Citat:
Ursprungligen postat av
kallingar
Har du någon källa som styrker att det inte går så dåligt för gammelmedia?
Aftonbladet, svenskan, dn, svd, sydsvenskan-hd och även skuldtyngda svampen har ju presenterat svarta siffror.
Det har postats tidigare i tråden, om du orkar läsa lite bakåt.