2015-12-31, 16:36
Medlem
En bra, snabb pct?

Någon som har erfarenheter med gonal F, bemfola? Trip?
Etc.
HCG kommer såklart köras.

Kan man köra clomid, provirion, Nolva alla 3 samtidigt inkl HCG o ev bemfola eller gonal.
Samt hur länge? Jag vet att man ska köra det som pct, 50 dagar osv.

Det jag funderar är, om man kan köra typ 50 dagar on, 30 off, 50 on etc. På de orala alltså.
Citera
2016-01-22, 03:47
Medlem
hej,

har kört testo e 625mg/e4d i 20w, tren hex 130mg e2d i 10w, dbol 40mg/50d.

nu har jag snart kört färdigt å planerar pct.

hur hade ni lagt upp pct? har nolva clomid, ska beställa hcg nu med.

mvh
Citera
2016-01-22, 21:19
Medlem
ojtbss avatar
Sista 4v av kuren kör du 750-1000 IE HCG eod.

Sen 3v efter sista sticket kan du trycka 100mg clomid och 20mg nolva vecka 1, 50mg clomid 20mg nolva vecka 2-3, 20mg nolva vecka 4.

Finns HG kvalité nolva och clomid att köpa. Av egen erfarenhet funkar Lepori HCG fint.
Citera
2016-02-06, 04:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ojtbs
Sista 4v av kuren kör du 750-1000 IE HCG eod.

Sen 3v efter sista sticket kan du trycka 100mg clomid och 20mg nolva vecka 1, 50mg clomid 20mg nolva vecka 2-3, 20mg nolva vecka 4.

Finns HG kvalité nolva och clomid att köpa. Av egen erfarenhet funkar Lepori HCG fint.

som en polare beskrev de som har mkt erfarenhet så sa han 500 enheter var 3e dag. Med start 2v innan kuren e slut, tills 2v efter kuravslut. I samma veva som jag slutar med hcgn kommer nolvan och clomiden in då. vet inte riktigt vem av er jag ska lyssna på, spelar de någon större roll för utfallet?
Citera
2016-02-06, 19:44
Medlem
Americuanas avatar
Tjena Flashback!
Jag har precis kommit igång med träningen igen, efter ett långt uppehåll.. Så nu vill jag tillbaka dit jag var för ett par år sedan.

Det är min första kur, så jag tänkte köra 14 veckor på Testo-E 250mg/e5d.

Men nu till den stora frågan, går det att köra med enbart hcg eller clomid efter avslutad kur? Har nämligen hört att hcg är onödigt på en så liten kur som 250mg.

Men jag vill få igång bollarna så fort som möjligt, räcker det kanske med clomid och strunta helt i hcg?

Alla tips är välkomna!

Tack på förhand
Americuana
Citera
2016-02-07, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Americuana
Tjena Flashback!
Men nu till den stora frågan, går det att köra med enbart hcg eller clomid efter avslutad kur? Har nämligen hört att hcg är onödigt på en så liten kur som 250mg.
Du ska inte köra hcg under PCT om det är det du frågar efter. Precis som du är jag väldigt oerfaren och har själv inte kört min första kur än. Hur som har jag fått svar på din fråga 5 gånger om, med allt jag läst. dvsa den som söker skall finna!
Citera
2016-02-08, 15:27
Medlem
När jag kör Nolva i PCT är jag betydligt kåtare och mår bättre än när jag inte gör det. Är det för att det ökar testot eller minskar östrot, eller både och? Trodde att det hjälpte att få igång egenproduktionen, men att det var på längre sikt.
Citera
2016-02-08, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjenareeeee
När jag kör Nolva i PCT är jag betydligt kåtare och mår bättre än när jag inte gör det. Är det för att det ökar testot eller minskar östrot, eller både och? Trodde att det hjälpte att få igång egenproduktionen, men att det var på längre sikt.

Nolvadex blockerar en viss mängd östrogen ifrån att binda till ett par specifika receptorer vilket sänker halten östrogen i blodet, hypofysen besvarar då med att producera mer testosteron eftersom att den inte vet om att du använder en medicin som blockerar en del östrogen ifrån att binda sig utan tror istället att det beror på att det finns för lite östrogen i kroppen. (Mer testosteron=mer östrogen) så fungerar hypofysen.
Citera
2016-02-12, 17:48
Medlem
Hej ni får ursäkta detta är nog den första gången jag kommenterar på fb och jag har inte orkat läsa igenom alla dessa 100+ sidor om ämnet men mitt fall är lite "speciellt" så jag tror inte frågan ställts innan.

Jag har på naturlig väg lite gyno/puffy nipples, men det är inte farligt alls, dock känner jag en klump bakom främst vänster bröstvårta. Nu går jag i tankarna på att genomföra min första kur.
Testo-E 500mg frontning 2 veckor och 250mg resterande 8veckor.
Mitt problem är då att eftersom jag redan har lite gyno så hinner jag inte märka om det börjar utvecklas under kur eller så är det helt enkelt försent då jag redan nu har och en liten ökning skulle innebära stor förändring för min del.

Som det står på första sidan kan man köra 10mg nolva under hela kuren för säkerhets skull, räcker det om man är känslig för gyno? eller bör ajg öka doseringen? ska jag sedan fortsätta med nolvan fram till och under PCT utan stopp?

övrig info för nyfikna:
Ålder 21-25
längd 190cm
vikt 100kg
gymmat i 5 år + 3 år kampsport
Känner att jag har nått min naturliga potential.
Citera
2016-02-12, 18:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FleXoMania
Som det står på första sidan kan man köra 10mg nolva under hela kuren för säkerhets skull, räcker det om man är känslig för gyno? eller bör ajg öka doseringen? ska jag sedan fortsätta med nolvan fram till och under PCT utan stopp?

Du bör köra 10mg varje dag kombinerat med arimidex/aromasin för att få full effekt.
Citera
2016-02-13, 13:37
Medlem
Okej tack så mycket för ett bra svar, känner mig säkrare nu
Citera
2016-02-14, 22:26
Medlem
Skulle jag kunna ta Nolvadex varje dag? Endast för att minska östrogen?

Tar/har aldrig tagit någonting för träningen. Känner bara att jag har lite mycket östrogen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in