2016-02-24, 12:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Jelfa har inte tillverkat Omnadren på ett bra tag. Omnadren är precis som Sustanon snarare en benämning på den testomix som Omnadren och Sustanon är. Precis som att andra märken än Organon kan sälja sustanon.

Finns dock en kille som jag vet har bra Omnadren; Mshop.

Mvh,

-Alfred

Tja så A-grossistens Omnadren är garanterat fejk då? även med rätt boxar o utgångs datum serie nr.
Vet att alla påstår att det e samma blend i systa men alltid tyck omna känns goare känner mig bättre...vet att dom bytt ut hexa i 1 av de 4 estrerna men här verkar det inte så..... samt kommer det ut en ny testo bandning med namnet omnadren fast inte jelfa som producerar.....forfarande bullshit tror ni, eller kan det vara på g igen ,från annat håll......systa gör det inte för mig bara

tacksam för alla som vet nåt
2016-02-24, 14:10
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BenzLife
Tja så A-grossistens Omnadren är garanterat fejk då? även med rätt boxar o utgångs datum serie nr.
Vet att alla påstår att det e samma blend i systa men alltid tyck omna känns goare känner mig bättre...vet att dom bytt ut hexa i 1 av de 4 estrerna men här verkar det inte så..... samt kommer det ut en ny testo bandning med namnet omnadren fast inte jelfa som producerar.....forfarande bullshit tror ni, eller kan det vara på g igen ,från annat håll......systa gör det inte för mig bara

tacksam för alla som vet nåt

Nej du verkar ha fått det lite om bakfoten men det som skiljer sustanon och omnadren är att omnadren innehåller caproate istället för decanoate. Att det skulle komponeras en ny testomix som skulle kallas Omnadren är således rätt märkligt.
Jag säger inte att det inte finns bra omnadren med bra tryck och god kvalitét, jag säger bara att Jelfa slutade tillverka omnadren (vilket är det varumärkesnamn som Jelfa tillverkade testomixen under) för x antal år sedan.

Mvh,

-Alfred
2016-02-24, 14:16
Bannlyst
Citat:
Nej du verkar ha fått det lite om bakfoten men det som skiljer sustanon och omnadren är att omnadren innehåller caproate istället för decanoate. Att det skulle komponeras en ny testomix som skulle kallas Omnadren är således rätt märkligt.
Jag säger inte att det inte finns bra omnadren med bra tryck och god kvalitét, jag säger bara att Jelfa slutade tillverka omnadren (vilket är det varumärkesnamn som Jelfa tillverkade testomixen under) för x antal år sedan.

Mvh,

-Alfred

tack då måste dessa fejk ,uppskattas......mena caproate förövrigt

Med vänlig hälsning

benz
2016-02-24, 14:20
Bannlyst
Citat:

Mvh,

-Alfred

Är det inte lite konstigt för alla i byggarvärlden måste ju veta att omnadren jelfa inte görs!? ändå säljs det nu......kan inte bli mycket pengar när alla seriösa vet att det e fejk ,bara en fundering

mvh
2016-02-24, 21:17
Medlem
cnbs avatar
Såg att ingen nämnt svenskcentralstimulans.com

Fick hem testo, tren, och mast p från dem. Dem hade inget vidare stort sortiment, men dem är gröna i alla fall
2016-02-25, 09:34
Medlem
Xamples avatar
AB hänger i en skör tråd...
Över 2 veckor sedan placerad order, ja dom har haft "personliga problem", men ska vara tillbaka nu, men har inte fått svar på mail på ett bra tag.
2016-02-25, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjenareeeee
iRoid @ HB fortfarande gröna?

Bump.
2016-02-25, 10:26
Medlem
Citat:

Mvh,

-Alfred

Jag läser på utländska brädor att omnadren tillverkades åtminstone så sent som förra året.
Tillverkas av pharmaswiss som köpte licensen av Jelfa.
Men det är säkert som du säger mycket fejk på marknaden.

Så vad,som verkligen gäller känns inte helt glasklart.

Vänligen.
Senast redigerad av wakkawalla 2016-02-25 kl. 10:30.
2016-02-25, 10:39
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wakkawalla
Jag läser på utländska brädor att omnadren tillverkades åtminstone så sent som förra året.
Tillverkas av pharmaswiss som köpte licensen av Jelfa.
Men det är säkert som du säger mycket fejk på marknaden.

Så vad,som verkligen gäller känns inte helt glasklart.

Vänligen.

Helt möjligt att ett annat bolag köpt licensen på omnadren, men att det finns Jelfa Omnadren från ett annat bolag än Jelfa känns ju. Ja. Inte trovärdigt.
Men det spelar ju egentligen ingen roll. Om det är bra omnadren så är det bra omnadren, det är ju blandningen av estrar man vill åt, inte själva märket.

Mvh
2016-02-25, 12:45
Medlem
Citat:
Helt möjligt att ett annat bolag köpt licensen på omnadren, men att det finns Jelfa Omnadren från ett annat bolag än Jelfa känns ju. Ja. Inte trovärdigt.
Men det spelar ju egentligen ingen roll. Om det är bra omnadren så är det bra omnadren, det är ju blandningen av estrar man vill åt, inte själva märket.

Mvh

Jo, jag ska kolla med en säljare som jag vill tro är seriös, Maxproshop som även du känner till om hans omnadren är Jelfa eller annat.

Hoppas det inte är Jelfa då, för det framstår ju som mindre seriöst.

Vänligen.
2016-02-25, 13:57
Medlem
Walvaters avatar
Någon som känner till någon grön shop där man ej behöver använda countermail?
2016-02-25, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Walvater
Någon som känner till någon grön shop där man ej behöver använda countermail?

Superman.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in