Citat:
Ursprungligen postat av
B0mb8
Hej!
Beställde från fasttech i förrgår, blev bland annat en koopor plus och några RDA's
Dock blandade jag produkter i lager med produkter som det stod "ships in 7 days" etc. Läste en tråd om fasttech, där någon skrev att man inte riktigt kan lita på antalet dagar det står. Alltså ex vis "ships in 5 days"
Tydligen kan det dröja uppemot 2-3 veckor innan de ens skickar det

Vad är era erfarenheter?
Mvh
Min erfarenhet är att de brukar hålla antalet dagar rätt bra, men vissa produkter tar en jävla tid att frakta, särskilt batterier ibland. Fast ibland tycker jag att ordern har statusen som motsvarar "elektronisk förhandsinformation mottagen" lite väl länge, det känns lite lurigt.
Jag gjorde själv nyligen samma tabbe att beställa vissa grejer som "ships next day" och några som "ships in 7 days", så alltihopa dröjer.
Citat:
Ursprungligen postat av
Real1Sama
Jakten på att slippa köpa cigg hela tiden och bli totalt ruinerad hela tiden har lett mig till att skaffa e-cigg och sluta köpa vanliga cigg helt och hållet. Kommer spara en jäääävla massa stålar på lång sikt.
Köpte den här:
http://www.electrocigarette.se/nyhet...filtercigarett
Billigt som fan ju, och med sju patroner att röka upp. Känns som en bra deal, men jag vet inte mycket om e-cigg egentligen.
Är det ett bra ställe att börja på? Dumt av mig att fråga
efter jag redan beställt...
Men det verkar bra!
Ingen höjdare tyvärr, cigalikes är inte lika bra och som e-cigg man själv fyller med vätska.
Men så är det i början, man snålar lite och efter ett tag uppgraderar man till bättre.
Jag borde t.ex ha satsat på mitt nuvarande setup direkt rent ekonomiskt, men då hade jag kanske blivit avskräckt av startkostaden fast det skulle bli billigare i längden.
Det där kan dock funka för dig i början. Var envis och konsekvent, puffa på tills du känner dig nöjd/tillfredsställd eller får nikokick och verkligen inte vill (kan) röka en riktig cigg.
Du kanske känner att ditt nikotinberoende ökar en aning nu när ciggen inte tar slut som riktiga cigg gör, men oroa dig inte för det, du lär dra ner på nikotinet senare när du kommit in i det.
Mitt mål är att förr eller senare vejpa nikotinfritt, men jag stressar inte dit.