Citat:
Ursprungligen postat av
Fredde112
Det känns som att nu förtiden tänker tjejer mer med fittan än vi killar tänker med kuken.
Självklart kan man inte dra alla över samma kant, men nu pratar jag om majoriteten. Så det behöver inte komma någon "bror duktig" och påpeka detta!
O man kollar på dejtingsajter, krogen och andra forum där människor träffas så känns det som det är mer vanligt att tjejerna tänker med fittan. Kolla t.ex.. Badoo.
De killar som bara har bilder på sina tränade kroppar och ingen profiltext får massor med meddelanden medans en kille som skriver en bra text med "ok" utseende knappt får några.
Finns andra exempel med, min teori är att tjejer är mer KÅTA och ytliga idag än vad som var ok tidigare eftersom då blev stämplade. Efter program som PH och liknande så pratar varenda tjej om att ligga, knulla m.m.
Är det så att dom bara använder fittan för att få en dom vill ha?
Eller är det så att dom bara vill knulla med vissa typer av killar?
självklart kan man säga att alla gillar olika, MEN det är fortfarande så att stereotypen av killar som anses SNYGGA av majoriteten ofta ser jävligt bra ut och är väldigt tränade och snygga ansikten.
Tjejer tänker meed fittan/munnen och rövhålet när killen är minst 4 poäng högre än henne i utseende, social status osv.
Killar tänker med kuken.....nästan allid, så länge tjejen inte är dirkt avstötande.
Vems fel är detta? Primärt killarnas som nöjer sig med tjejer som är fulare än de själva och därmed får tjeeejer storhetsvaansinne och får alldeles för överdriven självbild. Sekundärt samhället som har lärt killarna att acceptera alla tjejer oavsett brister, bagage eller attityd.
Tjejernaa njuter av detta till max. Skulle jag också ha gjort! Det bästa man som kille kan göra är att totalt ignorera tjejer som seer högst alldagliga ut (med smink), allra helst de snygga tjejerna också.
Då kommer tjejerna ner tiill marken igen, tro mig.