Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2016-02-19, 20:49
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrsoulstar11
Till er som tycker om intro-låten som spelas innan Trumps tal:
https://www.youtube.com/watch?v=ZVjgz9myypM

Musiken är uppenbart inlagd, alltså inte live.

Kör han inte The Beatles Revolution längre?
2016-02-19, 20:50
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santacl
Det är väl två rallys till ikväll/inatt ?

Länkar?

Detta vi nyss såg var ju tydligen på förmiddagen.
2016-02-19, 20:52
Medlem
santacls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Y2W
Länkar?

Detta vi nyss såg var ju tydligen på förmiddagen.

Jag trodde det skulle bli en här

https://www.youtube.com/watch?v=O-cfND5yhTg

LIVE Stream: Donald Trump Live Campaign Rally in Pawleys Island, South Carolina (02-19-'16)

Aja sak samma, dom visar just nu massa klipp från gamla rallys, det är komedi på hög nivå när han kör över andra kandidater.

:edit nu är det live
Senast redigerad av santacl 2016-02-19 kl. 21:06.
2016-02-19, 21:16
Medlem
santacls avatar
Han går in hårt på Cruz nu, sista 3 rallyn är han på han som en blodigel.
2016-02-19, 21:27
Bannlyst
Tydligen så lugnade det ned sig efter gårdagens inledande meningsskiljaktigheter mellan påven och Donald Trump.
Trump sade senare på torsdagskvällen om påven "Jag har stor respekt för påven. Han har en stark personlighet och jag tycker han gör ett bra jobb. Han har mycket energi".

Vatikanens talesmannen Federico Lombardi förtydligade påvens kommentar om Trump och att den som bygger murar inte är kristen idag. "Detta inte på något sätt är personligt". Detta är påvens synsätt sedan länge, att immigranter ska bli hjälpta och inte stänga ute bakom murar. Han sade vidare att påven anser att människor "bör bygga broar, och inte murar", med hänvisning till den immigration som skett till Europa de senaste 12 månaderna. "Detta är hans generella uppfattning, vilket är lika med att modigt följa evangeliet, och säga välkommen och erbjuda solidaritet".

http://www.bbc.com/news/election-us-2016-35615331
Senast redigerad av calling-dannyboy 2016-02-19 kl. 21:43.
2016-02-19, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Y2W
Musiken är uppenbart inlagd, alltså inte live.

Kör han inte The Beatles Revolution längre?

Precis. Därför man ej hör publikens hejande.

Svarade på ett tidigare inlägg som undrade vilket låt som spelas på Right Side Broadcastings live streams.
2016-02-19, 21:46
Medlem
Y2Ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calling-dannyboy
Tydligen så lugnade det ned sig efter gårdagens inledande meningsskiljaktigheter mellan påven och Donald Trump.
Trump sade senare på torsdagskvällen om påven "Jag har stor respekt för påven. Han har en stark personlighet och jag tycker han gör ett bra jobb. Han har mycket energi".

Vatikanens talesmannen Federico Lombardi förtydligade påvens kommentar om Trump och att den som bygger murar inte är kristen idag. "Detta inte på något sätt är personligt". Detta är påvens synsätt sedan länge, att immigranter ska bli hjälpta och inte stänga ute bakom murar. Han sade vidare att påven anser att människor "bör bygga broar, och inte murar", med hänvisning till den immigration som skett till Europa de senaste 12 månaderna. "Detta är hans generella uppfattning, vilket är lika med att modigt följa evangeliet, och säga välkommen och erbjuda solidaritet".

http://www.bbc.com/news/election-us-2016-35615331

Såg en rolig bild på Facbook idag (som jag inte orkar leta fram nu) om hur Vatikanstaten i Rom är omgiven av TRE seperata murar.

Just saying.....

Och sedan, när fan gick Påven in i ett internt partival senast. Trump HOTAR verkligen starka intressen tydligen.
Senast redigerad av Y2W 2016-02-19 kl. 21:49.
2016-02-19, 21:47
Medlem
baggebo1s avatar
felpost
Senast redigerad av baggebo1 2016-02-19 kl. 21:49.
2016-02-19, 21:52
Medlem
Gabriel Knights avatar
När är racet klart och när blir den slutliga omröstningen?

Missförstod jag hans tal eller hade han bara lagt några få miljoner dollar på racet medan Jeb Bush hade satsat 44 miljoner?
2016-02-19, 21:52
Medlem
Y2Ws avatar
Vill han inte betala royalty till McCartney eller? När kampanjen började så spelades ju Revolution även på nätetsändningarna.
2016-02-19, 21:54
Medlem
Donald Trump är som Bert Karlsson fast på amerikanska.
Jag skulle självfallet icke bli det minsta förvånad om Trump omvandlar sig till asylbaron för mexikaner i framtiden alternativt röstar på Hillary Clinton i kommande presidentval.

Han är ju bara den typen av födsel och ohejdad vana,precis som Bert Karlsson.
Ingen egentlig ryggrad eller vidare moral..bara mammontokiga billiga individer innerst inne.
2016-02-19, 21:54
Medlem
santacls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
När är racet klart och när blir den slutliga omröstningen?

Missförstod jag hans tal eller hade han bara lagt några få miljoner dollar på racet medan Jeb Bush hade satsat 44 miljoner?

3 motsvarande 44 miljoner ja.

Sammanlagt hade han spenderat 25 miljoner sen det började, och allt från egen ficka.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in