2016-02-26, 09:46
Medlem
Wayaheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Hur menar du att moderna civilisationer har "kuvat" detta? Verkar ju försigå mer våldtäkter i moderna civilisationer än vad det gör hos hunther gatherers.
Å herre gud, här visar du verkligen hur jävla blåst och akterseglad du är!!! Finner inte ord! Det är tamejfan ingen ide att förklara för dig hur det ligger till, du skulle ändå inte förstå.
Citera
2016-02-26, 10:11
Medlem
CannonDorfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
vilken jävla lögn, du måste helt blåst som tror på det där

Från 2006 till 2011 så begicks samtliga överfallsvåldtäkter, med kända gärningsmän, i Oslo av invandrare:
http://www.svd.se/brottslighet-bland-invandrare-borde-oroa-alla-partier

Jag orkar inte rota mer men det ser, av förklarliga skäl, givetvis ungefär likadant ut även efterkommande år.
Citera
2016-02-26, 10:11
Medlem
SituationReports avatar
Passiv våldtäkt, där mannen är så jävla snygg att man bara måste sätta på honom! Det är vad det handlar om.

Aktiv våldtäkt är inte samma sak. Det är förmodligen kanske upphetsande för mannen att tillfälligt ta kontrollen över en kvinna och göra vad han vill med henne. Men när kvinnan inte själv gillar det är det som att äta glass utan glass.
Citera
2016-02-26, 10:34
Medlem
NoSafetyInNumberss avatar
Citat:
att det säkert inte stämmer. är det bara att alla ska hålla med varandra annars blir man mobbad

Alltså du är fan mäkta dum i huvudet!!
Du viftar alltså bort polisens uttalande med att; "Det säkert inte stämmer"!?
Är du feminist måhända?
Citera
2016-02-26, 13:04
Medlem
Koyaks avatar
Vissa män gillar att dominera.
Och det är skönt att knulla.

Där har du svaren
Citera
2016-02-26, 13:24
Medlem
Tja det finns ju studie som styrker att män tappar intresse när en kvinna gråter:
http://www.dailymail.co.uk/femail/article-1344750/No-tears-bedtime-Why-men-womens-tears-turn-off.html
Sen vet jag inte vars i sverige du anser att svenska män gillar att våldta - finns inget värre man kan göra i dagens samhälle, därav måste de placeras på fängelser separat tex.
Citera
2016-02-26, 13:26
Bannlyst
Tror det beror på primal instinkten. Mannen har haft en dominerande ställning så länge att det på ngt sätt finns inbäddat i vårt DNA. Det är mannen som inte hunnit att praktiskt anpassa sig till att vara civiliserad och jämställd, kanske för att vi är tröga eller för att det tar emot och det är svårt att ställa om till en värld vi delar med kvinnor, vi är vana att ha 1a platsen, om 200 år kanske vi inte har det. På samma sätt har flera kvinnor inte hunnit tvätta ur sitt inre offer.
Citera
2016-02-26, 14:44
Medlem
Citat:
vilken jävla lögn, du måste helt blåst som tror på det där

Citat:
Ursprungligen postat av DDD15
https://www.youtube.com/watch?v=fGDb5Nh3W_8

Ja, den som tror på polischefen MÅSTE vara blåst

Edit,
Om du inte gillar YT:
http://www.dagbladet.no/2009/04/15/nyheter/voldtekt/innenriks/5759702/

Vad ska du svara på detta?

Inte alls förmodligen.

Citat:
att det säkert inte stämmer. är det bara att alla ska hålla med varandra annars blir man mobbad
Har du nån utvecklingsstörning eller bara dyslexi? Skriva kan du i alla fall inte göra.

Hur fan kan man ha missat att icke-europeiska invandrare är överrepresenterade när det gäller överfallsvåldtäkter år 2016? Det har liksom ingenting med tyckande och ideologi att göra, det är helt enkelt fakta.

Sen är det såklart rent trams av att gemene man (invandrare som skandinav) njuter av att våldta som det påstås här och att gemene kvinna skulle njuta av att bli våldtagen.
Senast redigerad av Geigerzehler 2016-02-26 kl. 14:48.
Citera
2016-02-26, 14:58
Moderator
MrFishboys avatar
Påståendet är ju grundläggande för den här tidens feminism och lärs ut i de flesta sammanhang där feminister är representerade: https://www.youtube.com/watch?v=mJuJmFWkkAM

Att det är direkt felaktigt är inget som intresserar feministerna, de har en tro och vad man tror är ju viktigare än hur verkligheten ser ut.
Citera
2016-02-26, 16:21
Medlem
del
Senast redigerad av MrStreamer 2016-02-26 kl. 16:30.
Citera
2016-02-26, 17:23
Medlem
zupdawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ko12
E du helt dum i huvet eller? Så du menar att min flickvän våldtar mig när jag går ner på henne även fast jag inte gillar det men jag gör det för att hon tycker det är skönt?

Nej det gör dig bara till en efterbliven mes, E DU DUM ELLE?
Citera
2016-02-26, 17:40
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Har du nån utvecklingsstörning eller bara dyslexi? Skriva kan du i alla fall inte göra.

Hur fan kan man ha missat att icke-europeiska invandrare är överrepresenterade när det gäller överfallsvåldtäkter år 2016? Det har liksom ingenting med tyckande och ideologi att göra, det är helt enkelt fakta.

Sen är det såklart rent trams av att gemene man (invandrare som skandinav) njuter av att våldta som det påstås här och att gemene kvinna skulle njuta av att bli våldtagen.
nej var bara trött när jag skrev det. men det stämmer ju att inte alla överfallsvåldtäkter kan vara gjort av invandrare. sen har jag inte sagt att de inte kan vara överrepresenterade, det är du som läser saker som inte står.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in