2016-02-22, 10:24
Medlem
iRoid @ HB fortfarande gröna?
2016-02-22, 19:30
Medlem
Rent allmänt, jag RÖDAR ALLA, PRECIS ALLA säljare som säljer fake/kopior Norditropin för 30 kr och under.
ALLA, som säljer "Norditropin" för 30 kr och under gör Det i full vetskap av att de blåser kunderna och att det inte under några omständigheter är äkta. Skäms!
Det är rätt många säljare, ingen nämnd, ingen glömd.

Ni är alla ett gäng scammers och dags att sluta tiga om det.
Bojkotta de råttor som försöker blåsa kunder på dyr växt.
Detta har pågått för länge!

Vänligen.
2016-02-22, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wakkawalla
Rent allmänt, jag RÖDAR ALLA, PRECIS ALLA säljare som säljer fake/kopior Norditropin för 30 kr och under.
ALLA, som säljer "Norditropin" för 30 kr och under gör Det i full vetskap av att de blåser kunderna och att det inte under några omständigheter är äkta. Skäms!
Det är rätt många säljare, ingen nämnd, ingen glömd.

Ni är alla ett gäng scammers och dags att sluta tiga om det.
Bojkotta de råttor som försöker blåsa kunder på dyr växt.
Detta har pågått för länge!

Vänligen.

Håller med! En shopp skulle möjligen få köpa för 30 pris i bästa fall, hur kan dom då sälja för samma pris?

Sedan dom som har recept på dem är en annan sak, men då är det begränsade mängder eftersom ingen får recept med oändliga mängder!

Enda sättet att få bra pris på äkta växt är om man känner nån med recept
2016-02-22, 21:26
Medlem
Vad har hänt med superman? Får ingen kontakt.
2016-02-22, 21:46
Medlem
apoteksboden.com ska vara tbx nu efter ett kortare uppehåll
2016-02-23, 14:52
Medlem
gröning till roidsupply. Dom har legat efter i leveranser efter att dom bytte ägare. Men dom håller vad dom lovar. Skickar även ut extra produkter till folk som har väntat länge.
2016-02-23, 18:59
Medlem
MaymuneNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaymuneN
Beställde stackers ifrån deff**ngen i början av förra veckan och som skickades i mitten av förra veckan. Dock ingenting mottaget ännu. Kan vara som så att leveransen "försvunnit". Återkommer vid ett senare lag med en uppdatering.
Fortfarande inget. Röd vid detta laget.
2016-02-23, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vivalaboeg
Vad har hänt med superman? Får ingen kontakt.

Fick svar idag efter 5-6 dagar, de har väntat på testo e och de skickar mina varor den här veckan. Väntar med spänning.
2016-02-23, 21:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BenzLife
Är Jelfa`s Omnadren tillbaka på marknaden någon som vet eller kört dom nyss.......körde dom 2ggr var perfekta för mig ang allt , men detta var ca 2-3 års sen.......sen var allt fejk

så tack för svar

Ser nu att A-grossisten har jelfas Omnadren inne ,någon som hunnit köra

tack för svar,,,,,,,,,,,,
2016-02-24, 00:52
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenzLife
Ser nu att A-grossisten har jelfas Omnadren inne ,någon som hunnit köra

tack för svar,,,,,,,,,,,,

Jelfa har inte tillverkat Omnadren på ett bra tag. Omnadren är precis som Sustanon snarare en benämning på den testomix som Omnadren och Sustanon är. Precis som att andra märken än Organon kan sälja sustanon.

Finns dock en kille som jag vet har bra Omnadren; Mshop.

Mvh,

-Alfred
2016-02-24, 00:54
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Gröning till Mshop

Grönare kille får man leta efter. Finns verkligen ett fåtal i denna bransch i dessa tider som jag litar på så mycket som Max.
Behöver väl egentligen inte nämna detta men paketet dök upp snabbt och EXTREMT proffsigt packat. Har fått en hel del fruktansvärt tvivelaktiga paketeringar i lådan de senaste åren så detta är en viktig punkt för mig och var en mkt skön leverans att få hem.
Oljorna (Pro Oils) kommer jag hoppa på om en vecka eller två då jag tömt ut nuvarande.

Återkommer med recensioner på EQ, primo och test prop.

Mvh,

-KarlAlfred
2016-02-24, 11:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Jelfa har inte tillverkat Omnadren på ett bra tag. Omnadren är precis som Sustanon snarare en benämning på den testomix som Omnadren och Sustanon är. Precis som att andra märken än Organon kan sälja sustanon.

Finns dock en kille som jag vet har bra Omnadren; Mshop.

Mvh,

-Alfred

tjena är det en shop eller it kran........tack för svar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in