Citat:
Två månader låter som en bra väntetid, hoppas på något sådant!
Såg att du i ett annat inlägg skrev att du fick en halv omskärelse. Har läst detta många gånger i tråden men aldrig riktigt fattat vad det innebär riktigt
Kan tänka mig att detta är något jag kommer få då jag inte lider lika mycket som många andra verkar göra av det här inne. Är du själv nöjd med en halv omskärelse? Blev det snyggt/snyggare än innan? Tycker du en hel omskärelse ser bättre eller sämre ut? Funkar det bra att runka och ha sex med halv omskärelse? Hur lång läketid hade du från det att du kunde börja ha sex till att det såg i princip helt färdigläkt ut?
Såg att du i ett annat inlägg skrev att du fick en halv omskärelse. Har läst detta många gånger i tråden men aldrig riktigt fattat vad det innebär riktigt
Kan tänka mig att detta är något jag kommer få då jag inte lider lika mycket som många andra verkar göra av det här inne. Är du själv nöjd med en halv omskärelse? Blev det snyggt/snyggare än innan? Tycker du en hel omskärelse ser bättre eller sämre ut? Funkar det bra att runka och ha sex med halv omskärelse? Hur lång läketid hade du från det att du kunde börja ha sex till att det såg i princip helt färdigläkt ut?Innebär helt enkelt att de inte kapar av hela förhuden, utan du har ungefär lite extra tillgodo när du exempelvis ska runka, den är alltid bak men kan dra fram lite mer hud än en med hel omskärelse kan jag tro.
Det syns inte att du inte är helt omskuren, det är inte som en liten klump som hänger kvar bakom ollonet eller så liksom. Känns lite som den huden som fattades inte bara var förhuden utan att den var liksom utsträckt innan och nu jämnats ut lite. Svårt att förklara!
Jag hade väldigt trång förhud, hade mycket svårt att dra bak den vid slakt tillstånd, och i efterhand blev det som om livet förändrades.
Mycket snyggare än innan absolut, har en riktig porrkuk och har fått komplimanger från flera olika tjejer.
Skulle inte våga säga att någon skulle kunna skilja en halv omskärelse från en hel och utgå från hur den ser ut!
Funkar såklart jättebra att runka och ha sex.
Den första tiden innan stygnen försvunnit vågade man ju inte ens kolla på den, så att ha sex innan den helt läkt färdigt tror jag inte att du kommer våga. Men jag vågade mig på att runka väääldigt försiktigt efter en 1,5v kanske. Hade inte sex på den tiden men skulle nästan våga säga att du kommer vilja vänta en 1,5månad innan du vill kunna ha penetrations-sex på riktigt
Finns ju andra former av sex och ett lugn avsugning kan du säkert avnjuta ganska fort ska du se
Slutsatsen är att du absolut ska föreslå en halv omskärning.
Läkaren kommer fråga dig vad du själv skulle föredra, snitt (där får du nog den hängande kakdegs-klumpen), halv eller hel omskärning.
Lycka till! Glöm inte att be om smärtstillande efter operation, det är inte praxis att de skriver ut det. Jag fick ringa doktorn efter första dagen.
Citat:
Tack du för dina ord!
Motiverar ju en till att motivera andra, mäktigt!