Är det bara jag eller kan man se på en del människor att de är lite emotionellt störda?
Tycker Diana ser ut som många brudar som bara kan få ett psykbryt och kasta flaskor omkring sig. För övrigt en mycket tragisk historia. Stackars hennes döttrar som kommer få ta studenten utan sin mor närvarande.
Ett så fruktansvärt förfärligt sätt att ödelägga sitt eget, sina barns & Mattias anhörigas liv på.
Tragiskt & onödigt.
Så mycket smärta & tårar som hon åsamkat.
Tänk om hon kunde få spola tillbaka tiden och få det ogjort.
Man har bara ett liv. Livet går tyvärr inte igen.
Jag har inte varit på rättegången men läst rapporteringen därifrån i tidningen. Det intressantaste som åklagaren lyckades få fram tyckte jag var att Di*na uttalade sig negativt om MF redan våren 2015 (?) sedan då innan mordet "ingen ska få blåsa mig" och gjorde då i ordning ett mordkit. Sedan vill Di*na ha det till vållande och grov misshandel! Sedan strax efter mordet ville Di*na verkigen övertyga sig om att MF var död.
Jag tyckte åklagaren fångade bilden väldigt bra när han sa "hon ville att han skulle dö innan (mordet), efter mordet ville hon förvissa sig om att han verkligen var död. Men just under tiden hon högg ihjäl honom , då var det inte hennes mening att han skulle dö!!" WTF
Sedan en fråga som någon kanske har svar på som jag har funderat mycket på. Det har framkommit i FUP många ggr att Di*na inte blev presenterad för MF:s pappa. Det blev däremot A*na, hon följde även med till deras sommarställe. Även många av MF:s kompisar reagerade på att han aldrig hade Di*na med sig. Uppförde hon sig så illa att han drog sig för att ta med henne? Något märkligt var det ju uppenbarligen.
Jag undrar om han möjligen gjorde slut den kvällen och tänkte satsa på A*na istället? Det förklarar iofs inte hennes mordiska planer tidigare. Kan det vara så enkelt att hon fick reda på en massa saker om MF efter han åkte in på kåken, t ex att han alltid hade en tjej i reservplan? Dessutom hade A*na och MF haft mycket kontakt via sociala medier (med olämpligt innehåll och bilder) och det var dessutom A*na han skulle träffa dagen efter..
Senast redigerad av why123 2016-02-17 kl. 00:13.
Anledning: .
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!