Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-02-20, 12:36
  #121
Medlem
Någon som har erfarenhet av att köpa roaccutan (receptfritt ) .

Vill veta att jag får just roa o inget annat.

Nån som vet en bra shop?
Citera
2016-02-20, 12:56
  #122
Medlem
itworkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av INSIDER19399
Naaaaa, det är bara för "ärliga" Admin på HB rankat shoppen som [ELIT]
Och glöm inte att rödar ni Svea så är det falsk ryktesspridning enligt Admin på HB och ni riskerar bli bannade

Bojkotta HB är det enda sättet att bli av med skiten av SÅ MYCKET SCAMMERS SPONSRADE AV HB SOM DET KOMMIT PÅ SISTA TIDEN!!

Jag såg till att jag blev bannad för mig går inte att tysta eller köpa!

Var väl snarare att du uppenbarligen snackade skit om Hulkens T3?
Citera
2016-02-20, 13:43
  #123
Medlem
Tony_Tedeschis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itworks
Var väl snarare att du uppenbarligen snackade skit om Hulkens T3?

Så du menar att man ska vara tyst om man kör underdoserat/bunk prep? Insider hade test från vc som visade att det var skräp.
Citera
2016-02-20, 18:15
  #124
Medlem
Bumbisaftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itworks
Var väl snarare att du uppenbarligen snackade skit om Hulkens T3?


Var inte händelsen med hulks t3 ens som gjorde han blev bannad utan för att han visade att ytterligare en annan shoppa t3 var dåligt.

Handlar inte om att insider snackade skit ! Han hade som sagt klara bevis på sina t3/t4 tester från vc
Citera
2016-02-20, 23:46
  #125
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wcanka1
Någon som har erfarenhet av att köpa roaccutan (receptfritt ) .

Vill veta att jag får just roa o inget annat.

Nån som vet en bra shop?

Energetics, har tagit deras roa i 10 dar nu och fått ett mindre utbrott av finnar (vilket man får av roa) samt är jättetorr runt läpparna på 40mg ED.
Citera
2016-02-21, 00:01
  #126
Medlem
Xamples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModMerc
När kan man förvänta sig ett mail från apoteksboden efter order?
I början av nästa vecka om man ska tro på det svar jag fick i måndags.
Citera
2016-02-21, 13:23
  #127
Medlem
Arga.Apans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ModMerc
När kan man förvänta sig ett mail från apoteksboden efter order?
Jag fick supersnabb respons efter beställning och efter betalning sen är det knäpptyst därifrån och har inte sett röken av min beställning. Många som grönat på internet och IRL så vill inte vara den som är den men om jag inte får leveransen under nästa vecka alternativt någon sorts seriös respons är det en fet RÖDING från min sida.

Vi får se helt enkelt men det börjar bli dags för mig att göra inköp på annat håll...
Citera
2016-02-21, 13:26
  #128
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arga.Apan
Jag fick supersnabb respons efter beställning och efter betalning sen är det knäpptyst därifrån och har inte sett röken av min beställning. Många som grönat på internet och IRL så vill inte vara den som är den men om jag inte får leveransen under nästa vecka alternativt någon sorts seriös respons är det en fet RÖDING från min sida.

Vi får se helt enkelt men det börjar bli dags för mig att göra inköp på annat håll...

Dom har ju gått ut med att de har endel personliga saker att ta i tu med (ej polisen) och dessutom sagt att leveranser kommer bli försenade pga det. Så bara att avvakta så kommer du få dina saker.

Mvh
Citera
2016-02-21, 18:55
  #129
Medlem
Solid är gröna, bra kontakt och snabb leverans. Hoppas deras tbol är bra också! Tog mina första 3 stycken 20mg just! 60/50 är tanken som boost för Testo E 250mg från Superman som ska ha riktigt bra testo enligt tråden, beställer den här veckan.
Citera
2016-02-21, 19:57
  #130
Medlem
Såg att powernordic försvunnit från hb, någon som har info om detta?
Citera
2016-02-21, 20:50
  #131
Medlem
Khaams avatar
Ska få mina varor från svea i veckan.
Citera
2016-02-22, 10:04
  #132
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Khaam
Ska få mina varor från svea i veckan.

Ursäkta, men du tycker det tillför något att meddela att du ska få något framöver?
Nöj dig med att nämn när du fått något inte när du ska få i förväg.

Att det sedan är Svea visar väl att du inte tar träning och aas på allvar men det är onekligen ditt problem.

Finns så många bra säljare att det övergår mitt förstånd att vissa fortfarande kastar bort pengar på Svea.

Nåväl.

Trevlig måndag eller något.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback