• 1
  • 2
2016-02-17, 00:29
Medlem
Det känns som att nu förtiden tänker tjejer mer med fittan än vi killar tänker med kuken.
Självklart kan man inte dra alla över samma kant, men nu pratar jag om majoriteten. Så det behöver inte komma någon "bror duktig" och påpeka detta!

O man kollar på dejtingsajter, krogen och andra forum där människor träffas så känns det som det är mer vanligt att tjejerna tänker med fittan. Kolla t.ex.. Badoo.
De killar som bara har bilder på sina tränade kroppar och ingen profiltext får massor med meddelanden medans en kille som skriver en bra text med "ok" utseende knappt får några.

Finns andra exempel med, min teori är att tjejer är mer KÅTA och ytliga idag än vad som var ok tidigare eftersom då blev stämplade. Efter program som PH och liknande så pratar varenda tjej om att ligga, knulla m.m.

Är det så att dom bara använder fittan för att få en dom vill ha?
Eller är det så att dom bara vill knulla med vissa typer av killar?

självklart kan man säga att alla gillar olika, MEN det är fortfarande så att stereotypen av killar som anses SNYGGA av majoriteten ofta ser jävligt bra ut och är väldigt tränade och snygga ansikten.
Citera
2016-02-17, 00:34
Bannlyst
Tycker tjejer mer verkar tänka med röven. Kolla bara hur de röstar eller hur de ser på hur manbör spendera pengar...
Citera
2016-02-17, 00:59
Medlem
Xer0s avatar
Deras intressegrad beror på hur lik du är deras favorit kändis eller deras ex-pojkvän.

Man blir överraskad av att man helt plötsligt är intressant för en viss tjej bara för att man liknar Andy Dwyer, när ingen annan bryr sig.

Man får en massa automatiska attribut tilldelade till sig, som t.ex. "rolig" eller "smart", bara för att man ser ut på ett visst sätt.
Citera
2016-02-17, 01:56
Medlem
Drinkycrows avatar
Anledningen tjejer skriver mindre är ju för att de inte behöver skriva så mycket i och med könsfördelningen på dessa sidor. Att man skrivit en lång profiltext eller dyl betyder ju inte att de inte är ute efter sex.

Jag tycker kvinnor kan vara mer sexuellt och känslomässigt styrda ibland, men när vi tar uttrycket tänka med kuken så handlar det ju mer om att många killar kan tänka sig att knulla nästan vem som helst. Jag menar män är inte kåtare bara för att de kan tänka sig att ha sex med främlingar till större grad.

Sen är det väl bra att kvinnor mer och mer äger sin sexualitet och lever ut den. Det är ju inte riktigt samma sak som att "tänka med fittan".

Din trådstart kändes jävligt osammanhängande och bitter. Men rubriken väckte intresse. Jag upplever att många tjejer tänker med fittan på det sätt att de lätt blir kära bara man har bra sex. Varje gång en kk blir kär i mig eller vill bli min flickvän känns det som om hon tänker med fittan. Men så länge sexet är bra gör det inget att jag är en alkoholiserad, bipolär knarklangare eller vad som. Till och med när jag varit hemlös och haft inget gemensamt med människan förutom att vi ligger-

Men snubbar gör exakt samma sak.
Citera
2016-02-17, 02:01
Medlem
Japp det gör de, det har de gjort länge och "inte bara idag". Sen att de förnekar det är ju en annan sak, de har jobbat hårt för att dölja detta faktum.
Citera
2016-02-17, 02:54
Medlem
JustHates avatar
Klart dom tänker med fittan, det är en ren lögn att påstå något annat.
Visst att vi tänker med kuken ibland, men tjejer är värre när det kommer till detta. Om man kunde få känna mellan benen på 100 tjejer som var på ett gym så kan jag LOVA att majoriteten av dom är våta och fuktiga i fittan och det beror inte på svett från träningen utan allt suktande ögongodis som dom sedan går hem och pullar till.
Citera
2016-02-17, 07:52
Medlem
missmones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xer0
Deras intressegrad beror på hur lik du är deras favorit kändis eller deras ex-pojkvän.

Man blir överraskad av att man helt plötsligt är intressant för en viss tjej bara för att man liknar Andy Dwyer, när ingen annan bryr sig.

Man får en massa automatiska attribut tilldelade till sig, som t.ex. "rolig" eller "smart", bara för att man ser ut på ett visst sätt.

Just det där du skriver om man är lik en kändis är spot on. Är du lik någon som är populär och känd så har du mycket gratis. Kan inte minnas att jag känner någon kille som bara raggar på en tjej för att hon är lik en kändis. Kvinnor är extremt ytliga.
Citera
2016-02-17, 08:23
Medlem
Javalangs avatar
Om tjejer vågar visa mer idag när de är kåta är det väl bara bra. Viktoriansk sexualmoral har aldrig fört något gott med sig. Mer sex åt folket.
Citera
2016-02-17, 08:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Javalang
Om tjejer vågar visa mer idag när de är kåta är det väl bara bra. Viktoriansk sexualmoral har aldrig fört något gott med sig. Mer sex åt folket.

Kvinnor är inte programmerade genetiskt att vilja reproducera liksom män. Det finns ingen pondus eller något attraktivt i att tjejer ligger runt....
Citera
2016-02-17, 08:48
Medlem
Buffymyloves avatar
Ur en kvinnas perspektiv: gissar att tänka med könet är mer varierat hos kvinnor än hos män. Om nu tänka med fittan är att låta den fatta beslut åt en...
Vi har vår menstruationscykel och jag upplever iallafall att det påverkar hur jag tittar på män, vissa dagar reagerar man knappt på killen i vit t-shirt , snickarbyxor, och ådriga underarmar som lagar larmet på jobbet. En annan dag sitter man och sneglar och tänker oheliga tankar om densamme.
Citera
2016-02-17, 09:28
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tibetanleguan
Kvinnor är inte programmerade genetiskt att vilja reproducera liksom män. Det finns ingen pondus eller något attraktivt i att tjejer ligger runt....

Du menar att det omöjliggör kvinnors tänkande med fittan?
Citera
2016-02-17, 09:34
Bannlyst
Fattar själv inte vitsen med profiltexter. De avslöjar ju bara hur lika tråkiga och ointressanta som alla människor är. Bättre att träffas och börja lära känna varandra. Blir mer spännande då.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in