2016-02-14, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trick821
Skulle jag kunna ta Nolvadex varje dag? Endast för att minska östrogen?

Tar/har aldrig tagit någonting för träningen. Känner bara att jag har lite mycket östrogen.

Berätta gärna för mig hur du "känner" det? Sjukt intressant!
Citera
2016-02-14, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gunnar.Hermansson
Berätta gärna för mig hur du "känner" det? Sjukt intressant!

Jag är lite "Bloated" och känner att jag börjar få ett uns gyno tillväxt. Går det att köra Nolvadex året runt?
Citera
2016-02-15, 02:50
Medlem
3dDiablos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trick821
Jag är lite "Bloated" och känner att jag börjar få ett uns gyno tillväxt. Går det att köra Nolvadex året runt?
Du kör alltså inget AAS och har inte gjort det?
Men du känner att du har högt östro för du känner dig bloated?
Gå till en läkare med problemen. Novladex är inget man självmedicinerar året om, läs biverkningarna.
Citera
2016-02-24, 21:26
Medlem
Pct på 4 piller Dianabol?

Tjena, jag köpte nyss alpha pharmas Anavar 10mg och har hunnit köra i 4 dagar. Grejen är den att jag vågar inte ta nåt mer då jag tror de är Dianabol eller nåt liknande (iaf inte anavar) så de jag undrar, om de är Dianabol måste jag köra ngn pct nu eller kommer jag återhämta mig någorlunda snabbt?
Citera
2016-02-24, 21:39
Medlem
C-3POs avatar
Vi testar ett annat forum.

Drogakuten --> Dopning och dopningspreparat
/Moderator
Citera
2016-02-24, 21:54
Medlem
Skatteskolks avatar
(FB) Piller/drog-identifiering

Börja med att identifiera tabletten. Det är iofs droger men värt att kolla upp.

Alternativt den här: (FB) Piller/drog-identifiering
Citera
2016-02-24, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skatteskolk
(FB) Piller/drog-identifiering

Börja med att identifiera tabletten. Det är iofs droger men värt att kolla upp.

Alternativt den här: (FB) Piller/drog-identifiering

Dom ser precis ut såhär, samma förpackning och allt.

https://www.google.se/search?q=anavar+10mg&biw=1920&bih=955&source=lnms& tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiuyOPmpJHLAhUsMZoKHVwDADM Q_AUIBigB#imgdii=paSkC5OdIZ-yrM%3A%3BpaSkC5OdIZ-yrM%3A%3Bchxhyk3 k59C44M%3A&imgrc=paSkC5OdIZ-yrM%3A

Vet att de inte är Anavar, så tillbaka till frågan! behövs PCT?
Citera
2016-02-24, 22:06
Medlem
Skatteskolks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scovados
Dom ser precis ut såhär, samma förpackning och allt.

https://www.google.se/search?q=anavar+10mg&biw=1920&bih=955&source=lnms& tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiuyOPmpJHLAhUsMZoKHVwDADM Q_AUIBigB#imgdii=paSkC5OdIZ-yrM%3A%3BpaSkC5OdIZ-yrM%3A%3Bchxhyk3 k59C44M%3A&imgrc=paSkC5OdIZ-yrM%3A

Vet att de inte är Anavar, så tillbaka till frågan! behövs PCT?

Det kan jag inte svara på men i väntan på att någon annan kan är det bra om du blir säker. För det är viss skillnad på Anavar och Dianbol. Finns kanske även annat att tänka på som kan ske.
Citera
2016-02-24, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skatteskolk
Det kan jag inte svara på men i väntan på att någon annan kan är det bra om du blir säker. För det är viss skillnad på Anavar och Dianbol. Finns kanske även annat att tänka på som kan ske.
Vill inte låta uppkäftig eller som att jag inte tar till mig av vad du säger... men alla kommer ju bara säga att de är Anavar, jag menar dom kan ju inte veta om labbet som skapade produkten har blandat ut de med nåt annat än vad dom påstår att det är.
Citera
2016-02-24, 22:27
Medlem
Skatteskolks avatar
Citat:
Vill inte låta uppkäftig eller som att jag inte tar till mig av vad du säger... men alla kommer ju bara säga att de är Anavar, jag menar dom kan ju inte veta om labbet som skapade produkten har blandat ut de med nåt annat än vad dom påstår att det är.

Då får du förklara vad du grundar din misstanke på och vad du har för tidigare erfarenheter av det här.

Spontant känns det som en väldigt kort "kur" men jag svarar inte på frågor vars ämnen jag inte behärskar. Jag försöker bara få dig att besvara de medicinskt adekvata frågorna du ändå kommer att få av de andra.

Vad har du för besvär just nu?
Citera
2016-02-24, 22:46
Medlem
Självklart var de inte menat att kuren skulle bli så kort (kanske inte framgick) Först och främst så känner jag mig mycket fylligare nu redan efter 4 dagar! ingen stor skillnad men de är något jag märkt iaf, plus att jag fått mycket mer pump helt plötsligt.

Om det nu var anavar så skulle jag väl ömöjligt kunna känna av dom här effekterna på bara 4 dagar.. speciellt på 10mg plus ett par finnar ovanför brösten och några i ansiktet.

En sak till, kan inte säga att jag är 100% säker eller om det bara är placebo men känns som att min vänstra nipple har blivit lite mera puffy, kan lika gärna vara att jag har levt på billys panpizza och öl under helgen då jag har varit i riksgränen med ett gäng kompisar.
Citera
2016-02-25, 00:47
Medlem
Citat:
Självklart var de inte menat att kuren skulle bli så kort (kanske inte framgick) Först och främst så känner jag mig mycket fylligare nu redan efter 4 dagar! ingen stor skillnad men de är något jag märkt iaf, plus att jag fått mycket mer pump helt plötsligt.

Om det nu var anavar så skulle jag väl ömöjligt kunna känna av dom här effekterna på bara 4 dagar.. speciellt på 10mg plus ett par finnar ovanför brösten och några i ansiktet.

En sak till, kan inte säga att jag är 100% säker eller om det bara är placebo men känns som att min vänstra nipple har blivit lite mera puffy, kan lika gärna vara att jag har levt på billys panpizza och öl under helgen då jag har varit i riksgränen med ett gäng kompisar.
Varför fan tar du på dina bröstvårtor från första början?
Skummis
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in