2018-03-29, 20:15
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Därför att det är skönt. Ungefär samma anledning till att kvinnor fantiserar om att våldtas?

Möjligen är det så.
Skönt?
Citera
2018-03-29, 20:30
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdjooooglE
A medvetslöshet håller jag med dig i. Där kan man inte säga eller göra något. Det fattar alla.

Jag talar om lägen där kvinnan faktiskt kan säga eller göra något. Vilket även berusade personer kan göra. Men hur mycket berusande är frågan?
Varför inleda sex med någon som inte sagt ett ord?
Citera
2018-03-29, 20:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove

Ok, du anser att stumma ej ska kunna inleda sex? ..eller varför inte två dykare som vill kunna vänslas lite mer avancerat under vattnet?

Du är en stumrasistfacist och dykarsexofob! Äckel.
Citera
2018-03-29, 20:37
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove

Allt som oftast sker kroppskontakten av att ord inte ens hinner nämnas innan både är på varandra för fulla muggar.
Citera
2018-03-29, 20:42
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Ok, du anser att stumma ej ska kunna inleda sex? ..eller varför inte två dykare som vill kunna vänslas lite mer avancerat under vattnet?

Du är en stumrasistfacist och dykarsexofob! Äckel.
Kränkt? Om någon inte kommunicerat en vilja att ligga så varför ligga? Det kan även stumma göra.
Citera
2018-03-29, 20:55
Medlem
shorty81s avatar
Det hoppas jag verkligen inte att dom gör en riktig man våldsförsig inte på nån.
Citera
2018-03-29, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdjooooglE
När man våldtar ingår sex. Vet du inte vad våldtäkt är?

Våldtäkt är inte sex. Om jag sparkar någon i ryggen så är det inte samma som massage och om jag slår någon i ansiktet så är det inte samma sak som en kärleksfull smekning. Kalla fan aldrig våldtäkt för sex.
Citera
2018-03-29, 22:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Krystalwhite
Våldtäkt är inte sex. Om jag sparkar någon i ryggen så är det inte samma som massage och om jag slår någon i ansiktet så är det inte samma sak som en kärleksfull smekning. Kalla fan aldrig våldtäkt för sex.

Du har fel och kommer med tramsiga analogier. Våldtäkt kan/är en form av sex. Syftet med sex är mix av genom och fortplantning. Att kramas är inte en förutsättning.
Citera
2018-03-29, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Du har fel och kommer med tramsiga analogier. Våldtäkt kan/är en form av sex. Syftet med sex är mix av genom och fortplantning. Att kramas är inte en förutsättning.

En våldtäkt är beskrivningen av ett sexuellt övergrepp där ena parten inte samtyckt. Sex är två människor som samtycker.

Du vet att män också blir våldtagna av män? Räknas det också in som fortplantning?
Senast redigerad av Krystalwhite 2018-03-29 kl. 22:19.
Citera
2018-03-29, 22:20
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
En våldtäkt är beskrivningen av ett sexuellt övergrepp där ena parten inte samtyckt. Sex är två människor som samtycker.

Du vet att män också blir våldtagna? Räknas det också in som fortplantning?
Där är en sexuell aspekt i våldtäkter för säkerligen handlar inte alla våldtäkter om makt. Tror du inte någon störd man som har svårigheter att charma omkull en kvinna till sängen våldtar pga av sexbrist?
Citera
2018-03-29, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Där är en sexuell aspekt i våldtäkter för säkerligen handlar inte alla våldtäkter om makt. Tror du inte någon störd man som har svårigheter att charma omkull en kvinna till sängen våldtar pga av sexbrist?

Sex beskriver ett händelseförlopp där två människor samtycker. Våldtäkt är inte två människor som samtycker och bör därför inte benämnas som sex just för att det beskriver ett felaktigt händelseförlopp.

Gå in till farbror janne på blåhuset och säg att du har haft sex respektive blivit våldtagen så ska du få se på två helt olika reaktioner.
Citera
2018-03-29, 22:52
Medlem
sealstrypers avatar
Citat:
Sex beskriver ett händelseförlopp där två människor samtycker. Våldtäkt är inte två människor som samtycker och bör därför inte benämnas som sex just för att det beskriver ett felaktigt händelseförlopp.

Gå in till farbror janne på blåhuset och säg att du har haft sex respektive blivit våldtagen så ska du få se på två helt olika reaktioner.

Inte om du är man och haft sex eller blivit våldtagen av en kvinna .

Då är reaktionen "grattis" i bägge fallen .......

https://www.youtube.com/watch?v=h7SpXGz-XOc
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in