2020-06-13, 10:11
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarDenStore2
Köper ni generiska nolvadex online? Kan man ens veta om det är tamoxifen i dessa generiska kopior eller om dom blåser en?

För övrigt undrar jag om nolvadex enbart blockerar östrogenreceptorerna i bröstkörtlarna eller östrogenet i kroppen. Har hört av vissa att nolvadex blockerar östrogenet och när man väl slutar kan östrogenet skjuta i höjden och orsaka mer gyno. Någon som kan dementera?

Tamoxifen är snorbilligt, det lönar sig inte att fejka.

Nolva sänker inte ditt östro, du får inte reboundeffekt.
Citera
2020-06-14, 10:35
Medlem
tänkte köra nolvadex efter avslutad kur av lgd-4033

ska jag vänta 2 veckor efter avslutad kur, eller kan jag börja direkt ?

sen en annan fråga; hur länge kan man köra nolva ? tänkte om man ville ligga på en högre testonivå en längre period, kan man köra nolva i flera månader t ex ?
o hur ser ens nivåer ut när man väl slutar ? återgår de till det normala, hamnar under det normala, eller ligger den kvar på en högre nivå ?
Citera
2020-06-15, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evolate

sen en annan fråga; hur länge kan man köra nolva ? tänkte om man ville ligga på en högre testonivå en längre period, kan man köra nolva i flera månader t ex ?
o hur ser ens nivåer ut när man väl slutar ? återgår de till det normala, hamnar under det normala, eller ligger den kvar på en högre nivå ?

ok ni kan ignorera den andra frågan, läste precis att långvarigt bruk orsakar accelererat åldrande, så där försvann den möjligheten =)
Citera
2020-06-15, 10:44
Medlem
fnyrrs avatar
Citat:

Vad är halveringstiden på lgd? Att du väntar med nolva/clomid efter en vanlig steroidkur är för att de olika estrarna skall hinna gå ur kroppen, normalt runt 3v. Lgd lär ha lämnat kroppen betydligt snabbare än så. Mao kan du köra direkt, om lgd inte har sjukt långt halveringstid.
Citera
2020-06-15, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fnyrr
Vad är halveringstiden på lgd? Att du väntar med nolva/clomid efter en vanlig steroidkur är för att de olika estrarna skall hinna gå ur kroppen, normalt runt 3v. Lgd lär ha lämnat kroppen betydligt snabbare än så. Mao kan du köra direkt, om lgd inte har sjukt långt halveringstid.

ah ok, halveringstid på 24-36 timmar, så jag kör på dir då.

ska man köra 40mg i två veckor, sen 20mg 2 veckor, som efter en vanlig stereoid kur, eller skiljer det sig här med ?
Citera
2020-06-15, 13:14
Medlem
fnyrrs avatar
Citat:
ah ok, halveringstid på 24-36 timmar, så jag kör på dir då.

ska man köra 40mg i två veckor, sen 20mg 2 veckor, som efter en vanlig stereoid kur, eller skiljer det sig här med ?

Jag har Aldrig kört en ren sarms kur men principen måste väl nästan vara den samma, troligen inte lika hårt nerstängande bara. Du kan köra 40 40 20 20 20 men skulle tro att 20 rakt igenom går det med.
Citera
2020-06-27, 01:50
Medlem
Ligger två veckor i min PCT har kört 40mg ED och trappat nu ner till 20mg ED dem två sista veckorna.

Min plan är 40/40/20/20 men har nu fått tag på Clomid. och tänkte köra 20mg Nolva ED+ 50mg Clomid EOD sista två veckorna av PCTn, är det vettigt att göra så?

Kuren jag körde var 320mg Testo E e5d & 0.25mg Adex under 12 veckor.
Citera
2020-06-27, 08:18
Medlem
fnyrrs avatar
Det kan du göra, clomid är bra för att komma igång. Själv får jag ögonsides på 50mg en längre tid, nöjer mig med 25. Du får pröva dig fram.
Citera
2020-07-21, 10:04
Medlem
woopie95s avatar
Tjenare har ett gäng Nolvadex 20mg som jag såg nu gick ut 2011. Vet ju att det är väldigt få piller som ”ändras” efter utgång. Vanligaste är väl att dem kanske avtar i styrka. Men frågan är bara tror ni dem är safe att ta? Det är enda alternativet jag har för tillfället och ska börja med pct inom några dagar
Citera
2020-07-22, 17:05
Medlem
Porrconny74s avatar
Usch fyfan vad dåligt man sover på nolvadex, restless legs och man bara ligger och vrider och vänder på sig hela tiden... Och så ska man orka träna samt jobba på sån extremt dålig sömn, hade det inte varit för min adhd medicin så hade PCT blivit riktigt tungt..

Citera
2020-07-27, 23:49
Medlem
Har kört en första kur Testo E (Blood Eagle) 350mg/ew (fördelat på två stick).
Fick rätt hård pip hela vägen och bestämde mig för att avsluta efter 6 veckor.

Vad rekommenderar ni för PCT?

Räcker det med Nolva eller ska man köra HCG också? Och vilka doser är rimliga?

Desstutom har jag blivit lite öm i bröstvårtorna och dom är typ alltid hårda. Känns som det är en liten knöl i bröstvårtan också.

Vädligt tacksam för svar!!
Senast redigerad av MRsmoegalot 2020-07-28 kl. 00:21.
Citera
2020-07-28, 09:25
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MRsmoegalot
Har kört en första kur Testo E (Blood Eagle) 350mg/ew (fördelat på två stick).
Fick rätt hård pip hela vägen och bestämde mig för att avsluta efter 6 veckor.

Vad rekommenderar ni för PCT?

Räcker det med Nolva eller ska man köra HCG också? Och vilka doser är rimliga?

Desstutom har jag blivit lite öm i bröstvårtorna och dom är typ alltid hårda. Känns som det är en liten knöl i bröstvårtan också.

Vädligt tacksam för svar!!

Endast 6 veckor? Ingen PCT. Absolut ingen HCG.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in