Citat:
Ursprungligen postat av
Mimman
Jo han hade avvärjningsskador. på vänster hand har jag för mig. Finns i FUP där det är bilder på händerna. Det är väldigt svaga linjer utritade på händerna, så kolla noga så ser du dem, Läs också texten! Tror ni att hon är psykiskt sjuk eller? Jag har svårt att tro det, hon vet ju att hon har gjort fel. Nu vet inte jag särskilt mycket om psykiskt sjuka & hur de fungerar!?? Frågan är om hon anses så sjuk så det blir stängd rättegång!?
OK, då ska jag kolla bilderna. Jag satt och läste protokollet.. Beskrivs det som avvärjningsskador eller är det skador som kan uppkommit när han bytte däck på bilarna?
Just nu hittar jag bara skador på hennes hand.. Sedan självklart bilder på brottsplatsen och på MF:s kläder, jag får fortsätta leta. Tyvärr har jag inte den bästa sökbara nedladdningen (Adobe) som jag hade tidigare. Jag var tvungen att köra en systemåterställning och nu har allt blivit fel..
Jag har fått rätt på adobe reader men det hjälper mig inte! Jag får inte fram några bilder på hans händer. Det enda jag lyckas få fram är rättsmedicins obduktion- utvidgad. I FUP står "till detta protokoll finns en sekretessmarkerad protokollbilaga med bilder samt protokoll över dödsfallsundersökningen".
Eller aha, ni kanske menar de tecknade bilderna? Kan det vara så? Då blir det att kika på teckningarna!