2016-02-25, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Här kan vi diskutera hur mycket män njuter av att våldta kvinnor.
Det verkar tillhöra ämnet feminism och jämställdhet så kör på.

Varför gillar män att våldta kvinnor och barn kan vi ju också tillägga?
och varför bryr sig samhällen i världen så lite om detta?

Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Du borde ställa frågan på ett forum för blattar. Friska etniska vita njuter inte av att våldta!
hmmm hur ska vi göra för att effektivast lägga vi skulden på invandrare?
Citera
2016-02-25, 22:26
Medlem
Jumalautas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proxymania
hmmm hur ska vi göra för att effektivast lägga vi skulden på invandrare?
Konsultera statistiken?
Citera
2016-02-25, 22:42
Medlem
OntOmQs avatar
Jag tror inte alls att friska män njuter av att våldta eller vill våldta. Helt tvärt emot av TS insinuerar. Dock förefaller det finnas inlärt i vissa kulturer (läs ex. arab-muslimska och kriminella gäng) att det är ok att våldta icke muslimer eller de utanför ens klan. Sedan är våldtäckt ett gammalt sätt att föra psykologiskt krig som btyer ned motståndaren inifrån. Men då talar vi inte om ett gäng kåta pojkar/män som vill knulla utan rent våld där kvinnorna misshandlas fullständigt i underlivet (totalt vidrigt, vill knappt skriva om det).

Det finns dock en sak som känsliga mjukisar blandar ihop och det är att hårt sex med inslag av dominans kan missuppfattas som våldtäkt. Dessa har inget gemensamt. Men om två personer med vitt skilda uppfattningar om sex och därtill dålig personkemi sinsemellan råkar bli intima så kan det gå käpprätt åt helsike.

Fast flesta män gillar att dominera kvinnor sexuellt. I väldigt varierande grad. Från neutralt (dock ej att mannen domineras) till total underkastelse. Fast extremerna blir ofta märkliga, de män som vill att kvinnan ska vara totalt underkastad framstår närmast som impotenta.

För dig som inte vet så handlar dominant sex om att ge och ta energi. Inte våld!!

Sedan finns det många tjejer som har fantiserat om våldtäkt. Fast nästan alla inser att det är bäst om det stannar vid en fantasi. Möjligen att de försöker uppleva hårdare sex men en grupp män de själva väljer. Återigen är det stor skillnad på en sådan arrangerad träff och att mot sin vilja bli indragen i en buske en kall och regning natt av en psykiskt sjuk person.
Citera
2016-02-25, 22:43
Medlem
Citat:

100% av överfallsvåldtäkterna i Oslo begås av MENA-män.

Vad säger du om det?
Citera
2016-02-25, 22:43
Medlem
aldrigihelvetes avatar
Citat:

Tragiskt
Ännu en forumclown. Vi tittar lite på frågeställningen "hur mycket män NJUTER av att våldta kvinnor"
Hur fan ska vi normala män kunna veta hur mycket patetiska sopor som sysslar med våldtäkt njuter.
Det du ska fråga är ni som har våldtagit någon hur mycket njuter ni?
Det enda du vill är att provocera för att sedan sitta och flabba åt det fullskaliga rättshaveriet av fittstimmet när dom ska visa sin girlpower och spy galla över män

Det går utför med våra unis
Citera
2016-02-25, 22:46
Medlem
Citat:
Hur menar du att moderna civilisationer har "kuvat" detta? Verkar ju försigå mer våldtäkter i moderna civilisationer än vad det gör hos hunther gatherers.

Vad fan yrar du om?

Stäng av trollet mods.
Citera
2016-02-25, 22:46
Medlem
Avva66s avatar
Så, trollet är nöjd nu. Sluta posta dumskallar!
Citera
2016-02-25, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
det är ingen skillnad dumskalle
E du helt dum i huvet eller? Så du menar att min flickvän våldtar mig när jag går ner på henne även fast jag inte gillar det men jag gör det för att hon tycker det är skönt?
Citera
2016-02-25, 22:53
Medlem
Naknekejsarens avatar
Jag skulle säga att det inte är speciellt vackert vad urmänniskan höll på med, räder och våldtäkter och folkmord tycks vara naturligt för män i vår mest primitiva form.

Jag skulle dock tillägga att det är naturligt för män att resa sig över naturen, resa civilisation, lagar och uppfostran som lär rätt från fel. Patriarkatets mest civiliserade front är mannen som rest sig mot naturens kaos, och börjar skapa ideal kring den man som han vill bli, och inte blint lydande reptilhjärnans impulser.

Kort sagt; det är naturligt för mannen att resa sig mot sin egen natur, därmed har moderna civiliserade mannen skapat restriktioner till alla typer av impulsiva behov.

Att lära sig att läsa är inte naturligt, att begå folkmord är naturligt. Naturen är helt enkelt inte ett ideal, men den bör aldrig helt ignoreras.
Citera
2016-02-25, 22:57
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ko12
E du helt dum i huvet eller? Så du menar att min flickvän våldtar mig när jag går ner på henne även fast jag inte gillar det men jag gör det för att hon tycker det är skönt?
sluta fantisera ihop vad jag menar, nej det skrev jag inte
Citera
2016-02-25, 22:57
Medlem
Ziayas avatar
Jag tänker mig att det här är inlägget är en arg reaktion på den andra tråden, Kvinnor njuter av att våldtas, och hoppas jag, inte helt seriös.
Alla män njuter förstås inte av att våldta (liksom kvinnor inte njuter av att våldtas)

Men vi kan ju inte bortförklara att det finns många män som våldtar.
Vissa skiter i om det är en våldtäkt eller har en grisig inställning till sex och tjejer, så de kör på utan att bry sig om tjejens signaler.
Andra njuter av det för att de är, antingen äckliga svin, eller psykiskt störda
Och så ar vi alla de som utövar våldtäkten som ett maktmedel. Här finns också äckliga svin och psykiskt störda som kanske inte ens kan få upp den men våldtar ändå. Vi har även de som ritualiserar våldtäkt som straff i t ex krig.

Våldtäkt är troligtvis kulturellt betingat (låt oss alla hoppas det för ligger det i våra gener är varenda man en potentiell våldtäktsman och det kan jag ju inte tro).
Så alla män njuter inte av det men....
Senast redigerad av Ziaya 2016-02-25 kl. 23:01.
Citera
2016-02-25, 23:07
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ko12

Citat:
Ursprungligen postat av Avva66
Så, trollet är nöjd nu. Sluta posta dumskallar!

Citat:
Ursprungligen postat av aldrigihelvete
Tragiskt
Ännu en forumclown. Vi tittar lite på frågeställningen "hur mycket män NJUTER av att våldta kvinnor"
Hur fan ska vi normala män kunna veta hur mycket patetiska sopor som sysslar med våldtäkt njuter.
Det du ska fråga är ni som har våldtagit någon hur mycket njuter ni?
Det enda du vill är att provocera för att sedan sitta och flabba åt det fullskaliga rättshaveriet av fittstimmet när dom ska visa sin girlpower och spy galla över män

Det går utför med våra unis
Detta är en reaktion på den vidriga tråden "Varför njuter kvinnor av att bli våldtagna. Det är väl inte svårt att förstå?
Och det finns en jävla massa män som våldtar, inte bara psykiskt sjuka, och somliga njuter av det för att det ger maktkänsla, så trådrubriken är ju inte helt vansinnig, om än överdriven.
Senast redigerad av Ziaya 2016-02-25 kl. 23:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in