som ska få bjuda mig på nästa beställning. Trots den höga alkoholhalten i blodet funderar jag faktiskt på vad i helvete dom håller på med. Men att stå med tre tjejer i en bar straxt innan stängning som gör allt för att få bjuda mig på dricka är något jag självklart njuter av och börjar smått fundera på vart detta kommer leda!

När det är dags att lämna klubben säger tjejerna helt sonika: "Kom nu så går vi!" och drar med mig ut. Svichar förbi min polare som står och limmar på någon brud, han ser lika oförstående ut som mig och jag säger något i stil med att "Det är något sjukt på gång" innan jag förs vidare ut av tjejerna.

Väl ute drar tjejerna med mig in i en taxi och jag flyter med utan protester. Har nog aldrig varit så lycklig i hela mitt liv. Olika scenarios man drömt om som grabb spelas upp i mitt huvud och jag försöker intala mig själv att jag kommer bli besviken, för sånt här händer inte.

Vi anländer till en lägenhet, där tjejernas vän som dom besöker i staden tydligen bor. Är det EN TILL tjej tänker jag såklart och nu börjar jag seriöst ana oråd om vad det är som händer.

Väl i lägenheten går allt väldigt fort. Den ena av tjejerna klär av sig allt på kroppen utom trosorna mitt framför oss andra. Jag står häpet och tittar på. Sedan hoppar hon upp i en loftsäng. Vi andra går in i vardagsrummet där dom två kvarvarande tjejerna gör detsamma, klär av sig obesvärat framför mig. Den ena lägger sig i soffan och drar ett täcke över sig och den andra tar mig i handen och drar ner oss på en madrass på golvet.

Jag tänker att dom har väl kommit överrens om att det är den här tjejen som ska få ta del av mig och använt lite fulspel med att försöka lura mig att det är en 4-kant på gång. Tänker inte mycket mer på det och nöjer mig faktiskt med att få ligga bredvid denna donna.

Vi börjar utbyta saliv och allt vad man gör när två nakna människor ligger bredvid varandra. Efter en stund har vi sex.

När tjejens andning och små stön börjar fylla lägenheten hörs en välbekant röst... Tjejen som lagt sig på loftet börjar göra ljud ifrån sig med den bredaste dalmål man kan tänka sig. Till en början är det just bara ljud, små stön, glada tillrop så som "Heeeja heeeja" (Tänk er "heja gunde") och även visslingar.

Jag skrattar lite åt situationen och tjejen jag har sex med säger då: "Hon vill också ha tror jag".
Tänker inte mer på det och svarar väl något i stil med att jag redan har fullt upp. Vi fortstätter och snart byts dom glada tillropen från tjejen på loftet ut mot smått bedjande fraser om att hon också vill ha.

När vi ignorerar henne kommer tillstlut nådastöten. Det som får mig att stelna till och undra vad i helvete det är för brudgäng jag hamnat hos.

"Jag vill ha den viiiita såååsen" Ropar tjejen på loftet. (BRED DALMÅL)
"Ja men du får väl då!" Svarar tjejen jag har sex med.
"Tack pullan". Hörs från loftet.

Jag förstår ingenting och frågar tjejen jag har sex med vad dom ylar om. "Hon vill ha den vita såsen" Får jag till svar. Jag frågar vad fan hon menar. Får till svar: "Du får gå upp till henne och ge henne din sås" och hon kliver av mig och lägger sig bredvid mig. Jag, som tror att dom driver, försöker fortsätta sexakten med min sängpartner som bestämt säger nej och att jag ska gå till loftet.

Kåt som jag är, samtidigt som jag anar oråd, så kliver jag försiktigt iväg mot loftet. När jag kliver upp för stegen möts jag av ett stort leende från en helt spritt språngande naken tjej som utbrister "Äntligen".

Jag kryper upp och lägger mig varpå hon utbrister (kom ihåg dalmålen) "Ge mig den vita såsen" innan hon helt sonika kryper ner och börjar suga av mig. Jag är helt jävla mållös vid det här laget. Jag har alltså precis haft sex med hennes polare och hon ligger nu och suger av mig med syftet att få "Den vita såsen" från mig.

Hon får det hon vill ha och lägger sig sedan bredvid mig och tackar stort innan vi somnar. Morgonen därpå tar jag mig ut så fort jag bara kan.

Denna story är för mig riktigt sjukt och tjejen som ville ha den vita såsen är något av den märkligaste människa jag stött på. Så jag hoppas det passar in!
Citera
2016-02-13, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kennethkvarting
Nä, folk gnäller på Araberna och deras Taharush och så beter sig Svenskar på det sättet.

Snutarna från Grekland agerade föffan resolut.

Hehe måste hålla med dej där, ett jävla liv om några araber gör nåt, men när Kalle Johan o Pelle åker till Grekland o antastar tjejer e det ju bara på skoj just saying, reagera lika starkt på alla sexuella ofredanden.
Citera
2016-02-13, 11:10
Medlem
[/quote]
Hon får det hon vill ha och lägger sig sedan bredvid mig och tackar stort innan vi somnar. Morgonen därpå tar jag mig ut så fort jag bara kan.

Denna story är för mig riktigt sjukt och tjejen som ville ha den vita såsen är något av den märkligaste människa jag stött på. Så jag hoppas det passar in! [/quote]

Varför drar du så fort du kan ?, Du missade ju världens bakis sex dag med sådana villiga brudar.
Citera
2016-02-13, 11:29
Medlem
gsonjuniors avatar

Denna story är för mig riktigt sjukt och tjejen som ville ha den vita såsen är något av den märkligaste människa jag stött på. Så jag hoppas det passar in! [/quote]

Varför drar du så fort du kan ?, Du missade ju världens bakis sex dag med sådana villiga brudar.[/quote]

Kan man tycka. Men situationen i sig var så jävla sjukt obehgalig att jag inte klarade av en minut till. Samt att jag mådde sämre än Stefan Löfven gör när han vaknar om mornarna!
Citera
2016-02-13, 12:14
Medlem
TreatGirlsGentlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gsonjunior
Denna story är för mig riktigt sjukt och tjejen som ville ha den vita såsen är något av den märkligaste människa jag stött på. Så jag hoppas det passar in!

Jag tror hennes pappa skulle vara stolt om han visste...

Citat:
Ursprungligen postat av gsonjunior
Samt att jag mådde sämre än Stefan Löfven gör när han vaknar om mornarna!

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in