Citat:
Ursprungligen postat av
Damnist2
Ligger här med en kuk som ser ut att ha blivit intryckt i en köttkvarn... Man skärde alltså upp hudlagret jag hade vid strängen, ingen omskärelse. Något lugnande/narkos fick jag ingen tillgång till, men det gick ändå. Var en snygg brud som satt vid mig och pratade hela tiden, själva bedövningssticken gjorde inte så ont, värsta var när han testa skära efter 2-3 sprutor! Slutade med att jag fick 7-8sprutor totalt! Han höjde på ögonbrynen när jag fortfarande kände smärta efter 4-5. Kuken är svullen som fan nu, kom nyss hem. Ser förjävligt ut. Får se hur detta blir.
Blir nog bra!
Du spar nog en hel del läktid på att behålla förhuden, lär ju dock vara tillräckligt obekvämt när bedövningen går ur.
Mitt förband trillade loss på förmiddagen, höll på att svimma av som det ser ut. Svullet och ömt så in i helvete.
Hur som behövde jag inte gå till sjukhuset för att byta förband, inskaffade egna samt sårtvätt på deras inrådan.
Någon som har några tips på att påskynda eländet? Är det bättre att såren vätskar av sig själva, så länge det inte är infekterat, eller vill man torka ut dem med typ alsollösning?