Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2016-02-20, 05:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thedarkenemy
Fast, nej. Tjejer går efter vad de själva tycker är snyggt. Utseende är objektivt.
Nej, kvinnor vet inte vad dem vill ha oftast så de följer strömmen.
Citera
2016-02-20, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IntellectIdiot

Ja det är ju det jag säger, att svenska kvinnor speciellt enbart går efter vad samhället & vänner tycker är snyggt. Dom kanske skulle kunna attraheras av en smal kille eller en fet , men eftersom dom inte vill "skämmas" inför sina vänner så jagar alla snygga tränade atletiska killar med ett snyggt yttre och ett "ok" inre. För bara 20-30 år sedan var det tvärtom.
Citera
2016-02-20, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IntellectIdiot

Nej, du har fel.
Citera
2016-02-20, 14:33
Medlem
Milford.Cubicles avatar
tänker inte med fittan. men tänker väl att det är en del av mig. tänker inte att det är något som ett jävla missfoster kan komma och bestämma om jag ska ha eller inte.
Citera
2016-02-20, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milford.Cubicle
tänker inte med fittan. men tänker väl att det är en del av mig. tänker inte att det är något som ett jävla missfoster kan komma och bestämma om jag ska ha eller inte.

Så du menar att när du ser en snygg tränad solbränd kille som du tycker är sjukt het att du inte tänker att du skulle vilja att han knullade dig, och så fort du börjar fantisera med hjärnan om detta så tar du förmodligen och flirtar lite extra eller gör saker för att fånga hans uppmärksamhet mer än vad du hade gjort annars. det är väll mänskligt, det jag menar är att ni tjejer ofta låter fittan styra mer när det kommer till just den typen av killar, medans "vanliga" killar så tänker ni mer logiskt och sorterar bort dom betydligt oftare om de inte har andra tillgångar som: status, poppis, pengar, stor kuk o.s.v.
Citera
2016-02-20, 15:57
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustHate
Har hört detta tidigare att under menstruation och ägglossning så är kvinnor MYCKET mer kåta och då oftast på ALFA hanar, alltså muskulösa stora starka dominanta män. Detta finns det studier om också om jag inte minns fel. Det är något med att fortplantningen att reproducera sin avkomma är starkare och då vill man att pappan ska vara denna typ av män.

Men jag tror oavsett att kvinnor tänker mer med fittan än män tänker med kuken. MEN till kvinnans "försvar" så har jag en känsla av att fittan är ihopkopplad med deras känslor eftersom de flesta tjejer enbart knullar med denna typ av man om hon ser potentiella egenskaper av andra karaktärer. Alltså han kan vara en bra : pappa, pojkvän, fina ögon, stor kuk, m.m.

Medans en kille oftare kan enbart se en fitta för en fitta och skita helt i allt runt omkring så länge kuken får pumpa fittan.

Tja, det kanske finns något i det. Men vi är ju också moderna människor och gör val. Du menar att kvinnan också använder hjärnan och hjärtat i högre grad än männen som ser vandrande hål?
Man gör ju inte direkt verklighet av allt man tänker. Jag kan ha extremt snuskiga tankar om män men de håller jag ju i shack, för det mesta.
Citera
2025-09-21, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tibetanleguan
Tycker tjejer mer verkar tänka med röven. Kolla bara hur de röstar eller hur de ser på hur manbör spendera pengar...

De tränar rumpan mycket i alla fall. Kanske mer än de tränar hjärnan. Du har säkert också sett bilderna från gymmet de lagt upp.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in