2016-02-25, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
Detta är en reaktion på den vidriga tråden "Varför njuter kvinnor av att bli våldtagna. Det är väl inte svårt att förstå?
Och det finns en jävla massa män som våldtar, inte bara psykiskt sjuka, och somliga njuter av det för att det ger maktkänsla, så trådrubriken är ju inte helt vansinnig, om än överdriven.

Har du vänner från MENA?

Hör med dem. De står för 100% av överfallsvåldtäkterna i Oslo. Inte 99%, 100%.
Citera
2016-02-25, 23:14
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Jag tänker mig att det här är inlägget är en arg reaktion på den andra tråden, Kvinnor njuter av att våldtas, och hoppas jag, inte helt seriös.
Alla män njuter förstås inte av att våldta (liksom kvinnor inte njuter av att våldtas)

Men vi kan ju inte bortförklara att det finns många män som våldtar.
Vissa skiter i om det är en våldtäkt eller har en grisig inställning till sex och tjejer, så de kör på utan att bry sig om tjejens signaler.
Andra njuter av det för att de är, antingen äckliga svin, eller psykiskt störda
Och så ar vi alla de som utövar våldtäkten som ett maktmedel. Här finns också äckliga svin och psykiskt störda som kanske inte ens kan få upp den men våldtar ändå. Vi har även de som ritualiserar våldtäkt som straff i t ex krig.

Våldtäkt är troligtvis kulturellt betingat (låt oss alla hoppas det för ligger det i våra gener är varenda man en potentiell våldtäktsman och det kan jag ju inte tro).

Så alla män njuter inte av det men....

Det är inte mycket som talar att våldtäkt är kulturellt betingat i civiliserade länder där vi lär oss tidigt att det är ett avskyvärt brott.

Våldtäkt verkar vara en av naturens många grymma strategier för att genen inte ska förintas (impulser som kan komma från förfäder som ofta rövade kvinnor från andra stammar), några är nog mer genetiskt betingade och går emot uppfostran och normer, då de till exempel genetiskt saknar empati eller impulskontroll.

Jag tycker att manlig sexualitet liknar hunger, när jag ser en otroligt vacker tjej så känner jag något som liknar hunger när jag svultit i 1-2 dagar. Jag försöker förhålla mig till spelreglerna, och gör allt för att förföra henne, men lyckas det inte så har jag västerländska patriarkatets civiliserade koder inlärt (gentlemanskod osv), att tåla förlust och gå hem ensam. Dessutom skulle inte våldtäkt ens smaka gott för min del, för att jag har (lagom med) empati och skulle må illa av att se tjejen lida av mitt övergrepp.

Det är nog lite smått utopisk att tro att alla män någonsin kan förhålla sig till spelregler, det finns alltid några som fuskar och skiter i allt.

Det som blir problematiskt är när det likt MENA är en del av spelreglerna att se ickemuslimska kvinnor som horor utan värde, där tusen män kan gå tillsammans och utföra räder utan någon skam.
Senast redigerad av Naknekejsaren 2016-02-25 kl. 23:22.
Citera
2016-02-25, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
sluta fantisera ihop vad jag menar, nej det skrev jag inte
Du skrev klart å tydligt att inte vilja å inte gilla är samma sak, alltså våldtar min flickvän mig enligt dig. Det e ju för fan skrämmande att du inte kan se skillnad på dom sakerna. Vem är det som fantiserar egentligen?
Citera
2016-02-25, 23:52
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ko12
Du skrev klart å tydligt att inte vilja å inte gilla är samma sak, alltså våldtar min flickvän mig enligt dig. Det e ju för fan skrämmande att du inte kan se skillnad på dom sakerna. Vem är det som fantiserar egentligen?
nej. du uppenbarligen kan inte läsa och sen hittar på något jag skrivit
vad är du för äckligt litet troll egentligen?
Senast redigerad av Milford.Cubicle 2016-02-25 kl. 23:54.
Citera
2016-02-25, 23:56
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DDD15
Har du vänner från MENA?

Hör med dem. De står för 100% av överfallsvåldtäkterna i Oslo. Inte 99%, 100%.
vilken jävla lögn, du måste helt blåst som tror på det där
Citera
2016-02-25, 23:59
Medlem
Citat:
vilken jävla lögn, du måste helt blåst som tror på det där

https://www.youtube.com/watch?v=fGDb5Nh3W_8

Ja, den som tror på polischefen MÅSTE vara blåst

Edit,
Om du inte gillar YT:
http://www.dagbladet.no/2009/04/15/nyheter/voldtekt/innenriks/5759702/

Vad ska du svara på detta?

Inte alls förmodligen.
Senast redigerad av DDD15 2016-02-26 kl. 00:06.
Citera
2016-02-26, 01:21
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
att det säkert inte stämmer. är det bara att alla ska hålla med varandra annars blir man mobbad

Jag antar att alla ska ha rätt att skapa ens egen verklighet i ens huvud. Den friheten har du.
Citera
2016-02-26, 06:40
Medlem
Citat:
att det säkert inte stämmer. är det bara att alla ska hålla med varandra annars blir man mobbad

Så vad polischefen säger stämmer inte, är hon rasist? Alla fall finns givetvis dokumenterade.

Är du pantad eller bara en neger?
Citera
2016-02-26, 06:45
Medlem
Citat:
nej. du uppenbarligen kan inte läsa och sen hittar på något jag skrivit
vad är du för äckligt litet troll egentligen?
Citat:
Vafan snackar du om egentligen? Han sa inte att han tycker om å göra saker mot hennes vilja utan han tycker om när hon inte tycker om det. Varför börjar du fantisera ihop grejer om gråt å kämpa emot, du hittar ju på saker som han inte har sagt.
Citat:
det är ingen skillnad dumskalle
Snälla säg att jag hittar på att du har sagt att det är inte någon skillnad en gång till så får vi verkligen se hur jävla blåst du är.
Man kan vilja göra något man inte gillar att göra för att vilja å gilla inte är samma sak å han skrev inte att han vill göra saker mot hennes vilja utan han gillar när hon inte gillar det. Mitt sista försök att förklara skillnaden mellan dessa två.
Jag vill gå ner på min tjej för att hon gillar det, men jag gillar det inte. Å uppenbarligen är vilja å gilla samma sak så jag vill inte gå ner på min tjej men jag vill det öhh
Citera
2016-02-26, 07:22
Medlem
Avva66s avatar
Citat:
Detta är en reaktion på den vidriga tråden "Varför njuter kvinnor av att bli våldtagna. Det är väl inte svårt att förstå?
Och det finns en jävla massa män som våldtar, inte bara psykiskt sjuka, och somliga njuter av det för att det ger maktkänsla, så trådrubriken är ju inte helt vansinnig, om än överdriven.
Ni feminister är ju fanimej korkade, begriper ni inte vare sej skoj, ironi, påhitt eller ren jävla lögn?

Förtappade stackars jävlar!
Citera
2016-02-26, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Här kan vi diskutera hur mycket män njuter av att våldta kvinnor.
Det verkar tillhöra ämnet feminism och jämställdhet så kör på.

Varför gillar män att våldta kvinnor och barn kan vi ju också tillägga?
och varför bryr sig samhällen i världen så lite om detta?

Har du funderat över vad i våldtäkten våldtäktsmannen finner så njutbart?
Citera
2016-02-26, 09:46
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Snälla säg att jag hittar på att du har sagt att det är inte någon skillnad en gång till så får vi verkligen se hur jävla blåst du är.
Man kan vilja göra något man inte gillar att göra för att vilja å gilla inte är samma sak å han skrev inte att han vill göra saker mot hennes vilja utan han gillar när hon inte gillar det. Mitt sista försök att förklara skillnaden mellan dessa två.
Jag vill gå ner på min tjej för att hon gillar det, men jag gillar det inte. Å uppenbarligen är vilja å gilla samma sak så jag vill inte gå ner på min tjej men jag vill det öhh
ne jag skrev inte det skrev "sett mkt sånna tendenser hos män" , så det var du som läste fel eller missuppfattade från början och svarade på ngt annat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in