2016-02-12, 07:52
Medlem
Cirkulerar det några skumma kryssar nu för tiden?
En gammal bekant sa dom såg ut exat som med brytskåran ,men på framsidan stod Roche i en båge längst upp och 2 var i en ring samt dom dom prickarna brevid fattades.
Smulades snabbt och ej mycket mint smak men 2st däckade honom så verkar ju ändå funka. Har någon varit med om detta? Eller vad det kan vara för några?
Senast redigerad av Pojken1987 2016-02-12 kl. 08:08.
Citera
2016-02-12, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pojkhelvete
2mg ikto under tiden jag jobbat idag, kände absolut ingen ångest lindring..

Första gången du tog Ikto lr? Jag själv får en riktigt bra ångestlindring på 2mg ikto. Tråkigt att du själv inte fick det. Men hört fler som inte får det på ikto. Väldigt individuellt det där. Personligen tycker jag ikto är en grym medicin. Tar bort min ångest, gör mig avslappnad, lugn, inte trött heller utan får lite energi också, en ultimat benzo i mina ögon. Du kanske borde testa Stesolid istället lr Xanor?
Citera
2016-02-12, 22:15
Medlem
pojkhelvetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnnyrabbithole
Första gången du tog Ikto lr? Jag själv får en riktigt bra ångestlindring på 2mg ikto. Tråkigt att du själv inte fick det. Men hört fler som inte får det på ikto. Väldigt individuellt det där. Personligen tycker jag ikto är en grym medicin. Tar bort min ångest, gör mig avslappnad, lugn, inte trött heller utan får lite energi också, en ultimat benzo i mina ögon. Du kanske borde testa Stesolid istället lr Xanor?
Ja, jag testade xanor innan men kände inget där heller
Flera på jobbet undrade framför jag mumlade när jag prata så antar att det var ikton, så något gjorde den ju. Men inget emot min ångest. Jag ska testa Stesolid samt Temesta innan jag ger upp benzon.
Citera
2016-02-15, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Hur intar ni er ikto? Jag brukar smälta under tungan för jag gillar smaken samt att det känns som det slår på lite snabbare under tungan än oralt.

Japp, den ska smältas under tungan, har som en halvgod smak
Citera
2016-02-15, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pojkhelvete
Ja, jag testade xanor innan men kände inget där heller
Flera på jobbet undrade framför jag mumlade när jag prata så antar att det var ikton, så något gjorde den ju. Men inget emot min ångest. Jag ska testa Stesolid samt Temesta innan jag ger upp benzon.

Vid svår ångest kan du behöva gå till doktorn och få Sobril utskrivet i hög dos eller Propavan. Propavan kommer absolut att göra dig till en robot.

Jag har lätt ångest och klarar mig på 1/4 Ikto. Kombinerar ibland med någon lugnnade jävla allergimedicin också (attarax), men den blir man väldigt trött av precis som man blir av Propavan, tycker dock att liiiite attarax faktiskt boostar Ikton.
Citera
2016-02-16, 08:46
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Potifar2
Japp, den ska smältas under tungan, har som en halvgod smak

Tycker ikto är den ända benson som smakar gott i alla fall. Xanor smakar brutalt beskt jämfört. Xanoren tar jag dock oralt för jag orkar inte känna den smaken.
Citera
2016-02-17, 19:28
Medlem
Klonopin är som en smälttablett i munnen.
Citera
2016-02-17, 19:34
Medlem
oldeubois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Potifar2
Vid svår ångest kan du behöva gå till doktorn och få Sobril utskrivet i hög dos eller Propavan. Propavan kommer absolut att göra dig till en robot.

Jag har lätt ångest och klarar mig på 1/4 Ikto. Kombinerar ibland med någon lugnnade jävla allergimedicin också (attarax), men den blir man väldigt trött av precis som man blir av Propavan, tycker dock att liiiite attarax faktiskt boostar Ikton.
Både Propavan och Atarax är ju riktigt skräp.
Citera
2016-02-18, 16:51
Medlem
Fried81s avatar
Jag handlade tabletter som verkar vara förfalskade Roche 2 mg. Den har en krysskåra på ena sidan, men på andra sidan finns bara en ganska liten tvåa präglad. Känner nån till dessa? Är det ens samma verksamma substans i?
Citera
2016-02-18, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fried81
Jag handlade tabletter som verkar vara förfalskade Roche 2 mg. Den har en krysskåra på ena sidan, men på andra sidan finns bara en ganska liten tvåa präglad. Känner nån till dessa? Är det ens samma verksamma substans i?

Om det är från FS, nämn vilken säljare.
Svårt att säga...
Senast redigerad av Numm3r3 2016-02-18 kl. 19:53.
Citera
2016-02-18, 21:25
Medlem
Fried81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Numm3r3
Om det är från FS, nämn vilken säljare.
Svårt att säga...

Jag handlade dem på gatan av en ganska flyktigt bekant kille. Jag påtalade att det inte kunde röra sig om riktiga och det förnekade han inte. Han sa däremot att det ska vara 2 mg Clonazepam i varje. Fick intrycket att han själv åt dem mycket.
Citera
2016-02-21, 09:38
Medlem
Fried81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fried81
Jag handlade dem på gatan av en ganska flyktigt bekant kille. Jag påtalade att det inte kunde röra sig om riktiga och det förnekade han inte. Han sa däremot att det ska vara 2 mg Clonazepam i varje. Fick intrycket att han själv åt dem mycket.

Den sticka jag fick kissa på hade en särskild ruta för just clonazepam. Jag var negativ på övrig benso men var positiv på clonazepam. Så även om det var fejktabletter innehöll de i alla fall rätt substans. Styrka är däremot svårare att uttala sig om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in