2016-02-03, 00:47
Medlem
Käkar Venlafaxin/Efexor på morgnarna, och tar 1-4 imovane lr stilnoct på natten. Och kanske en 2 mg Ikto på dagen, och en nån timma innna jag går och lägger mig. Läst att man bör vara försiktig med ikto om man är deprimerad/äter anti-depp? Varför? Nån påstod också att om man tagit ikto så har imovane mindre effekt.
Citera
2016-02-03, 00:55
Medlem
Kajahs avatar
Käkar sällan benzo, men detta är min favorit by far. Xanor tuppar jag bara av av och reste känns meningslösa. Temesta har hjälpt mig en gång men har för få erfarenheter för tt yttra mig om saken.
Citera
2016-02-03, 01:15
Medlem
sveningmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kajah
Käkar sällan benzo, men detta är min favorit by far. Xanor tuppar jag bara av av och reste känns meningslösa. Temesta har hjälpt mig en gång men har för få erfarenheter för tt yttra mig om saken.

Ja helt klart min favorit också bland de vanliga benzon, xanor tuppar jag också bara av får ingen annan effekt alls än blir stort trött.
Citera
2016-02-06, 01:52
Medlem
Jango-fetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stimper
aah som jag då tyrckte i mig 25mg igår o blev knappt flöddrig

Haha säkert. Har du mycket erfarenhet av benzo sen innan. Du skriver precis som att du är på benzo haha. Ibland när man käkat flödder så vet man inte om det förrän man blivit nykter.
Citera
2016-02-06, 23:03
Medlem
tycket min balans är åt helvette fel
har käkat kanske 10-20 st i några dagar och idag tog jaf bara 1.5tab på morronen och 1,5tab op kvällen ändå va min balans heelt fucked
Citera
2016-02-07, 02:25
Medlem
Gabrielswes avatar
Citat:
har käkat kanske 10-20 st i några dagar och idag tog jaf bara 1.5tab på morronen och 1,5tab op kvällen ändå va min balans heelt fucked

Ja, du är fucked!
Citera
2016-02-07, 12:12
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:

Du är benzad så det heter duga med tanke på hur du skriver dina inlägg Njut av det istället för att känna efter så mycket. Just go whit the flow.
Citera
2016-02-07, 12:14
Medlem
Redlinezs avatar
Hur intar ni er ikto? Jag brukar smälta under tungan för jag gillar smaken samt att det känns som det slår på lite snabbare under tungan än oralt.
Citera
2016-02-09, 15:48
Medlem
pojkhelvetes avatar
Tog precis min 2mg första ikto! Hoppas detta biter bättre på ångesten än Xanor, men tveksamt. Får vänta och se!
Citera
2016-02-09, 16:01
Medlem
Petruccianis avatar
Lite små funderingar till er som lagt ner/håller på att lägga ner Iktobruket; jag har trappat ner till 0,5mg/dag nu och tänkte klippa snart.

Är det att rekommendera att trappa ner ännu mindre, försöka ta ännu mindre? skippar en dag ibland också och märker ingen större skillnad p.ga. halveringstiden men efter 2-3 dagar utan börjar jag känna klassiska at-symptom... när och hur klippte ni som lyckats bli rena? fattar att det är individuellt men jag har ett rätt krävande jobb och funkar inte att sitta med nån större AT direkt... så så "mjukt" som möjligt utan att dra ut på det i absurdum. Borde skaffa stess kanske?

Det är ju ändå en relativt liten dos men kanske påverkar mer än man tror. Kanske hör till saken att jag ätit Ikto i stort sett dagligen under fem års tid, merparten 2mg/dag.
Citera
2016-02-10, 00:27
Medlem
Brukar köra 1-2mg Ikto dagen innan jag ska ta koks. Dvs på kvällen.

Slog mig nu att det kanske tar ut en del av kolans effekt?

TYcker mig få bra effekt ändå men, slog mig som sagt först nu att de tkanske påverkar negativt?
Å andra sidan tar jag ju det för att jag blir mer soft med benzo + alkohol o sen kolan för att "runda av det"

Vad säger ni benzo experter?
Citera
2016-02-10, 16:10
Medlem
pojkhelvetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pojkhelvete
Tog precis min 2mg första ikto! Hoppas detta biter bättre på ångesten än Xanor, men tveksamt. Får vänta och se!
2mg ikto under tiden jag jobbat idag, kände absolut ingen ångest lindring..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in